Michael Bayer az Avaya stratégiaváltásáról
Néhány fontosabb stratégiai változás:
- nincs a továbbiakban direkt/indirekt ügyfél, minden Avaya-felhasználót Avaya-ügyfélként kezelnek,
- a termékfejlesztési részleg nem csak a termékekért felelős, hanem azok versenyképes eladhatóságukért is,
- a cég saját kereskedőit nem a sales-in (amikor az Avaya az eladó/kiszámlázó), hanem sales-out (eladás a partner részéről) alapján fogja mérni és kompenzálni;
- világszinten egységes partneri programot dolgoznak ki és vezetnek be, így megszűnik a múltban gyakorta előforduló helyzet, hogy a globális és regionális Avaya-partnereket országonként különbözően kezelték,
- kiemelt befektetésekről (pl. programok, eszközök, web portálok stb.) döntöttek, annak érdekében, hogy a globális partneri csatornát és az azt kiszolgáló infrastruktúrát fejlesszék.
A hosszabb távú (4-5 év) célok között a következőket sorolta fel Bayer:
- az iparág legnagyobb éves árbevétel-növekedését és profitnövekedését mutató vállalatává kell az Avayának válnia;
- az üzleti kommunikációban vezető globális vállalattá válni;
- a kkv-piacon az egységes kommunikáció (Unified Communications), valamint a kontaktcenterek terén globálisan első vagy közel első helyen álló vállalattá válni.
További fontos célokat is megjelölt a régiónkért felelős Avaya-elnök. Ezek a következők: az ügyfél-elégedettség további növekedése, kiemelkedő üzemeltetési gyakorlat, a belső Avaya rendszerek tökéletesítése, a különböző szempontok szerinti versenyben a "legjobb munkahellyé" válni.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.