Az Apple Amerika legértékesebb vállalata
A részvényárfolyamok alakulása alapján az Apple lépett elő az Egyesült Államok legértékesebb vállalatává, megelőzve az Exxon Mobil olajóriást.
Az Apple értéke kedden 314,5 milliárd dollárra nőtt, megelőzve a 341,4 milliárdon álló Exxon Mobilt, annak ellenére is, hogy az olajvállalat éves bevétele a négyszerese a komputeripari cégének.
Az Apple részvényeinek árfolyama kedden 3,2 százalékkal nőtt, az Exxon Mobilé pedig 1 százalékkal esett. Amíg az Apple esetében a növekedést az a bizalom motiválta, hogy a cég képes lesz a világszerte népszerű iPadhez és iPhone-hoz hasonló termékek előállítására, addig az Exxon Mobil esetében a kilátásokat jelentősen befolyásolják a hullámzó olajárak, valamint az új lelőhelyek fellelésének esélyei.
Kapcsolódó cikkek
- Apple étvágy: e-könyv áruház a következő falat?
- Az Apple vált a világ legértékesebb márkájává
- A Microsoft kisebb profitot termelt, mint az Apple
- Kitűnő gyorsjelentést közölt az Apple
- Ismét az Apple-vezér egészségi állapota miatt aggódik a tőzsde
- Az Apple a világ harmadik legértékesebb vállalata
- Az Apple szemet vetett a Sonyra
- 600 millió dollárra büntették az Apple-t
- Az Apple a világ második legértékesebb vállalata
- Minden idők legmagasabb bevétele az Apple-nél
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyre több cég fektet generatív mesterséges intelligenciába
A generatív mesterséges intelligencia bevezetése fordulóponthoz érkezett: a cégek kétharmada invesztál többet a technológiába. A megnövekedett befektetések és lelkesedés ellenére az adatok és a kockázatok továbbra is a skálázást akadályozó fő kihívások, a FOMO hatás kezd elmúlni és egyre többen támasztják alá konkrét mérésekkel a technológia által teremtett értéket – derül ki a Deloitte új felméréséből.
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?
A ChatGPT kinyírja a keresőoptimalizálást?
A mesterséges intelligencia és a nyelvi modellek, mint például a ChatGPT, az elmúlt években robbanásszerűen terjedtek el, és mind a felhasználók, mind a vállalkozások számára új kihívásokat jelentenek. A ChatGPT jelenlegi, körülbelül 200 milliós felhasználói bázisa ugyan elenyésző a Google vagy a Google által bevezetett Gemini 4,3 milliárd felhasználójához képest – ami a Föld lakosságának közel fele –, azonban ez a szám rövid idő alatt nőtt ekkorára, ami komoly kérdéseket vet fel a vállalatok számára.
Egyre magasabb szintekre tör az IT
Backoffice-ból stratégiai területté vált az IT a cégek életében, hiszen ma már nemcsak a rendszerek működését, de egy cég fejlődését, stratégiai irányvonalait is erőteljesen meghatározhatja – véli a K&H IT vezetője. Ehhez igazodva az IT kiadások is egyre tetemesebb részét teszik ki a működési költségeknek – elérve akár a 70 százalékot is. Különösen igaz ez a bankokra, ahol az innovatív informatikai megoldások már a pénzügyi tranzakciók részét képezik.
Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb, világpiacon is versenyképes e-kereskedelmi vállalkozásainak.