Kinevezések az NRC marketingkutatónál

forrás Prim Online, 2011. január 13. 11:16

Az elmúlt évek technológiai fejlődése az online marketingkutatások lehetőségeit is kibővítette, melyek jobb kihasználása érdekében az NRC frissítette szervezeti struktúráját, és fejlesztési igazgatói pozíciót hozott létre.

A pozíciót január elsejétől Kurucz Imre, a cég korábbi kutatási igazgatója tölti be, aki 2000 óta dolgozik a piackutatás területén. A szakember a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetem elvégzése után az NRC-nél helyezkedett el kutatóként, feladatai közé tartozott a kutatások teljes körű tervezése, vezetése, valamint az elemzések és prezentációk készítése. Ezt követően az RTL Klub kutatási munkatársa lett, ahol nézettségi adatok elemzésével, az értékesítési munkát támogató nézettségi becslések és prezentációk készítésével, és a kutatócégekkel való kapcsolattartással foglalkozott. 2004-ben a szakember visszatért az NRC-hez, és 2011-ig a cég kutatási igazgatója volt. Ennek során a kutatási projektek szervezéséért, lebonyolításáért, a kutatók munkájának ellenőrzésért volt felelős.
Kurucz Imre 2011. január elsejétől az NRC fejlesztési igazgatójaként elsősorban a termék- és szolgáltatásfejlesztés területén, valamint az új kutatási technológiákban - például a szemkamerás honlap vizsgálatokban és a műszeres panelmérésekben - rejlő lehetőségek kiaknázásán dolgozik.
 

Az NRC kutatási igazgatói posztját ezzel egy időben Tihanyi Anikó veszi át, aki korábban vezető kutatóként dolgozott a cégnél. Tihanyi Anikó 2006 óta tevékenykedik a piackutatás területén. Miután az egyik legnagyobb hazai kutatócég, az Ipsos kollégájaként széleskörű tapasztalatokat szerzett, 2009-ben csatlakozott az NRC-hez. Idén januártól kutatási igazgatóként a szakember feladata a kutatók munkájának segítése és koordinálása, a kutatások megtervezése és felügyelete, valamint az ügyfelekkel történő kapcsolattartás.
 

Kulcsszavak: +céginfo CIO NRC

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

21 év hűség, 1300 autó, egy közös jövő – Az UFleet sztorija

A rendszerváltás után alapított hazai cégek most élik aranykorukat – sok vállalkozás életében aktuálissá vált a generációváltás kérdése. Az alapítók lassan átadják a stafétabotot, és keresik azokat az utódokat, akik képesek továbbvinni azt az értékrendet és tudást, amit évtizedek alatt felépítettek. Ez a váltás azonban jóval többről szól, mint egyszerű vezetőcsere: tudatos, hosszú távú folyamat, amelyben kulcsszerepet játszik a bizalom, a mentorálás és a türelem.

2025. április 19. 10:22

EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény

Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.

2025. április 18. 16:03

Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025

Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.

2025. április 18. 10:29

Új szintre lép az AI innováció: A HONOR és a Google Cloud partnersége

A HONOR, a világ egyik vezető vállalata az AI alapú eszközök ökoszisztémájában, a múlt heti Cloud Next 2025 eseményen ismertette folytatódó együttműködését a Google Cloud-dal, amelynek célja az intelligens eszközök és a felhasználói interakciók terén végzett innovációk határainak feszegetése. Eric Fang, a HONOR terméktervezésért felelős igazgatója elmondta, hogy a két vállalat közötti partnerség már számos felhasználóbarát újítást eredményezett, például a Magic Portal 2.0-t. Az együttműködés most a Google legújabb Gemini nagy nyelvi modelljei (LLM) segítségével lép egy új szintre, és olyan mesterséges intelligencia alapú funkciók fejlesztésére koncentrál, amelyek újradefiniálják a felhasználói élményt.

2025. április 17. 16:41

Ismét a legjobbak között a Schneider Electric

A Schneider Electric második alkalommal került be a Canalys „Global Sustainable Ecosystems Leadership Matrix” elemzésében a „Bajnokok” közé – azok közé a vállalatok közé, amelyek kiemelkedően teljesítenek a fenntarthatóság terén. A cég olyan neves vállalatokkal került egy kategóriába, mint a Lenovo, a HP és a Dell.

2025. április 16. 16:01

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Microsoft mesterséges intelligenciával gyorsítja a szoftver-frissítéseket

2025. április 16. 17:51

Adatvédelmi nap a GDE-n: Fókuszban a kiberbiztonság és a tudatosság

2025. április 15. 14:43

A Pentagon az informatikai tanácsadókon spórol

2025. április 11. 13:12

Az év legolvasottabb online tartalmai

2025. április 9. 20:39