Megvehetik az Avayát - új kommunikációs menedzser változat
Sajtótájékoztatót tartott ma az Avaya Magyarország Kft. Ezen két téma szerepelt: az Avaya megvételére irányuló fúziós tranzakciós megállapodás, illetve az Avaya Communications Manager 4.0 új kommunikációs programcsomag-változat.
Az Avaya igazgatótanácsa elfogadta a Silver Lake befektetési vállalat és a TPG Capital magánbefektető cég fúziós ajánlatát, amelyet elfogadásra javasol az Avaya részvényeseinek. A tranzakció értéke közel 8,2 milliárd dollár, illetve 17,5 dollár rendes részvényenként. A felvásárlásos fúzió várhatóan 2007 őszén fejeződik be, attól függően, hogy a részvényesek, illetve az általános szabályozó szervezetek jóváhagyják-e azt, illetve további kötelező feltételek mikor zárulnak le.
A komplett vállalati telefonközpontokat vezérlő Avaya Communicatios Manager 4.0 verziót Kővári István ismertette. Az új változattal az volt a fejlesztők célja, hogy az alközponti rendszert még stabilabbá, hibatűrőbbé tegye. Az új változattal együtt több ingyenes alkalmazást is kapnak a felhasználók, így pl. a Converged Network Analyzer-t és az Avaya Software Update Manager-t.
Az új szoftver-verzióban nemcsak a meglévő kiépítési lehetőségek nőttek(akár 7000 call center ügyintéző, 12000 trönk-kapcsolat a külső szolgáltatókkal; 400 kezelői munkahely egy rendszeren belül), de a biztonsági és kényelmi funkciók, valamint új hálózati elemek is bevezetésre kerültek. A licencelés aélapja a kkv-knak szóló olcsóbb megoldás (max. 360 mellék, max. 16 telephely, illetve a nagyvállalati (ecg) megoldás (max. 36000 mellék).
Főbb jellemzők:
- a Software Update Manager alkalmazás segítségével a nagy számú, rendszeren belüli, cserélhető szoftverű eszközök frissítése automatikusan megoldható, így egyszerűsítve a rendszer üzemeltetését;
- a vidéki telephelyekre javasolt telefonos eszközök túlélőképessége helyi szerver nélkül (erre akkor lehet szükség, ha a központi vezérlővel a kapcsolat megszakad);
- több telephelyes rendszerben, a céges belső hálózat megszakadása esetén a dolgozók továbbra is úgy kommunikálhatnak egymással, hogy észre sem veszik a belső hálózat feldarabolódását. Ebben az esetben a telephelyek közötti beszélgetés a szolgáltatói hálózaton épül fel, automatikusan;
- olyan gateway/szerver nélküli SIP-alapú telefonos megoldás, mely segítségével 20-as IP-telefonos csomagonként akár komplex, több telephelyes rendszer építhető ki;
- már meglévő informatikai routerbe helyezhető gateway-modul, mely segítségével egy Juniper router telefonos alközponti funkciókat képes ellátni;
- belső hívások esetén dinamikus hívószámtiltás;
- intelligens hívásátirányítás, mely akár a hívás forrásától, napszaktól és a hívott állapotától függően különböző csatornákra képes irányítani a hívásokat;
- időponttól függő telefonzárolás (automatikus kilépés a telefonközpontból);
- új asztali készülékek az Avaya One-X Deskphone termékcsaládon belül, mind a kevés szolgáltatást igénylő felhasználók, mind a call center ügyintézők igényeihez szabva;
- ingyenes hálózat-analizáló alkalmazás, mely a 4.0–ás verziótól kezdve már a telefóniás rendszerek részét képzi. Képes az IP-hálózat állapotának üzemszerű monitorozására, így az ügyfél időben kaphat figyelmeztetést az IP-telefónia számára fontos paraméterekről (késleltetés, csomagvesztés, jitter stb.);
- új statisztikai rendszer, mely egyetlen felületre képes egyesíteni a különböző Avaya rendszerek (telefonközpont, multimédiás ügyfélszolgálati rendszer, kampány menedzsment eszköz, stb.) által generált statisztikai adatokat.
Kapcsolódó cikkek
- 8,2 milliárd dollárért kelt el az Avaya
- IT hálózatok teljesítmény-optimalizálása az Atigristől
- Ericsson: három lábon állás a stratégia
- Avaya: One-X Portal és vállalati üzleti folyamatokat segítő CEBC
- Avaya: az idén 60-70 százalékos árbevétel-növekedés
- Kkv alközponti megoldások VoIP-kiterjesztése költséghatékonyan
- Még szorosabb IBM-Cisco együttműködés
- Synergon: Service Desk- és hálózatbővítés az EDS-nél
- Nyáron indul a negyedik cseh mobilszolgáltató, az U:fon
- Nagyobb árbevétel-növekedésre számít az Alphasonic
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.
Online és offline sikerek a MediaMarktnál
Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.