24 százalékkal csökkenti szén-dioxid-kibocsátását a Pannon három év alatt
A Pannon mára áttért az újrahasznosított papírok és a környezetbarát nejlon- és papírzacskók használatára. Egy tonna újrapapír használatával a Pannon 17 fát ment meg, 4 100 kWh elektromos energiát és 26 500 liter vizet takarít meg, valamint 27 m³-rel kevesebb szemetet állít elő.
A Pannon mindennapi munkája során a mobiltelefonok újrahasznosítását népszerűsíti, hogy minél több telefon anyaga kerüljön vissza hasznos termékként a körforgásba, így csökkentve a keletkező veszélyes hulladék mennyiségét. Több helyet hagy a Pannon a természet számára: a vállalat új irodaháza a lehető legkisebb beépítési aránnyal épül, melynek fűtéséhez és hűtéséhez hőszivattyúkat használ majd. Beszerzési folyamataiba pedig integrálja azokat a feltételeket, amelyek a környezetbarát működést lehetővé teszik, és csökkentik a Pannon negatív környezeti hatásait.
A Pannon reméli: április 22-én, a Föld napján egyre többen mérlegelik azt, hogy kíméletesen bánnak-e a környezettel, és tesznek-e azért, hogy a természet és benne az ember egészségesebben éljen. A Pannon a www.kozelakornyezethez.hu microsite-on hasznos tanácsokat közöl mindazok számára, akik környezetbarátabbá szeretnék alakítani életüket.
Kapcsolódó cikkek
- Pannon: kisebb bevétel és nyereség az első negyedévben
- Márciusban is csökkent az aktív mobilelőfizetők száma
- A Pannon bázisállomás-pályázatának második üteme
- LG: arccal a környezetvédelem felé
- Sigvart Voss Eriksen a Pannon új CMO-ja
- Távozik a Pannon CMO-ja
- Az energiatakarékosságra összpontosít az új Bluetooth szabvány
- Fekete színű zöld mobil a T-Mobile-nál
- Népszabadság: a Pannon leállítja a MobilTV-t
- Önálló mobilmárkaként jelenik meg a djuice
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.