Megnyílt a kétezredik T-Mobile-üzlet Európában
Hamid Akhavan, a német székhelyű nemzetközi mobilszolgáltató vezérigazgatója az alkalomra kiadott sajtóközleményben elmondta, hogy csak az idei évben havonta 25 új üzletet nyitottak az öreg kontinensen, és az elmúlt 12 hónapban összesen mintegy 100 millió ügyfél látogatott el boltjaikba Európában. A vállalat 2004 óta nagyjából 200 millió eurót költött itteni kiskereskedelmi egységeinek bővítésére és fejlesztésére. A T-Mobile különös hangsúlyt helyez arra, hogy leendő ügyfelei többnyire ne szerződött kiskereskedőknél, hanem a cég saját üzleteiben kössenek előfizetői szerződéseket, illetve szerezzék be mobiltelefonjukat. A vállalat álláspontja szerint ezáltal színvonalasabb szolgáltatást tudnak nyújtani, ami előnyt jelent a mobilpiacon zajló igencsak éles versenyben.
Akhavan kifejtette, hogy a T-Mobile a jövőben is folytatni kívánja európai bolthálózatának fejlesztését, emellett pedig fontos célkitűzésük a még jobb szolgáltatások nyújtása, külön hangsúlyt helyezve hatékonyság növelésére, a sorban állás csökkentésére, illetve az estleges termékhiányok kiküszöbölésére.
Kapcsolódó cikkek
- Megújuló energiaforrást használ a Pannon új székháza
- Az EQnet újabb ügyfélkört vásárolt
- Az Adverticum Zrt. újabb üzleti sikere
- A Konica Minolta nyilvánosságra hozta első félévi pénzügyi eredményeit
- A Zebra felvásárolja a Navist és a proveót
- Logisztikai központot avatott a Nokia Komáromban
- A Smith Micro felvásárolja az e frontier szoftverházat
- Szórakozóhelyeken toboroz munkatársakat az IBM
- Cégvásárlással erősíti jogosultságkezelési portfolióját a Sun
- Beindult a termelés a Dell lengyelországi gyárában
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.
A hazai szállítmányozásban is kopogtat az e-mobilitás
Hazánkban az e-mobilitás a többség számára a személygépjárművek elektrifikációját jelenti, pedig a szállítmányozás területén is jelentős potenciál rejlik benne. Nem véletlen, hogy a nemzetközi szakkiállításokon egyre-másra mutatkoznak be a nagy gyártók e-kamionjai és e-furgonjai, Magyarországon viszont ezen a területen a piaci szerepek éppen csak kialakulóban vannak.
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.