Az informatikai rendszerek testőrei
Nagyon sok cég reaktív módon támogatja rendszereit. Ennek keretében a hibát kialakulása után derítik fel, ekkor keresnek módot annak orvoslására. Ez a megoldás nem tudja megállítani a kiindulási problémák felerősödését. Több vállalat használja már a proakítv supportot, ahol azonnal észlelhető a keletkező probléma, így megelőzhető, hogy még nagyobb gondot okozzon. A BEA Systems által kialakított megelőző támogatás azonban már azokat a feltételeket észleli, melyek esetleg létrehozhatnak egy hibát, és megoldja azokat, mielőtt kialakulnának.
A BEA eljárásának középpontjában a BEA Guardian, egy okos support eszköz áll, mely az ügyfél alkalmazáskörnyezetében dolgozik. Feladata, hogy az előírásoknak megfelelően átvizsgálja a környezetet, felismerve és elemezve a felmerülő problémákat, ezután segítsen megszűntetni azokat. Az eszköz tartalmaz egy naprakész, ellenőrzött mintagyűjteményt (Signature Patterns), mely a BEA-termékek felhasználóitól világméretekben gyűjti össze a tapasztalatokat. A tárház paraméterkészleteket, küszöbértékeket, beállításokat, kódolási gyakorlatokat és szimptómákat, valamint a problémák megoldásának lépéseit tartalmazza. A BEA Guardian ezen kívül automatikusan megtalálja a helyes verziófrissítéseket, karbantartási csomagokat, felfedi az azok által előidézett biztonsági kockázatokat, valamint javaslatot tesz a finomhangolásra, a környezet optimalizálására.
A BEA Guardian a BEA WebLogic, AquaLogic és RFID termékcsaládok, valamint a SIP szerverek számára nyújt támogatást. Ezen kívül az átfogó szolgáltatásorientált infrastruktúrát biztosító BEA SOA 360ş platform egyik kulcsfontosságú komponense.
Kapcsolódó cikkek
- Eseményvezérelt SOA
- Fiókirodát nyit Budapesten a BEA Systems
- Java EE 5 kompatibilis alkalmazásszerver a BEA-tól
- Web 2.0 termékek a BEA Systemstől
- Szabványok a szolgáltatásorientált fejlesztésért
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
- Sikeres tavalyi év, emelkedő SOA-bevételek a BEA Systemsnél
- BEA-val támogatott e-kereskedelem
- Alerant: globális erőforrás menedzsment rendszer az AstraZenecánál
- Újabb sikeres év az Alerant Zrt.-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.
Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst
A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja. A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.