Korántsem olyan hatalmas a YouTube vesztesége, mint gondolták
![](/download/viewattach/73411/1/40/preview-1678387454.jpg)
A YouTube ügye nem csak önmagáért kérdéses, hanem az egész üzleti modell szempontjából. A Credit Suisse ugyanis 470 millió dolláros veszteséget valószínűsített a cégnek, ami megkérdőjelezte az egész videó-megosztó üzletág piacképességét. Ha ugyanis ekkora veszteségeket termelnek az ilyen jellegű oldalak, akkor felmerül, érdemes-e ilyen áron piacot és látogatottságot szerezni. A RampRate számos adatot gyűjtött a YouTube-al kapcsolatban és pontosította az előrejelzéseket. Jóslataik szerint a Credit Suisse jelentős tévedéseket követett el jóslata megalkotásakor. Ezek egyike a szélessávú hozzáférések árának jelentős túlbecsülése, valamint számos költségcsökkentő lépés figyelmen kívül hagyása. A RampRate számításai szerint a valós veszteség 63 százalékkal alacsonyabb, vagyis 174 millió dollár körül valószínűsíthető. Ezen az összegen tovább változtathat a YouTube reklámtechnikájának megtalálása, jelenleg a rivális Hulu portálon is. A tét óriási, hiszen havi egymilliárd fölötti letöltés és százmillióban mérhető látogatottság azonnal hatalmas összegeket hozhat, ha akár csak minimálisan is nyereségessé tehető a rendszer.
Kapcsolódó cikkek
- Az IBM 2015-re megduplázza részvényarányos eredményét
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- Magyar Telekom - kisebb bevétel és nyereség
- Lendületben a tárolóspecialista MHM Computer
- Ismét perbe hívja a Nokia az Apple-t
- Olcsóbb áramot és földgázt is szolgáltat immár a Magyar Telekom
- Újabb pénzügyi rekord a Check Pointnál
- T-Mobile: küszöbön a milliomodik mobil internetező
- A Google negyedik éve a világ legértékesebb márkája
- Kapsch CarrierCom: lezárult a Nortel-divíziót érintő felvásárlás
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az OMV kiskereskedelmi hálózatának arculata új megjelenést kap Közép-Kelet-Európában
Az OMV egy újabb lépést tett a cég átalakulásának útján: a vállalat az elkövetkező három évben hét országban, Magyarország mellett Ausztriában, Romániában, Szlovákiában, Csehországban, Bulgáriában és Szerbiában is bevezeti az új arculatát. A stratégia célja, hogy hozzájáruljon egy olyan világ megteremtéséhez, amelyben a fenntartható energia, a fenntartható mobilitás és a fenntartható életmód mindenki számára valósággá válhat.
Az ABB az elektromos buszokhoz készült, energiahatékony motor- és invertercsomagot vezet be a piacra
Az ABB bejelentette az AMXE250 motorból és HES580 inverterből álló, kifejezetten az elektromos buszok igényeire szabott új és innovatív csomagjának bevezetését. Az új hajtáscsomag, amelynek harmonikus működése egy hatékonyabb, megbízhatóbb és az ipar számára azonnal rendelkezésre álló megoldást eredményez, jelentős előrelépést jelent a tisztább és fenntarthatóbb közlekedési lehetőségek terén.
K&H: Adatvédelem szintjén csak kevesen értenek az AI-hoz
Egyre több cég alkalmazza a mesterséges intelligenciát, de kevesen mondhatják el, hogy tisztában vannak azzal, hogy milyen hazai és nemzetközi, pénzügyi, felügyeleti és adatvédelmi szabályokat szükséges betartaniuk és hogyan alakíthatnak ki egy biztonságos, felkészült környezetet egy AI projekt megvalósulásakor.
Több minőségi időre vágynak az apák a gyerekeikkel
Hétköznapokon az apák több mint kétharmada átlagosan kevesebb mint két órát, hétvégenként több mint öt órát tölt a gyerekeivel. A gyerekekkel rendelkezésre álló minőségi idő az apák többsége szerint nem elegendő – így gondolják a Yettel apák napja kapcsán készült felmérésében részt vevő válaszadók. A megállapításokat nemzetközi tapasztalatok is alátámasztják: az apaszabadság az apa, az édesanya és a gyermek számára is hasznos, és még a munkáltatónak is előnyökkel jár.
Az AWS és a SAP mesterséges intelligenciával fejleszti a vállalati erőforrásgazdálkodását
Stratégiai együttműködést kötött egymással az Amazon Web Services (AWS) és az SAP. A generatív mesterséges intelligencia segítségével új képeségekkel és nagyobb hatékonysággal vértezik fel a SAP modern, felhő-alapú vállalati erőforrás-tervezési (ERP) rendszerét.