Vezető hálózati megoldások egy kézből: Cisco-partner lett a NET'54
A világ legnagyobb hálózatieszköz-gyártójával, a Cisco Systems-szel kötött partneri megállapodást az Avaya megoldások hazai piacát már évek óta vezető NET’54 Üzleti Kommunikáció. A cég az együttműködés eredményeként két vezető hálózati és távközlési gyártó megoldásait egy kézből biztosítja.
A NET’54 Üzleti Kommunikáció 1996 óta foglalkozik alközponti és ügyfélszolgálati rendszerek kiépítésével és menedzselésével. A cég az elmúlt években olyan vállalatok távközlési és ügyfélkapcsolati infrastruktúráját építette ki és felügyeli, mint a Pannon, a Vodafone, az AMEX, az AXA, a K&H Bank, a Sodexo, az Avon vagy a TIGÁZ. A korábban meghatározott stratégiával összhangban a NET’54 elérkezettnek látta az időt arra, hogy bővítse hálózati és távközlési megoldásainak körét, illetve a vezető gyártók partnereként alternatívát kínáljon a technológia terén ügyfeleinek. Így 2010-ben partneri megállapodást kötött a Cisco Magyarországgal a cég megoldásainak értékesítésére, bevezetésére és ügyfél oldali karbantartására. „Új belépőként nem számítunk könnyű csörtékre a piacon, ugyanakkor azt gondoljuk, hogy cégünk üzleti filozófiája – melynek köszönhetően több éve magabiztosan tartjuk első helyünket a hazai Avaya megoldásszállítók között – a Cisco-partnerség vonatkozásában is eredményes lesz. 50 fős szakembergárdánk mindehhez olyan biztos alapot nyújt, mely jelentős előnyt jelent a piac többi szereplőjéhez képest” – mondta ifj. Karászi József, a NET’54 ügyvezetője.
Megoldás raktárról
A NET’54 már megkezdte az új terület sikeres meghódításához elengedhetetlen szakmai kompetenciák fejlesztését. Év elején két, közel évtizedes tapasztalattal rendelkező, a tervezésben és a telepítésben jártas Cisco-mérnököt vett fel. Ezzel párhuzamosan a menedzsment átfogó képzési programot indított el, melynek célja, hogy a jelenleg 50 fős szakembergárda 10 százaléka 1 éven belül nemzetközi Cisco minősítéssel igazolt kompetenciákat szerezzen.
„Már több sikeres Cisco-bevezetésen vagyunk túl, a jelenlegi adatok alapján pedig már a 6. legnagyobb Cisco-partnerként működünk Magyarországon” – ismertette a Cisco-piacon tett első sikereiket ifj. Karászi József. A vállalat vezetője nagy jövőt lát a Cisco alapú megoldások értékesítésében és bevezetésében, melyhez kapcsolódóan saját raktárkészletet hoz létre az ügyfelek gyors és hatékony kiszolgálása érdekében.
Kapcsolódó cikkek
- Megvásárolná az ExtendMediát a Cisco
- Négy év alatt ötszörösére nőhet az IP-forgalom Közép- és Kelet Európában
- A Ciscóé a Tandberg
- Nemzetközi Avaya elismerés a NET'54-nek
- Cisco virtuális konferenciatermek az ENSZ koppenhágai konferenciáján
- Újabb milliárdos felvásárlást eszközölt a Cisco
- A Cisco 3 milliárd dollárért megvette a Tandberget
- Videókonferencia tévén keresztül a Cisco-tól
- A komáromi Foxconn-nál már termelnek a Huaweinek
- Jobban teljesített a vártnál a Cisco
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!
A jövőben a tartalom forradalmára figyeljünk! A személyes, a hiteles, az egyedi, az őszinte, a releváns, tehát csak emberi érzelmi intelligenciával alkotott mondanivaló a nyerő. A habkönnyű lózungok divatja lejár. A tartalomban zajló trendek tehát nem a gépiesség irányába mutatnak. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!” című, szeptember 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján mindenki felfrissítheti tudását a legfrissebb trendekkel.
A technológia etikai kérdéseire is fókuszál a Huawei nyári női vezetőképzője
Az összes EU-s tagországból, valamint Ukrajnából és a Nyugat-Balkánról vesznek részt tehetséges fiatal nők az Európai Vezetői Akadémia által negyedszerre megrendezett, „Női vezetők a digitális korban” intenzív képzésen, amelyet ezen a héten tartanak Varsóban.
Generatív mesterséges intelligencia: használatában Kína, teljes körű bevezetésében az USA világelső
Kína világelső a generatív mesterséges intelligencia (generatív MI) alkalmazásában a Coleman Parkes Research Ltd. globális felmérése alapján. A SAS vállalat megbízásából készített kutatás megállapítja, hogy a kínai üzleti döntéshozók szerint vállalataik 83%-a használja a technológiát.
Új imázsfilmmel erősíti munkáltatói márkáját a Lufthansa Systems Hungária
Új, employer branding fókuszú imázsfilmet készített a Lufthansa Systems Hungária, melyben a légiipari informatikával foglalkozó cég legfontosabb vállalati értékeit mutatja be. A Lufthansa Systems Hungária a közelmúltban két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a „Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a – Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.
Ikonikus alpesi hütte és drótkötélpálya kapott Siemens-technológiát
Az Alpok egyik legmagasabb és legismertebb, 4478 méteres Matterhorn-hegyéről híres Zermatt városa Svájc egyik legnépszerűbb turisztikai célpontja, 2023-ban mintegy 2,5 millió vendégéjszakát regisztráltak itt. A térségben összesen 38 olyan hegycsúcs található, ami 4 ezer méternél is magasabb, ráadásul a város távoli fekvése és zord terepviszonyai miatt sajátos kihívásokkal néznek szembe a helyiek.