Az informatikai rendszerek testőrei

forrás Prim Online, 2007. január 14. 10:43
A BEA Systems szakít az informatikai rendszerek támogatásának hagyományos felfogásával, és olyan support eljárást és ehhez kapcsolódó eszközt hozott létre, mely segítségével a problémák még kialakulásuk előtt észlelhetővé válnak. A BEA Guardian nemcsak a várható nehézségekre, hibákra hívja fel a figyelmet, de javaslatot is nyújt azok megoldására - adta hírül az Alerant Zrt., a BEA-termékek magyarországi disztribútora.
Az alkalmazáskörnyezetek egyre összetettebbé válásával a nagyvállalatok igyekeznek minél több szervezeti egységen átívelő informatikai megoldásokat kialakítani. Ennek eredményeképpen azonban a működtetés során, bárhol keletkező kis hiba is kiterjedt problémát okozhat. Fontos tehát, hogy minél korábban észleljük a gyenge pontokat.

Nagyon sok cég reaktív módon támogatja rendszereit. Ennek keretében a hibát kialakulása után derítik fel, ekkor keresnek módot annak orvoslására. Ez a megoldás nem tudja megállítani a kiindulási problémák felerősödését. Több vállalat használja már a proakítv supportot, ahol azonnal észlelhető a keletkező probléma, így megelőzhető, hogy még nagyobb gondot okozzon. A BEA Systems által kialakított megelőző támogatás azonban már azokat a feltételeket észleli, melyek esetleg létrehozhatnak egy hibát, és megoldja azokat, mielőtt kialakulnának.

A BEA eljárásának középpontjában a BEA Guardian, egy okos support eszköz áll, mely az ügyfél alkalmazáskörnyezetében dolgozik. Feladata, hogy az előírásoknak megfelelően átvizsgálja a környezetet, felismerve és elemezve a felmerülő problémákat, ezután segítsen megszűntetni azokat. Az eszköz tartalmaz egy naprakész, ellenőrzött mintagyűjteményt (Signature Patterns), mely a BEA-termékek felhasználóitól világméretekben gyűjti össze a tapasztalatokat. A tárház paraméterkészleteket, küszöbértékeket, beállításokat, kódolási gyakorlatokat és szimptómákat, valamint a problémák megoldásának lépéseit tartalmazza. A BEA Guardian ezen kívül automatikusan megtalálja a helyes verziófrissítéseket, karbantartási csomagokat, felfedi az azok által előidézett biztonsági kockázatokat, valamint javaslatot tesz a finomhangolásra, a környezet optimalizálására.

A BEA Guardian a BEA WebLogic, AquaLogic és RFID termékcsaládok, valamint a SIP szerverek számára nyújt támogatást. Ezen kívül az átfogó szolgáltatásorientált infrastruktúrát biztosító BEA SOA 360ş platform egyik kulcsfontosságú komponense.
Kulcsszavak: Alerant BEA Systems

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Megalkották az első magyar AI alapú éttermi asszisztenst

A koronavírus-járvány okozta elszigetelődés adta az inspirációt egy kis baráti társaság számára, hogy olyan közösségi applikációt fejlesszen, ami megkönnyíti az információszerzést, a tájékozódást, miközben a vendéglátóhelyek kiszolgáltatott helyzetét is orvosolni tudja.  A kis közösségi alkalmazás bár népszerűvé vált, de a várt áttörést nem érte el, ezért a csapat egy inkubációs programban kapott segítséget felhasználva fejlesztette ki a jelenlegi formában elérhető rendszert.

2024. május 1. 13:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14