Vezető hálózati megoldások egy kézből: Cisco-partner lett a NET'54
A világ legnagyobb hálózatieszköz-gyártójával, a Cisco Systems-szel kötött partneri megállapodást az Avaya megoldások hazai piacát már évek óta vezető NET’54 Üzleti Kommunikáció. A cég az együttműködés eredményeként két vezető hálózati és távközlési gyártó megoldásait egy kézből biztosítja.
A NET’54 Üzleti Kommunikáció 1996 óta foglalkozik alközponti és ügyfélszolgálati rendszerek kiépítésével és menedzselésével. A cég az elmúlt években olyan vállalatok távközlési és ügyfélkapcsolati infrastruktúráját építette ki és felügyeli, mint a Pannon, a Vodafone, az AMEX, az AXA, a K&H Bank, a Sodexo, az Avon vagy a TIGÁZ. A korábban meghatározott stratégiával összhangban a NET’54 elérkezettnek látta az időt arra, hogy bővítse hálózati és távközlési megoldásainak körét, illetve a vezető gyártók partnereként alternatívát kínáljon a technológia terén ügyfeleinek. Így 2010-ben partneri megállapodást kötött a Cisco Magyarországgal a cég megoldásainak értékesítésére, bevezetésére és ügyfél oldali karbantartására. „Új belépőként nem számítunk könnyű csörtékre a piacon, ugyanakkor azt gondoljuk, hogy cégünk üzleti filozófiája – melynek köszönhetően több éve magabiztosan tartjuk első helyünket a hazai Avaya megoldásszállítók között – a Cisco-partnerség vonatkozásában is eredményes lesz. 50 fős szakembergárdánk mindehhez olyan biztos alapot nyújt, mely jelentős előnyt jelent a piac többi szereplőjéhez képest” – mondta ifj. Karászi József, a NET’54 ügyvezetője.
Megoldás raktárról
A NET’54 már megkezdte az új terület sikeres meghódításához elengedhetetlen szakmai kompetenciák fejlesztését. Év elején két, közel évtizedes tapasztalattal rendelkező, a tervezésben és a telepítésben jártas Cisco-mérnököt vett fel. Ezzel párhuzamosan a menedzsment átfogó képzési programot indított el, melynek célja, hogy a jelenleg 50 fős szakembergárda 10 százaléka 1 éven belül nemzetközi Cisco minősítéssel igazolt kompetenciákat szerezzen.
„Már több sikeres Cisco-bevezetésen vagyunk túl, a jelenlegi adatok alapján pedig már a 6. legnagyobb Cisco-partnerként működünk Magyarországon” – ismertette a Cisco-piacon tett első sikereiket ifj. Karászi József. A vállalat vezetője nagy jövőt lát a Cisco alapú megoldások értékesítésében és bevezetésében, melyhez kapcsolódóan saját raktárkészletet hoz létre az ügyfelek gyors és hatékony kiszolgálása érdekében.
Kapcsolódó cikkek
- Megvásárolná az ExtendMediát a Cisco
- Négy év alatt ötszörösére nőhet az IP-forgalom Közép- és Kelet Európában
- A Ciscóé a Tandberg
- Nemzetközi Avaya elismerés a NET'54-nek
- Cisco virtuális konferenciatermek az ENSZ koppenhágai konferenciáján
- Újabb milliárdos felvásárlást eszközölt a Cisco
- A Cisco 3 milliárd dollárért megvette a Tandberget
- Videókonferencia tévén keresztül a Cisco-tól
- A komáromi Foxconn-nál már termelnek a Huaweinek
- Jobban teljesített a vártnál a Cisco
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI-orientált 2024 után további AI fejlesztések az SAP-nál
Az SAP legújabb fejlesztései tovább bővítik az ügyfelek számára az SAP generatív mesterséges intelligencia-megoldását, a Joule-t, amely mostantól az SAP portfólió funkcióinak több mint 80 százalékába beépült. Ennek révén a felhasználók gyorsan és egyszerűen, természetes nyelven végezhetik el a legfontosabb feladataikat. A Joule több mint 1300 új funkciója többek közt azt is lehetővé teszi, hogy mobiltelefonos csevegést indítva kapjon egy felhasználó betekintést a legfrissebb üzleti adatokba vagy hagyjon jóvá egy folyamatot.
Partnerség a fenntartható töltési megoldásokért
Az elektromobilitás terjedésének elősegítése érdekében együttműködési megállapodást kötött a Schneider Electric és a The Mobility House Solutions. A cél, hogy minél több, tömegközlekedési és logisztikai járműflotta számára biztosítsanak intelligens és fenntartható töltési megoldást, támogatva ezzel a globális dekarbonizációs törekvéseket is.
A Bluebird új szenior sales igazgatóval erősíti USA-beli működését
A Bluebird International örömmel jelenti be, hogy John McGinty 2025 januárjától az USA szenior sales igazgatójaként csatlakozik a vállalathoz. Ez a lépés a Bluebird nemzetközi terjeszkedésének újabb fontos állomása, amelyet Réfi Balázs, a vállalat alapítója és korábbi vezérigazgatója irányít.
Új szintre lépett a régiós e-kereskedelem
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalmát több mint 24 százalékkal növelte 2024-ben 2023-hoz képest, míg külföldi piacokkal együtt a növekedés elérte a 39,3%-ot. A pepita.hu oldalon átlagosan 72 másodpercenként érkezett egy sikeres rendelés tavaly. Az online kifizetett vásárlások száma 47%-kal nőtt. Az 1 millió aktív felhasználót meghaladó közösségükre alapozva további növekedést prognosztizálnak mind hazai, mind nemzetközi szinten.
European Marketing Agenda 2025 Webinárium – Már elérhető online!
Az európai marketingszövetségeket – köztük a Magyar Marketing Szövetséget is – magába foglaló European Marketing Confederation (EMC) február 4-én tartotta meg éves trendfelmérése, a European Marketing Agenda 2025 eredményeit összegző webináriumát, amely több mint 900 résztvevőt vonzott. Ezzel az idei Agenda a szervezet eddigi legnépszerűbb kezdeményezésévé vált.