Az Alerant a BEA támogatási központja lett
Az MCS Continuum keretében minden ügyféllel külön szakértői csapat foglalkozik. A szakembereknek szigorú feltételeknek kell megfelelniük. Többéves fejlesztési, implementálási, diagnosztizálási és menedzselési tapasztalatot, széles körű BEA és J2EE ismeretet várnak el tőlük. A szakértők, azon kívül, hogy nagyon mélyen megismerik az ügyfél informatikai infrastruktúráját, szoros kapcsolatban állnak a BEA support központjával, valamint a termékfejlesztési részleggel is. A support központban található az a világméretű mintagyűjtemény, mely tartalmazza a BEA támogatások során felmerült problémákat és azok megoldásait. Ezek nemcsak kritikus helyzetekben segíthetnek, de a delegált szakértők folyamatosan figyelemmel kísérhetik az új megoldásokat.
Az új support rendszerben kulcsszerepet kap a megelőzés. Ennek érdekében a szakemberek részletesen felmérik az adott alkalmazás infrastruktúrát, és átfogó support stratégiai tervet készítenek. Ezen felül konkrét akciótervek is születnek, például a meghibásodások megelőzésére, illetve a tipikus szolgáltatás menedzsment folyamatok kezelésére. Az MCS Continuumnál az upgrade-ekkel, verzióváltásokkal kapcsolatos információk a döntés meghozatala után elérhetővé válnak, így a szakértők jelentős segítséget nyújthatnak az előkészületekben.
Éles helyzetekben az MCS Continuum keretében több support csapatot is mozgósítanak. Az előre tervezhető esetekben (upgrade-ek, migrációk) az ügyféllel dolgozó szakértők nyújtanak támogatást. Váratlan események alkalmával az ügyfelek azonnal felvehetik a kapcsolatot szakértőikkel. Egy kiemelt menedzsment csapat is megvizsgálja a helyzetet, és további szakembereket küldhet a feladat megoldására. Amennyiben szükséges, egy különleges support team is bekapcsolódik a munkába. A BEA Mission Critical Support Continuum szolgáltatáscsomagjával garantáltan megbízható működés- és teljesítményszintet biztosít.
Magyarországon, a BEA Systems felkérésére a Mission Critical Support Continuum szolgáltatásokat az Alerant Rt. biztosítja. A kiválasztásnál szerepet játszott, hogy az Alerant régiós szinten is kiemelkedően magas számú vizsgázott szakértővel rendelkezik, valamint jelentős tapasztalatot szerzett a support szolgáltatások terén. A HP Magyarországgal együtt, a HP szolgáltatásait kiegészítve is nyújt támogatási szolgáltatásokat, melyek célja a magas rendelkezésre állás és a megfelelő teljesítmény biztosítása a BEA alkalmazásokon, illetve az azokat támogató IT-infrastruktúrán. A kiváló együttműködést jelzi, hogy a tavalyi évben a HP az Alerant Rt.-t kiemelkedő szakmai felkészültsége és munkája elismeréseként Regional Resource Partnerévé választotta.
Kapcsolódó cikkek
- Eseményvezérelt SOA
- Fiókirodát nyit Budapesten a BEA Systems
- Java EE 5 kompatibilis alkalmazásszerver a BEA-tól
- Web 2.0 termékek a BEA Systemstől
- Szabványok a szolgáltatásorientált fejlesztésért
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
- Sikeres tavalyi év, emelkedő SOA-bevételek a BEA Systemsnél
- BEA-val támogatott e-kereskedelem
- Alerant: globális erőforrás menedzsment rendszer az AstraZenecánál
- Újabb sikeres év az Alerant Zrt.-nél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.