Óriási profit az AT&T-nél
A harmadik negyedévben összesen 12,34 milliárd, részvényenként 2,08 dollár nyereséget könyvelhetett el az AT&T az előző évi 3,19 milliárd dollár után (részvényenként 54 cent). A tevékenységhez közvetlenül kapcsolódó eredmény részvényenként 55 cent volt az előző évi 53 centhez képest. A vállalat harmadik negyedévi bevétele az elemzői várakozásoknak megfelelően 2,8 százalékkal, 31,58 milliárd dollárra nőtt.
Az egyszeri bevételnek minősülő összegeken túl, jó operatív negyedévet zárt a vállalat. "Ez egy kitűnő negyedév volt a mobil-szélessáv számára. Rekordszámú ügyféllel kötöttünk új, két éves szerződést és az integrált eszközök értékesítése is túlszárnyalta az eddigi eladásokat" - mondta Randall Stephenson vezérigazgató.
Összesen 2,6 millió fővel bővült a mobilinternet-előfizetéssel rendelkezők száma, így az előfizetők száma eléri a 92,8 millió főt. Ez 14 százalékkal több, mint egy évvel korábban. Mintegy 5,2 millió iPhone-t értékesítettek a júliustól szeptemberig terjedő időszakban, ami 62 százalékkal több a korábbi rekordnegyedév eladásainál. A telekommunikációs óriás mobilinternet-előfizetésekből származó bevétele 11 százalékkal nőtt, míg a mobiltelefonos szolgáltatásoké 12 százalékkal csökkent.
Az AT&T az elmúlt időszakban előfizetők számát tekintve lehagyta fő riválisát, a Verizon Wirelesst, elsősorban annak köszönhetően, hogy kizárólagos értékesítési jogokat szerzett az Apple által gyártott népszerű iPhone okostelefonhoz. A monopoljog hamarosan lejár, s piaci információk szerint a Verizon Wireless a jövő év elején elkezdheti az iPhone-ok értékesítését.
Kapcsolódó cikkek
- Őrzi pozícióit a kkv-piacon a Magyar Telekom
- Másodszor is az "Év Üzleti Partnerének" választotta a Noreget az IBM
- SAP: 34%-os növekedés a hazai kisvállalati ERP szektorban- díjazott partnerek
- Csökkent az AT&T nyeresége a negyedik negyedévben
- Stratégiai együttműködést írt alá a spanyol Telefonica és a kínai China Unicom
- Lenovo-NEC egyesülés a láthatáron
- Nőtt az AMD profitja a negyedik negyedévben
- A vártnál jobb eredményeket közölt a Google
- 12 000 dolgozójától válik meg az AT&T
- Letiltották a szabadságolásokat az AT&T-nél: jön a 3G iPhone?
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!
A jövőben a tartalom forradalmára figyeljünk! A személyes, a hiteles, az egyedi, az őszinte, a releváns, tehát csak emberi érzelmi intelligenciával alkotott mondanivaló a nyerő. A habkönnyű lózungok divatja lejár. A tartalomban zajló trendek tehát nem a gépiesség irányába mutatnak. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!” című, szeptember 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján mindenki felfrissítheti tudását a legfrissebb trendekkel.
A technológia etikai kérdéseire is fókuszál a Huawei nyári női vezetőképzője
Az összes EU-s tagországból, valamint Ukrajnából és a Nyugat-Balkánról vesznek részt tehetséges fiatal nők az Európai Vezetői Akadémia által negyedszerre megrendezett, „Női vezetők a digitális korban” intenzív képzésen, amelyet ezen a héten tartanak Varsóban.
Generatív mesterséges intelligencia: használatában Kína, teljes körű bevezetésében az USA világelső
Kína világelső a generatív mesterséges intelligencia (generatív MI) alkalmazásában a Coleman Parkes Research Ltd. globális felmérése alapján. A SAS vállalat megbízásából készített kutatás megállapítja, hogy a kínai üzleti döntéshozók szerint vállalataik 83%-a használja a technológiát.
Új imázsfilmmel erősíti munkáltatói márkáját a Lufthansa Systems Hungária
Új, employer branding fókuszú imázsfilmet készített a Lufthansa Systems Hungária, melyben a légiipari informatikával foglalkozó cég legfontosabb vállalati értékeit mutatja be. A Lufthansa Systems Hungária a közelmúltban két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a „Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a – Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.
Ikonikus alpesi hütte és drótkötélpálya kapott Siemens-technológiát
Az Alpok egyik legmagasabb és legismertebb, 4478 méteres Matterhorn-hegyéről híres Zermatt városa Svájc egyik legnépszerűbb turisztikai célpontja, 2023-ban mintegy 2,5 millió vendégéjszakát regisztráltak itt. A térségben összesen 38 olyan hegycsúcs található, ami 4 ezer méternél is magasabb, ráadásul a város távoli fekvése és zord terepviszonyai miatt sajátos kihívásokkal néznek szembe a helyiek.