IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
Az informatikai rendszerek bonyolultsága, illetve az egyes részek közti hiányos információáramlás miatt a teljes rendszer általában nem üzemel az elvárható hatékonysággal és sebességgel. Például, egyes gépek és a hálózat bizonyos részei lelassulnak, gyakoriak az egész hálózat teljesítményét csökkentő lassulások, lassú a nyomtatás, az internet-elérés. Bizonyos programok futtatásakor elfogadhatatlanul megnő a válaszidő, egyes gépek látható ok nélkül lefagynak, az egész hálózat véletlenszerűen összeomlik, használhatatlanná válik stb. A normális munkavégzést zavaró hiba (hibák!) oka igen változatos lehet, mivel gyakorlatilag a hálózat bármelyik eleme a hiba forrása lehet.
Ezen a „fehér folt”-nak számító területen indította el az országban egyedülállóan, a számítógépes hálózatok teljesítményproblémáival foglalkozó szolgáltatását az Atigris, támaszkodva tanácsadói hosszú időre visszanyúló sokrétű tapasztalatára, amelyet a számítástechnikai fejlesztő-mérnöki, hálózati-mérnöki és a rendszerintegrátori területeken szereztek.
Tapasztalatuk szerint –mondta el Sali Róbert vezérigazgató helyettes-, alig van olyan számítógépes hálózat, amelyik mindenkor a felhasználók elvárásainak megfelelően dolgozik. Gyakran fordul elő, hogy a cégek számítógépes szakemberei, illetve az egyébként jól képzett, naprakész tudású szervizek sem boldogulnak bizonyos hálózati hibákkal. A felhasználók életét megkeserítő véletlenszerű lassulások, esetleg lefagyások megmaradnak mindenféle készülékcserék, „varázslások” ellenére is.
Érdekes módon a legtöbb esetben a felhasználók – mivel nem látnak módot a megoldásra - előbb utóbb elfogadják ezt a nem túl kellemes állapotot.
Az esetek döntő többségében NEM fizikai hiba (hibás eszköz) okozza az első ránézésre érthetetlen hibát, hanem valamilyen logikai hiba található a vizsgált rendszerekben (hibás aktívelem konfigurálás, hibás környezet beállítás, programhiba, kezelő hibája, stb.). A hibák korrigálásával, a megfelelő beállítások elvégzésével látványos javulást lehet elérni. Az okok felderítése komoly szakmai felkészültséget, nagy tapasztalatot, illetve komoly műszerezettséget igényel.
Mivel ennek a szolgáltatásnak csak munkadíja van (általában nem kell költséges, még nagyobb teljesítményű eszközöket megvásárolni), rövid idő alatt megtérül a rendszer hatékonyságának növelésére fordított költség. Az Atigris a szolgáltatást a Betternet Kft. bevonásával végzi.
Kapcsolódó cikkek
- Phion IT-biztonsági megoldások a Kapsch-tól
- Mi történik, ha az adatközpont eltűnik?
- A Cisco továbbfejlesztette az "önvédő hálózatot"
- Ismét a CEBIT-en a Megatrend
- AXIS 233D hálózati kamera progresszív szken-nel
- Még szorosabb IBM-Cisco együttműködés
- A Check Point vállalati hálózatbiztonsági megoldásának új változata
- Synergon: Service Desk- és hálózatbővítés az EDS-nél
- Nagyobb árbevétel-növekedésre számít az Alphasonic
- Coworld termékek már Magyarországon is
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
FoxPost néven megy tovább a Packeta és FoxPost egyesített cége
A Packeta és a FoxPost egyesítése után a tulajdonosok a lokális márka megtartása mellett döntöttek, ezért az új vállalat FoxPost néven működik tovább. A névváltás, a Packeta csomagautomatái esetében az arculat fokozatos frissítésével is jár, amely a FoxPost megjelenéséhez igazodik, ezzel biztosítva az egységes márkamegjelenést és erősítve a vállalat piaci jelenlétét.
Közösen tehetjük versenyképesebbé és fenntarthatóbbá Európát
Véget ért az idei TECHTOGETHER+ járműipari rendezvény, melynek keretében szakmai fórum, kiállítás és mérnökhallgatói verseny is zajlott.
Indításrásegítő és a zseblámpába épített powerbankek a Sandbergtől
Hatalmas frusztrációt tud okozni egy nem induló autó. Ennek általában több oka is lehet, melyek között gyakori eset az autó akkumulátorának lemerülése. Ilyenkor ideiglenes megoldást jelenthet az autó bikázása. Ehhez viszont indító kábelre és külső erőforrásra is szükség van. A Sandberg Car Jumpstarter Powerbank 10000-et pontosan erre találták ki.
Online megoldásokkal fejlődik az egészségügyi ellátás
Online időpontfoglalás, e-recept, egészségügyi applikációk, telemedicina – ezek az innovatív technológiák már elengedhetetlen jellemzői a mindennapoknak, új korszakot indítottak a hazai egészségügyben is. A COVID világjárvány alatt ugrott meg a digitális megoldások iránti igény mind a betegek, mind az orvosok részéről. A digitalizáció segítette a pandémia jelentette kihívások megoldását, majd a hosszú távú fejlődés kulcsává is vált. A fejlesztések nemcsak az ellátás minőségét növelik, hanem az orvos-beteg bizalmat is erősíti.