Újabb önkormányzati beruházás a Boschtól
A kőbányai önkormányzatnál elmondták, hogy az 5 éve működő Bosch központjuk sem volt elavultnak tekinthető, de az IP alapokra helyezése nem lett volna megoldható, ezért elfogadták a BCN Rendszerház ajánlatát, amely a szolgáltatás színvonalának emelését, és a továbbfejlesztés lehetőségét kínálta. Mivel a telepített berendezések a BCN Rendszerház tulajdonában maradtak, és az önkormányzat csak a szolgáltatást veszi igénybe, a szolgáltatások drágulására nem számítanak Kőbányán.
A Robert Bosch Kft. Távközlési Üzletágának nem ez az első olyan önkormányzati beruházása, amelynek célja, hogy egy helyhatóság telefonköltségei csökkenjenek, miközben javul a szolgáltatás színvonala. Nemrégiben készült el a mezőberényi önkormányzat beruházása, ahol a település több ingatlanon működő intézményeit kötötték össze egy a Bosch által forgalmazott telefonközpont segítségével. A beruházásnak köszönhetően a telefonköltségek jelentős csökkenésével számolhat Mezőberény Önkormányzata.
Kapcsolódó cikkek
- Beszerzés - nyíltan
- Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
- Az EBay-en árulják a Rednex svéd rockbandát
- Ne vegyél telefonközpontot: töltsd le ingyen!
- Hol kezdődik az online vásárlás?
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Megnyílt Bukarestben a CERF
- Módosítanák az e-kereskedelemmel kapcsolatos törvényeket
- Avaya: One-X Portal és vállalati üzleti folyamatokat segítő CEBC
- Allround-szoftver grúz mobilszolgáltatónál
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.