Michael Bayer az Avaya stratégiaváltásáról
Néhány fontosabb stratégiai változás:
- nincs a továbbiakban direkt/indirekt ügyfél, minden Avaya-felhasználót Avaya-ügyfélként kezelnek,
- a termékfejlesztési részleg nem csak a termékekért felelős, hanem azok versenyképes eladhatóságukért is,
- a cég saját kereskedőit nem a sales-in (amikor az Avaya az eladó/kiszámlázó), hanem sales-out (eladás a partner részéről) alapján fogja mérni és kompenzálni;
- világszinten egységes partneri programot dolgoznak ki és vezetnek be, így megszűnik a múltban gyakorta előforduló helyzet, hogy a globális és regionális Avaya-partnereket országonként különbözően kezelték,
- kiemelt befektetésekről (pl. programok, eszközök, web portálok stb.) döntöttek, annak érdekében, hogy a globális partneri csatornát és az azt kiszolgáló infrastruktúrát fejlesszék.
A hosszabb távú (4-5 év) célok között a következőket sorolta fel Bayer:
- az iparág legnagyobb éves árbevétel-növekedését és profitnövekedését mutató vállalatává kell az Avayának válnia;
- az üzleti kommunikációban vezető globális vállalattá válni;
- a kkv-piacon az egységes kommunikáció (Unified Communications), valamint a kontaktcenterek terén globálisan első vagy közel első helyen álló vállalattá válni.
További fontos célokat is megjelölt a régiónkért felelős Avaya-elnök. Ezek a következők: az ügyfél-elégedettség további növekedése, kiemelkedő üzemeltetési gyakorlat, a belső Avaya rendszerek tökéletesítése, a különböző szempontok szerinti versenyben a "legjobb munkahellyé" válni.
Kapcsolódó cikkek
- Az SAP 6 milliárd dolláros felvásárlásra készül
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Chery Group: Budapest–Róma egy feltöltéssel
Egyetlen feltöltéssel akár a Budapest-Róma távolságot is megtehetik majd az elektromos autók a Chery Group új akkumulátor-technológiájának köszönhetően. Az újdonságot a már itthon is kapható OMODA 5 gyártója az idei innovációs konferenciáján mutatta be.
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.
A hazai szállítmányozásban is kopogtat az e-mobilitás
Hazánkban az e-mobilitás a többség számára a személygépjárművek elektrifikációját jelenti, pedig a szállítmányozás területén is jelentős potenciál rejlik benne. Nem véletlen, hogy a nemzetközi szakkiállításokon egyre-másra mutatkoznak be a nagy gyártók e-kamionjai és e-furgonjai, Magyarországon viszont ezen a területen a piaci szerepek éppen csak kialakulóban vannak.
A Széchenyi István Egyetem közreműködésével magyar műhold vizsgálja az aszályos területeket
Hiánypótló kutatás zajlik a győri Széchenyi István Egyetem részvételével, amelynek keretében egy műhold ad rendszeresen távérzékelt adatokat Magyarország területéről. A konzorciumban megvalósuló európai uniós projekt során az intézmény Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kara az űrből érkező információkat elemzi és kontrollálja az aszályos időszakok hatásainak enyhítése érdekében.
Számos MI-t használó alkalmazással ismerkedhettek meg a résztvevők a Mobile Broadband Forum kiállításon
Már több mint három millió mesterséges intelligenciára képes alkalmazás készült világszerte, túlszárnyalva a hagyományos alkalmazások számát – derült ki a 2024-es Isztambulban megrendezett Global Mobile Broadband Forum (MBBF) során.