A Microsoft megveszi az Adobe-ot?
A hírforrások úgy tudják, hogy a tárgyalásokon elsősorban az Apple okostelefonos piacon élvezett előnyös helyzete elleni szövetkezés körül forgott a szó. Az Adobe emellett azt szeretné elérni, hogy a Microsoft dobja sutba az amúgy sem túl sikeres Silverlight projektet és teljes mellszélességgel támogassa a Flash platformot. Ami az esetleges összeolvadást illeti, ennek hitelességével kapcsolatban megoszlanak a vélemények. Annyi biztos, hogy a két cégnek az Apple mellett az Oracle is közös ellensége, amely a Sun Java platformot fejleszti, illetve az Apple által is támogatott, és a Flash-t és társait feleslegessé tevő HTML5 webes szabvány egyik élharcosa. A Flash megszerzése, kisajátítása és beépítése emellett nagyot lendíthetne a Microsoft új Windows Phone 7 mobiltelefonos operációs rendszerének, illetve általában a Windows-nak a népszerűségén.
Egyes elemzők szerint a két szoftvercég tárgyalásain egyáltalán nem került szóba a felvásárlás, csupán a termékstratégiák összehangolását kezdeményezték. Ráadásul az sem bizonyos, hogy született-e bármilyen megegyezés, legalábbis a két érintett vállalat egyelőre nem nyilatkozott a kérdésről.
Kapcsolódó cikkek
- Kínában erősít a Microsoft
- A Microsoft a legvonzóbb munkahely
- Akár 80%-os kedvezmény Microsoft és Adobe szoftverekre
- Elektronikus aláírás szolgáltatót vásárolt az Adobe
- A Microsoft kisebb profitot termelt, mint az Apple
- A tripoli kormány fogva tartja a Microsoft országmenedzserét
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- Rekordbevételt ért el a Microsoft
- A Microsoft szemet vetett a Symantecre?
- Orosz kém a Microsoftnál
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!
A jövőben a tartalom forradalmára figyeljünk! A személyes, a hiteles, az egyedi, az őszinte, a releváns, tehát csak emberi érzelmi intelligenciával alkotott mondanivaló a nyerő. A habkönnyű lózungok divatja lejár. A tartalomban zajló trendek tehát nem a gépiesség irányába mutatnak. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!” című, szeptember 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján mindenki felfrissítheti tudását a legfrissebb trendekkel.
A technológia etikai kérdéseire is fókuszál a Huawei nyári női vezetőképzője
Az összes EU-s tagországból, valamint Ukrajnából és a Nyugat-Balkánról vesznek részt tehetséges fiatal nők az Európai Vezetői Akadémia által negyedszerre megrendezett, „Női vezetők a digitális korban” intenzív képzésen, amelyet ezen a héten tartanak Varsóban.
Generatív mesterséges intelligencia: használatában Kína, teljes körű bevezetésében az USA világelső
Kína világelső a generatív mesterséges intelligencia (generatív MI) alkalmazásában a Coleman Parkes Research Ltd. globális felmérése alapján. A SAS vállalat megbízásából készített kutatás megállapítja, hogy a kínai üzleti döntéshozók szerint vállalataik 83%-a használja a technológiát.
Új imázsfilmmel erősíti munkáltatói márkáját a Lufthansa Systems Hungária
Új, employer branding fókuszú imázsfilmet készített a Lufthansa Systems Hungária, melyben a légiipari informatikával foglalkozó cég legfontosabb vállalati értékeit mutatja be. A Lufthansa Systems Hungária a közelmúltban két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a „Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a – Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.
Ikonikus alpesi hütte és drótkötélpálya kapott Siemens-technológiát
Az Alpok egyik legmagasabb és legismertebb, 4478 méteres Matterhorn-hegyéről híres Zermatt városa Svájc egyik legnépszerűbb turisztikai célpontja, 2023-ban mintegy 2,5 millió vendégéjszakát regisztráltak itt. A térségben összesen 38 olyan hegycsúcs található, ami 4 ezer méternél is magasabb, ráadásul a város távoli fekvése és zord terepviszonyai miatt sajátos kihívásokkal néznek szembe a helyiek.