A NEXON ügyfeleinél nem probléma a nyugdíjpénztári változások számfejtése
A magyarországi munkavállalók 30%-nak bérét számfejtő szoftverhez már elkészültek azok a frissítések, amelyek a nyugdíjjárulékok elszámolásának változásához kapcsolódnak.
A magánnyugdíjpénztári befizetések átirányításáról szóló törvényt november 2-án hirdették ki, az új nyomtatványok pedig a november negyedikére virradó éjszaka jelentek meg. Csakhogy az új törvény már az októberi fizetések utáni járulékbevallási és fizetési kötelezettségre is vonatkozik, ami azt jelenti, hogy a november elején kiadott bérigazoláson már minden járuléknak az állami sorban kell szerepelnie.
A NEXON olyan kiegészítő programot készített, amellyel nem lesz szükség az októberi számfejtések megismétlésére, vagyis jelentős munkától kíméli meg a munkaadókat. Ezzel a megoldással elkészíthető az új szabályoknak megfelelő munkabérjegyzék és a 1008-as havi bevallás. A teljesen hazai fejlesztésű nexONBÉR program aktuális módosításai november 8-ig felkerülnek a cég ügyfelei számára elérhető NEXON ügyfélkapujára.
Ezzel a vállalatoknak lehetősége nyílik a határidők betartására és az esetleges bírság elkerülésére. „Magyar vállalatként a szoftvert eleve úgy alakítottuk ki, hogy rugalmasan tudja követni a hazánkban különösen gyakori jogszabályváltozásokat. Büszke vagyok arra, hogy szakértőink ilyen rendkívüli helyzetben is helyt tudtak állni” – mondta Ocskay Szilárd, a NEXON ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó webcím:
http://www.nexon.hu
Kapcsolódó cikkek
- A legnagyobb magyar munkaerő-kölcsönző a NEXON-t választotta
- Legfontosabb tudnivalók a munkaidőkerethez kapcsolódó előírásokról
- Esély a pályakezdőknek - gyakornoki program a NEXON-nál
- Az átlátható szervezet
- Új igazgatók a NEXON-nál
- Microsoft Dynamics CRM Online
- Orosz rakétacégbe csapódott az SAP
- Közel ezer hazai kkv állt át a rEVOLUTION programok legújabb verzióira
- Amerikai Szövetségi Légügyi Hatóságnál az IFS Applications
- „Just Right IT”portfólió kisvállalatoknak
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.