Synergon: hatékonyabb működés várható 2007-ben
Ákos György, a cég vezérigazgatója szerint a vállalat - nevével ellentétben - pont az üzletágak közötti szinergiákat nem használta ki eddig megfelelően, ezen kell erősíteni.
Az elsősorban rendszerintegrációval foglalkozó vállalat a jövőben egyre inkább olyan komplex projektekre kíván fókuszálni, amelyek minél magasabb hozzáadott értéket képviselnek - hangoztatta Ákos György. Hozzáfűzte: az átvilágítás során kiderült, hogy a vállalaton belüli belső szakmai tudást a cég nem megfelelően kamatoztatta.
Ákos György újságírói kérdésre válaszolva közölte: az átvilágítást követő struktúraváltás során nincs szó arról, hogy leányvállalatoktól szabadulnának meg.
A vezérigazgató a lehetséges akvizíciókról annyit mondott, hogy a Synergon továbbra is egy magyar tulajdonú regionális vállalat, ennek megfelelően pedig folyamatosan "nézelődnek a régióban". Hangoztatta, hogy csak olyan cégek jöhetnek szóba, amelyek a vállalati struktúrába illeszkedve a szinergiát növelik.
Ákos György kitért arra is, hogy a kis- és közepes vállalatok felé a jövőben az eddigiektől eltérően kell közelíteni. Amíg korábban minden eset egyedinek számított, addig mostantól hatékonyabban, egységes rendszerben kell kezelni az ilyen projekteket.
A cég szerdai közlése szerint a Synergon Informatika Nyrt.-nek tavaly 866,5 millió forint adózás utáni vesztesége volt, szemben az egy évvel korábbi 487,5 millió forint nyereséggel. A veszteséget az okozta főként, hogy tavaly több mint 1 milliárd forint egyszeri költség merült fel.
A nem auditált, konszolidált, nemzetközi pénzügyi jelentési szabvány (IFRS) szerint összeállított adatok alapján a Synergon 2006-ban 21,677 milliárd forint árbevételt ért el, 11 százalékkal többet az előző évinél.
Kapcsolódó cikkek
- Sun díjak a hazai partnervállalatoknak
- A Synergon tőkét emel a cseh leányvállalatában
- Új stratégiát hirdet a veszteséges Synergon
- Synergon: kisebb bevétel, nagyobb veszteség
- A Synergon beszállna a virtuális mobilszolgáltatásba
- Synergon-Cisco: újra rendszerintegrátori együttműködésben
- A Synergon nem fizet osztalékot
- Synergon - egy vezérrel
- Synergon: Service Desk- és hálózatbővítés az EDS-nél
- A Synergon megújította Cisco minősítéseit
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!
A jövőben a tartalom forradalmára figyeljünk! A személyes, a hiteles, az egyedi, az őszinte, a releváns, tehát csak emberi érzelmi intelligenciával alkotott mondanivaló a nyerő. A habkönnyű lózungok divatja lejár. A tartalomban zajló trendek tehát nem a gépiesség irányába mutatnak. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!” című, szeptember 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján mindenki felfrissítheti tudását a legfrissebb trendekkel.
A technológia etikai kérdéseire is fókuszál a Huawei nyári női vezetőképzője
Az összes EU-s tagországból, valamint Ukrajnából és a Nyugat-Balkánról vesznek részt tehetséges fiatal nők az Európai Vezetői Akadémia által negyedszerre megrendezett, „Női vezetők a digitális korban” intenzív képzésen, amelyet ezen a héten tartanak Varsóban.
Generatív mesterséges intelligencia: használatában Kína, teljes körű bevezetésében az USA világelső
Kína világelső a generatív mesterséges intelligencia (generatív MI) alkalmazásában a Coleman Parkes Research Ltd. globális felmérése alapján. A SAS vállalat megbízásából készített kutatás megállapítja, hogy a kínai üzleti döntéshozók szerint vállalataik 83%-a használja a technológiát.
Új imázsfilmmel erősíti munkáltatói márkáját a Lufthansa Systems Hungária
Új, employer branding fókuszú imázsfilmet készített a Lufthansa Systems Hungária, melyben a légiipari informatikával foglalkozó cég legfontosabb vállalati értékeit mutatja be. A Lufthansa Systems Hungária a közelmúltban két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a „Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a – Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.
Ikonikus alpesi hütte és drótkötélpálya kapott Siemens-technológiát
Az Alpok egyik legmagasabb és legismertebb, 4478 méteres Matterhorn-hegyéről híres Zermatt városa Svájc egyik legnépszerűbb turisztikai célpontja, 2023-ban mintegy 2,5 millió vendégéjszakát regisztráltak itt. A térségben összesen 38 olyan hegycsúcs található, ami 4 ezer méternél is magasabb, ráadásul a város távoli fekvése és zord terepviszonyai miatt sajátos kihívásokkal néznek szembe a helyiek.