SAP: magyarul is elérhető a legújabb CRM alkalmazás
Az SAP AG két nagy ügyfél nevét hozta nyilvánosságra, amelyek az SAP Customer Relationship Management (SAP CRM) alkalmazás legfrissebb változatát, az SAP CRM 2007 terméket választották.
A Bayer MaterialScience, a Bayer AG egyik részlege a globális kereskedelmi csapatának támogatásához választotta az SAP CRM alkalmazást, melyet integrálni fog a meglévő SAP Business Suite üzleti alkalmazásokkal.
„A sikeres implementáció után 2500 felhasználó számára lesz elérhető az alkalmazás, melyek közül 800 mobileszközeiről közvetlenül is eléri az SAP CRM-et” - mondta Kurt De Ruwe, a Bayer MaterialScience informatikai igazgatója.
Szintén az SAP CRM rendszerét választotta Európa egyik legdinamikusabban növekvő kábeltelevíziós, internet- és telefonszolgáltatója, a Kabel BW is. Az SAP Customer Relationship Management and Order Management for Telecommunications (telekommunikációs ügyfélszolgálati és megrendeléskezelő) csomagjának használatával közel 100 értékesítő munkatárs és több mint 2 ezer kereskedelmi partner tud majd egységes ügyfélszolgáltatásokat biztosítani az összes kommunikációs csatornán keresztül.
A két új ügyfél nyilvánosságra hozatalával párhuzamosan az SAP Hungary Kft. bejelentette, hogy magyar nyelven is elérhető az SAP CRM 2007 alkalmazás.
„Az új rendszer erőssége a felhasználói felület egyszerűsége és az integrált üzletifolyamat-platform érték” - mondta Tracsek Ferenc, az SAP Hungary CRM szakértője az új alkalmazás hazai megjelenése kapcsán.
Kapcsolódó cikkek
- SAP: bérelhető vállalatirányítási rendszer középvállalatoknak
- SAP World Tour'09: legnagyobb hazai IT-üzleti konferencia
- SAP-rendszer üzemeltetést nyert a Navigator konzorcium
- Magyar ügyvezető a szlovén leányvállalat élén
- SAP CRM minden szinten
- Magyar SAP HR-szakember globális vezetői pozícióban
- Hétéves az SAP Global Support Center
- Tavaly kilenc százalékkal növelte bevételét az SAP
- Tízéves az SAP Hungary Kft.
- SAP: következő generációs CRM megoldás
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.