Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
Globális gondolkodásmód az eredményesebb döntésekhez
Az Oracle E-Business Suite 12. verziója a tájékozott és megalapozott döntéshozatalt segíti a vállalatok számára azzal, hogy az összes régió és szervezeti részleg adatait együttesen kezelő nyilvántartási rendszerek információira lehet alapozni a vállalati döntéseket. Néhány példa:
ˇ Az Oracle Profitability Manager segítségével a vállalatok nyereségességi elemzéseket és kimutatásokat készíthetnek a vállalat globális tevékenységének tetszőleges dimenziójára, például termékek, értékesítési csatornák és piaci szegmensek szerint, sőt, akár az egyes ügyfelek szintjén is.
ˇ Az Oracle Human Capital Management alkalmazásban megjelenő új, szerepkör alapú nézetekkel megalapozottabb taktikai és stratégiai döntések hozhatók a humán erőforrások területén.
ˇ Az Oracle Project Portfolio Analysis révén a szervezetek számára lehetővé válik a több üzletágat vagy földrajzi területet érintő projektek kiemelt kezelése és a globális üzleti célkitűzésekkel való összehangolása. Az alkalmazás a projektportfoliók forgatókönyv alapú elemzésével teszi lehetővé a nemzetközi projektek elkülönített kezelését, finanszírozását és rangsorolását. Továbbá az Oracle Daily Business Intelligence for Projects modul a felhasználók számára lehetővé teszi az összesített pénzügyi és működési információk gyors értékelését, a problémák azonosítását, illetve a projektek konkrét teljesítési és erőforrásadatainak részletes megtekintését.
Globális munkavégzés a jobb versenyképesség érdekében
A vállalatok versenyképességének megőrzését segíti az, ha képesek nemzetközi szinten működni, és az egyes országok előírásainak is hiánytalanul meg tudnak felelni. Az Oracle Financial Management alkalmazás több főkönyvet is kezel, így a tagvállalatok az egyik főkönyv alapján az anyavállalattal egységes módon készíthetik el pénzügyi kimutatásaikat, miközben a másik főkönyv biztosítja az alapot a hatósági beszámolóknak az adott ország számviteli előírásainak megfelelő elkészítéséhez. Humánerőforrás-rendszeréhez az Oracle a helyi igényekhez igazodó, lokalizált kiegészítéseket biztosít, összesen 30 országra kiterjedően. Ezáltal valamennyi munkavállalót egységes rendszerben lehet kezelni, ugyanakkor figyelembe véve az egyes országok helyi szabályozását. Az Oracle Talent Management modul új funkciói lehetővé teszik személyre bontott alkalmazotti célkitűzések meghatározását és értékelését.
Az E-Business Suite 12. verziója tetszőleges méretű és felépítésű vállalathoz jól igazodik, így a szervezet növekedésével az ügyviteli rendszer nem állja útján az – akár nemzetközi – növekedésnek; méretrugalmasságának köszönhetően viszont a költségek nem egyszerre, hanem fokozatosan jelentkeznek. Például a megújított több főkönyves funkciókkal több jogi személyre kiterjedően is egységes és racionalizált könyvelés és a beszámolókészítés biztosítható. Sok nemzetközi vállalat alkalmaz közös szolgáltatási központokat, amelyek több részleg vagy leányvállalat részére végeznek adminisztratív feladatokat. Ezek hatékonysága is ugrásszerűen megnövelhető, ha az ügyintézők egyszerre érhetik el a szervezeti egységek egyedi nyilvántartásait, és azokon összekapcsolt vagy párhuzamos műveleteket hajthatnak végre – természetesen a hozzáférés megfelelő szabályozásával.
„60 főkönyvet kezelünk rendszerünkben, és azt tapasztaljuk, hogy folyamataink ennek ellenére rendkívül hatékonyak az Oracle főkönyvi alrendszereket támogató funkciói segítségével” – tanúskodott Keith Dunkin, az Alcoa pénzügyi igazgatója.
Globális rálátás és szabályozás a hatékony működéshez
Az Oracle E-Business Suite 12. verziója jelentősen egyszerűbbé, egyszersmind olcsóbbá teszi az alkalmazások nemzetközi szintű bevezetését, felügyeletét és bővítését. Például az új verzióban több száz olyan szolgáltatás is helyet kapott, amelyek lehetővé teszik az informatikai részleg számára azt, hogy az E-Business Suite funkcióit beépítse a termékek és a vállalatok közti üzleti folyamatokba. A jelentősen megújult webszolgáltatás-könyvtárral más gyártók alkalmazásai is könnyen és olcsón illeszthetők, illetve rugalmasan alakítható üzleti folyamatokat lehet definiálni. Továbbá az E-Business Suite 12. verziója tanúsítottan kompatibilis az Oracle Fusion Middleware termékcsaláddal, így heterogén alkalmazási környezetben is képes kezelni a feldolgozási folyamatokat.
Az Oracle alkalmazásegyüttesének új verziója a szokásos módon helyileg is telepíthető, de az Oracle On Demand bérüzemeltetéses konstrukcióban is elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Beszerzés - nyíltan
- Termelésirányítás Pályázati forrásból
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- Az Oracle megjelentette a Siebel CRM új verzióját
- Számadó újdonságok: virtuális könyvelő és menedzsmentrendszerek
- Oracle: Egyszerre öt nagy üzleti szoftvercsaládja új verziója
- Kereskedelmi banki ügyvitel Microsoft Dynamics AX-en
- Tízmilliós LIBRA Szoftver támogatás a Gödöllői Királyi Kastélynak
- Továbbfejlesztett e-számlázási és számlaanalitikai alkalmazás
- RIS: az első JD Edwards outsourcing szolgáltató Magyarországon
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Erős évet zárt a ViVeTech
A Budapesti Értéktőzsde Xtend piacán jegyzett ViVeTech Nyrt. nettó árbevétele a 2024-es üzleti évben 24 százalékkal emelkedett, és megközelítette az 1,4 milliárd forintot, szemben a 2023-ban elért 1,1 milliárd forintos értékkel. A társaság adózott eredménye ezzel párhuzamosan 95 százalékkal, 66,2 millió forintról 128,8 millió forintra bővült – derül ki a vállalat frissen közzétett, a magyar számviteli szabályok szerint elkészített, nem konszolidált éves beszámolójából.
Amikor a jövő megérkezik: autonóm drónok a csomagszállítás szolgálatában
Ha csomagszállító drónokra gondolunk, sokak lelki szemei előtt futurisztikus képek jelennek meg: lebegő szerkezetek hozzák a megrendelt terméket egyenesen a kertkapuhoz vagy az erkélyre. A valóság azonban ennél jóval árnyaltabb. A legnagyobb kihívás az, hogy ezek az eszközök önállóan, biztonságosan és megbízhatóan tudjanak tájékozódni a gyakran kiszámíthatatlan városi környezetben.
Az Ennoconn tovább bérli a Prologis Park Budapest-Sziget raktárát
Az Ennoconn és a Prologis megújították együttműködésüket, amelynek keretében az Ennoconn tovább bérli a Prologis Park Budapest-Sziget területén található, 40 000 négyzetméter alapterületű ipari raktárépületet, amelyből 10 000 négyzetméter gyártási területet foglal el. A megállapodásban az iO Partners ingatlanügynökség is részt vett. Az Ennoconn, amely a globális piacvezető szerepet tölti be az integrált felhőszolgáltatások, ipari IoT és beágyazott technológia területén, a Prologis egyedi bérleti konstrukcióját választotta, amely lehetővé teszi számára a hosszú távú tervezést fix üzemeltetési díjjal és előre kalkulálható költségekkel a bérleti szerződés teljes időtartamára.
A Schneider Electric és az ETAP új szintre emeli az MI-gyárak energiaigényének tervezését
A Schneider Electric és az ETAP közös munkája jelentős előrelépést hoz a mesterséges intelligencia (MI) által vezérelt gyárak energiaigényének tervezésében. Az NVIDIA Omniverse Blueprint platformra építve olyan digitális ikermegoldást fejlesztenek, amely képes összehangolni a mechanikai, termikus, hálózati és elektromos rendszerek adatait, így pontosabban modellezhető az MI-alapú gyárak működése.
A térbeli számítástechnika forradalma: Az üzleti innováció új dimenziója
Ahogy a vállalati informatika egyre bonyolultabbá és összetettebbé válik, úgy nő a térbeli számítástechnika (spatial computing) jelentősége az üzleti innovációk terén. Ez a technológia lehetővé teszi a fizikai és digitális világ közötti zökkenőmentes kapcsolatot, és egyesíti a virtuális valóság, a kiterjesztett valóság, az IoT és a mesterséges intelligencia adatelemzési képességeit. Ennek köszönhetően a vállalkozások új szintre emelhetik hatékonyságukat és innovációs képességüket.