4000 új HP eszköz a K&H-nál
2004. tavaszán a Magyarország egyik vezető bankjaként ismert Kereskedelmi és Hitelbank Rt. közel összes, mintegy 4000 alkalmazottja rendelkezett egy-egy képalkotó eszközzel (nyomtató, másoló, fax). Az eszközök meglehetősen heterogén forrásból származtak, elöregedésük miatt egyre magasabb üzemeltetési költséggel bírtak; a géppark üzemeltetése, kellékanyag ellátása egyre nagyobb terhet rótt az operatív csapatra. Az üzemeltetési költségek bőven meghaladták a kívánatos szintet, s nem állt rendelkezésre olyan menedzsment megoldás és egységesen számon kérhető SLA megállapodás sem, amely segített volna az IT csapatnak a heterogén géppark üzemeltetésében, a pénzügyi vezetésnek a költségek tervezésében, a beszerzési osztálynak pedig a különböző költségelemek lefaragásában. A többszállítós modell emellett jelentős adminisztrációs terhet rótt a teljes operatív gárdára.
A HP a bank egyik legfontosabb beszállító és szolgáltató partnereként folyamatosan kereste a lehetőséget e helyzet feloldására. A Bank 2005. tavaszán többfordulós zártkörű meghívásos pályázat nyerteseként a HP Magyarországot bízta meg a feladattal: A HP nyerte a 4000 berendezésből álló eszközpark konszolidációjára és az új eszközpark szállítására és üzemeltetésére kiírt pályázatot.
Kapcsolódó cikkek
- A HP szabadalomsértés miatt pert indít a Pelikan ellen
- Új tintapatron-stratégia a HP-nál
- Nem támogatja a festékkazetták újratöltését a HP
- HP adattárház-alapú megoldás a MAVIR-nál
- Nyomtató vagy másoló?
- Piacformáló ügylet
- A HP új nagy formátumú bel- és kültéri grafikus megoldásokkal lép piacra
- Két új HP all-in-one tárolórendszer
- HP Integrity: szerverszaporulat; HP Alpha: a sikertörténet vége
- Az újratöltött festékkazetták "alkalmatlanok" az otthoni fényképnyomatásra
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.