Adattárolás egyszerűen, költséghatékonyan
Az Avnet újult erővel vágott bele magyarországi tevékenységi körének bővítésébe. Az elmúlt időszak a megfelelő partnerek felkutatásával telt. Mostanra már a hetedik partner is aláírta a szerződést, így lassan elérik a tervezett, ideális létszámot.
Októberben a cég már EMC Sales oktatást is szervezett, hogy a partnerek EMC-s tudását növeljék, ezzel segítve elő a piacon való eredményes érvényesülésüket.
Az Avnet jelenlegi céljai közt szerepel egyik üzletfejlesztési tevékenységének, a Making Storage Simple-nek elindítása Magyarországon. Az egyszerű és költséghatékony adattárolásra az EMC információtárolási és tárolófelügyeleti eszközei változatos megoldásokat kínálnak. Az információtárolást alapvetően négyféle szemszögből közelítik meg: védelem, archiválás, mentés, tárolás.
Az Avnet célja, hogy felkeltse a figyelmet magánszemélyektől egészen a legnagyobb vállalatokig, hogy a fontos adathalmazokat csak akkor tudhatjuk biztonságban, ha gondoskodunk folyamatos mentésükről és archiválásukról. Az EMC termékei kézenfekvő megoldásokat jelentenek az adatokhoz kapcsolódó problémák kezelésére. Ennek révén az Avnet kész megoldáscsomagokat kínál ügyfelei számára, melyekről részletes információt kaphat a www.emcmss.hu internetes oldalon.
Kapcsolódó cikkek
- Van-e elég energiája zöldnek lenni?
- Digitális örökség, információ-felügyelet és-tárolás, tartalomkezelés
- Tovább megőrizné az adatokat a Google
- 8 GB-os USB-drive a Verbatimtól
- Egyre növekvő kihívásokkal állnak szemben az adatközpontok
- EU-nyomásra csökkenti az adattárolási időtartamot a Google
- Új vezetők irányítják a magyar Avnetet
- Az Avnet Romániában terjeszkedik
- Új ügyvezető az EMC Magyarországnál
- IDC: Adattár-virtualizációs és adatközpont konferencia 2007
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.