Két szakmai konferencia a héten: Média Hungary, majd Elektronikus Kereskedelem
Mivel a kedd-szerdai Média Hungary és a csütörtök-pénteki elektronikus kereskedelmi konferenciák célközönségének van közös halmaza, akár az is elképzelhető, hogy lesznek, akik szerda délután Siófokról Gárdonyba autóznak, hisz az internetes médiumokban rejlő pénz - amiről sok egyéb mellett az Azúr Hotelben zajló Média Hungary szól, a Vital Hotel Nautisban a SZEK.org konferenciáján folytatódik a közösségi vásárlás gazdag témakörével, vagy akár másnap az internet-milliomosok reggelijével. Mindkét rendezvényre ma még elfogadnak last minute jelentkezést, bár a Média Hungary résztvevői már most megtöltik a környék összes szállodáját, és az Elektronikus Kereskedelem konferencia is közelít a teltházhoz.
Az immár 15 éve minden évben megrendezett Média Hungary-n idén is több, mint 1200 online és off-line média-szakember gyűlik össze, hogy a legnagyobb hatású hazai médiaszakmai fórumon meghallgassanak 160 előadót, több tucatnyi szakmai előadást, kerekasztal-beszélgetést, vitafórumot és prezentációt. A lassan felnőttkorba lépő Media Hungary konferencián az évek óta egyre világosabban körvonalazódó médiapiaci átalakulással kapcsolatban az idén a gyakorlati kérdések kerülnek előtérbe: például az, hogy mikor várható a fogyasztók tömeges elvándorlása a perszonalizált, platform- és eszközfüggetlen fogyasztás felé; mely eszközök, alkalmazások és tartalmak lesznek az elvándorlás meghatározó haszonélvezői, és melyek követik a WAP-ot vagy az Edge-et az elsorvadás útján; az igények vagy a marketingesek jelölik-e ki az új fejlesztések, új alkalmazások irányát. A mottó, vagyis a „pénz beszél” mindenkinek mást jelent: a szolgáltatók a profitmaximalizálásra törekednek, a felhasználók a legalacsonyabb fajlagos költséggel elérhető legnagyobb választékra és kényelemre hajtanak, az állam pedig olyan médiarendszert szeretne, amely összességében a legnagyobb gazdasági, versenyképességi és társadalmi hasznot eredményezi. A Média Hungary (sok egyéb mellett) erre a bonyolult egyenletre keresi a megoldóképletet.
A SZEK.org Eleketronikus Kereskedelmi konferenciája sem újszülött a rendezvénynaptárban, már nyolcadik alkalommal keresi maga is a megoldóképleteket, a Média Hungary-hez hasonlóan két nap alatt több témát járva körül. A vásárlói közösségek mellett a másik legfontosabb témakör az egyre terjedő mobil-alkalmazások, ma már akár árveréseken licitálhatunk egy vidéki város felé vonatozva, de a kereskedők is ellenőrizhetik készletüket, forgalmukat egy okostelefon segítségével. Egy-egy előadást itt is szentelnek a legfőbb trendeknek, de a konferenciája slágertémája egyértelműen a második napi üzleti reggeli, ahol internetes sikercégek alapítóival lehet beszélgetni arról, hogy nekik hogyan sikerült.
Mindkét konferencia első estéje a tartalmas kikapcsolódásé, sok internetes-, média-, marketing- szakember ezt tartja a legfontosabbnak, hisz itt lehet "networkölni", kapcsolatokat építeni, egy füst alatt elintézni néhány olyan megbeszélést, amelyre a későbbi üzleti kooperáció és verseny épülhet.
Kapcsolódó cikkek
- Etikai kódex szerint működne a jövőben a közösségi vásárlás
- Magyarország kész helyet adni a 2012-es kibertér-konferenciának
- A pedagógusképzés kötelező részévé kell tenni a médiaismereteket
- Pert nyert a Média Hungary szervezője a Club Tihannyal szemben
- Go Digital…? konferencia
- Informatikával is zöldülnének a kereskedők
- A jövő internetjéről Budapesten tanácskoznak a szakértők
- Az internet maga a digitális vadnyugat
- Uniós kezdeményezés "a jövő internetjének" kifejlesztésére
- Media Hungary: 500 előadás, 13 ezer látogató, 1600 felszólaló
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
FoxPost néven megy tovább a Packeta és FoxPost egyesített cége
A Packeta és a FoxPost egyesítése után a tulajdonosok a lokális márka megtartása mellett döntöttek, ezért az új vállalat FoxPost néven működik tovább. A névváltás, a Packeta csomagautomatái esetében az arculat fokozatos frissítésével is jár, amely a FoxPost megjelenéséhez igazodik, ezzel biztosítva az egységes márkamegjelenést és erősítve a vállalat piaci jelenlétét.
Közösen tehetjük versenyképesebbé és fenntarthatóbbá Európát
Véget ért az idei TECHTOGETHER+ járműipari rendezvény, melynek keretében szakmai fórum, kiállítás és mérnökhallgatói verseny is zajlott.
Indításrásegítő és a zseblámpába épített powerbankek a Sandbergtől
Hatalmas frusztrációt tud okozni egy nem induló autó. Ennek általában több oka is lehet, melyek között gyakori eset az autó akkumulátorának lemerülése. Ilyenkor ideiglenes megoldást jelenthet az autó bikázása. Ehhez viszont indító kábelre és külső erőforrásra is szükség van. A Sandberg Car Jumpstarter Powerbank 10000-et pontosan erre találták ki.
Online megoldásokkal fejlődik az egészségügyi ellátás
Online időpontfoglalás, e-recept, egészségügyi applikációk, telemedicina – ezek az innovatív technológiák már elengedhetetlen jellemzői a mindennapoknak, új korszakot indítottak a hazai egészségügyben is. A COVID világjárvány alatt ugrott meg a digitális megoldások iránti igény mind a betegek, mind az orvosok részéről. A digitalizáció segítette a pandémia jelentette kihívások megoldását, majd a hosszú távú fejlődés kulcsává is vált. A fejlesztések nemcsak az ellátás minőségét növelik, hanem az orvos-beteg bizalmat is erősíti.