Egyedülálló a piacon: szolgáltatásként kínált CRM az update-től
A Magyarországon is jelen lévő update software AG bejelentette az új megközelítésű update.revolution-t, amely az első teljesen testre szabható, iparág-specifikus, prémium kategóriájú Software-as-a-Service (SaaS) alapon, új üzleti modellként kínált CRM megoldás.
Az új megoldással az update Software AG átvállalja a tanácsadásér, testre szabásért, vagy műszaki támogatásért felmerülő kiadásokat, a felhasználónak csak az általuk üzemeltetett, egyedileg kialakított, moduláris felépítésű CRM rendszer használatáért kell fizetnie. Ez az új üzleti modell egyesíti az SaaS koncepciót, a testre szabható, folyamatosan és rendkívül rugalmasan a változó igényekhez alakítható CRM rendszerrel. Az update.revolution ügyfélközpontú üzleti modelljéhez hasonlóval piaci versenytársai nem rendelkeznek,ezzel az update újrapozícionálja magát a CRM piacon és egy példa nélkül álló, a más SaaS megoldásoktól gyökeresen eltérő, a vállalati üzleti folyamatok teljesen leképezhetővé tevő megoldást kínál.
Az update.revolution az alábbi célpiacoknak ajánlott: pénzintézetek (bankok, biztosítók, pénzügyi tanácsadó cégek), gyógyszeripar, gép- és építőipar. Az update.revolution megvalósítása három fázisból áll: felmérés, bevezetés és folyamatos bővítés. Az alkalmazást az ügyfél akár a szerződés aláírásától számított 20 napon belül is elkezdheti használni, a későbbiekben pedig a tapasztalatok alapján és a változó igényeknek megfelelően finomítható a rendszer működése. Az első fázisban számítógéppel támogatott felmérés készül az ügyfél céljairól, folyamatairól, a CRM és más alkalmazások (ERP, telefonközpont, levelező rendszer) esetleges összekapcsolásáról. A bevezetési fázisban nemcsak a testre szabás történik meg, hanem a kulcsfelhasználók oktatása és végül, az adatkapcsolatok létrehozásával, működésre kész a rendszer. A bővítés fázisban a rendszer használatának folyamatos ellenőrzését, az igények felmérését és a változások illetve bővítések végrehajtását oldják meg.
Az új CRM szoftver az SaaS üzletág piacvezető szolgáltatójának, az IBM-nek az adatközpontjában fut, így az update ügyfelei mentesülnek a szoftverkarbantartás és működtetés mindennemű terhétől. A felhasználó adatainak biztonsága és elérhetősége az update munkatársai számára kiemelten fontos feladat. Az IBM németországi adatközpontjából üzemeltett megoldás teljesen megfelel a legszigorúbb adatbiztonsági és rendelkezésre állási követelményeknek.
A revolutionnal bevezetett új értékesítési modell előnyei között található: ez az SaaS típusú szolgáltatás szerint az ügyfél a licencen kívül megkapja a szoftverkövetési díjat és műszaki támogatást, egy havi fix bérleti díj fejében; a revolution modell eredményeképpen lényegesen lerövidül a CRM bevezetési ideje és csökkennek az ügyfél költségei.
Kapcsolódó cikkek
- Online alapú szoftverrendszer megoldás a Kulcs-Softtól
- Kulcs-CRM
- Update: CRM Revolution a biztosítók számára
- SAP CRM minden szinten
- update software Magyarország Kft.: új ügyvezető igazgató
- A válság túlélésének kódja: CRM
- Szoftverüzletágat indított a CompLex
- Érzelem- és beszédfelismerés integrációja hangrögzítéssel
- Update az UniCredit Banknál
- Új Oracle CRM-alkalmazások
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.
EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere.
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.
A digitális technológiák jelentik a jövő oktatásának alapját
Okostanterem, szupergyors Wi-Fi és innovatív tárolási megoldások – többek között ezek a technológiai fejlesztések alakíthatják az egyetemi oktatás és -kutatás jövőjét. Az Óbudai Egyetem és a Huawei Technologies „Digitális fokozatváltás a felsőoktatásban” című közös rendezvényén a digitális oktatás legújabb trendjeit és a Huawei legfejlettebb megoldásait mutatták be, amelyek hatékonyabbá és interaktívabbá tehetik a tanulási környezetet. Az Óbudai Egyetemen már telepítési fázisban lévő Wi-Fi 7 hálózati technológia például négyszer gyorsabb adatátvitelt kínál, míg a mesterséges intelligencia és a felhőalapú megoldások a személyre szabott oktatást és nemzetközi kutatási együttműködéseket támogatják.
TECHXPO 2024: Már közel 360 ezren töltötték le a Digitális Állampolgár mobilalkalmazást
Megnyitotta kapuit a TECHXPO 2024, Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója Budapesten. A négynapos rendezvény fajsúlyos nemzetközi konferenciaprogrammal indult, melynek nyitóelőadását Rogán Antal, a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter tartotta a Digitális Állampolgárság témájában. Előadott még a konferencián többek között Gerd Leonhard, a világ TOP 10 jövőkutatóinak egyike, Hong-Eng Koh, a Huawei Technologies globális közszolgálati iparági vezető kutatója, illetve Bojár Gábor, a Graphisoft alapítója is.