A Deutsche Telekom profitja 37 százalékkal esett
Jelentősen, 37 százalékkal esett a Deutsche Telekom első negyedévi adózott eredménye részben amerikai előfizetőinek az elvesztésére, illetve bevételeinek a csökkenésére a pénzügyi válság sújtotta Görögországban.
Márciusban a Deutsche Telekom beleegyezett, hogy 39 milliárd dollárért eladja amerikai vállalkozását, a T-Mobile USA céget az AT&T vállalatnak. Az ügyletet 2012 első felének a végére zárják le.
A Deutsche Telekom adózott eredménye 480 millió euróra esett az egy évvel korábbi 767 millió euróról, a bevétele az időszakban 7 százalékkal 14,597 milliárd euróra mérséklődött.
A szakértők által jobban követett kamat- és adófizetés, valamint értékcsökkenés előtti eredmény (EBITDA) 4,89 milliárd euróról 4,48 milliárd euróra hanyatlott. A szakértők 4,5 milliárd eurót vártak.
A Deutsche Telekom egyidejűleg megerősítette idei EBITDA-előrejelzését, továbbra is 19,1 milliárd euróra számít a gyenge első negyedévi eredmény ellenére.
Kapcsolódó cikkek
- Pozsonyban lesz a Deutsche Telekom új szolgáltatási központja
- Távozik a Deutsche Telekomtól a külföldi tevékenység vezetője
- A Slovak Telekom 15 százalékos állami részének tőzsdére vitelét ajánlják
- A Deutsche Telekom 1,4 milliárd euróért szerezheti meg a lengyel PTC-t
- Szolgáltató központot tervez a Deutsche Telekom a régióban
- Konkrét gyanú a Deutsche Telekom elnöke ellen
- Csökkent a Deutsche Telekom bevétele és nyeresége
- A Deutsche Telekom már profitra váltott
- A Deutsche Telekom teljesen felvásárolja a Click&Buy-t
- Csökkentette negyedik negyedéves veszteségét a Deutsche Telekom
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!
A jövőben a tartalom forradalmára figyeljünk! A személyes, a hiteles, az egyedi, az őszinte, a releváns, tehát csak emberi érzelmi intelligenciával alkotott mondanivaló a nyerő. A habkönnyű lózungok divatja lejár. A tartalomban zajló trendek tehát nem a gépiesség irányába mutatnak. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!” című, szeptember 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján mindenki felfrissítheti tudását a legfrissebb trendekkel.
A technológia etikai kérdéseire is fókuszál a Huawei nyári női vezetőképzője
Az összes EU-s tagországból, valamint Ukrajnából és a Nyugat-Balkánról vesznek részt tehetséges fiatal nők az Európai Vezetői Akadémia által negyedszerre megrendezett, „Női vezetők a digitális korban” intenzív képzésen, amelyet ezen a héten tartanak Varsóban.
Generatív mesterséges intelligencia: használatában Kína, teljes körű bevezetésében az USA világelső
Kína világelső a generatív mesterséges intelligencia (generatív MI) alkalmazásában a Coleman Parkes Research Ltd. globális felmérése alapján. A SAS vállalat megbízásából készített kutatás megállapítja, hogy a kínai üzleti döntéshozók szerint vállalataik 83%-a használja a technológiát.
Új imázsfilmmel erősíti munkáltatói márkáját a Lufthansa Systems Hungária
Új, employer branding fókuszú imázsfilmet készített a Lufthansa Systems Hungária, melyben a légiipari informatikával foglalkozó cég legfontosabb vállalati értékeit mutatja be. A Lufthansa Systems Hungária a közelmúltban két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a „Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a – Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.
Ikonikus alpesi hütte és drótkötélpálya kapott Siemens-technológiát
Az Alpok egyik legmagasabb és legismertebb, 4478 méteres Matterhorn-hegyéről híres Zermatt városa Svájc egyik legnépszerűbb turisztikai célpontja, 2023-ban mintegy 2,5 millió vendégéjszakát regisztráltak itt. A térségben összesen 38 olyan hegycsúcs található, ami 4 ezer méternél is magasabb, ráadásul a város távoli fekvése és zord terepviszonyai miatt sajátos kihívásokkal néznek szembe a helyiek.