B2B: elektronikus nagykereskedelem
2000. június 22. 16:49
Bár mindenki csak B2B-nek, business-to-business megoldásnak nevezi, az Icon munkatársai mégiscsak találtak rá magyar nevet: amikor vállalatközti kereskedelmi, üzleti kapcsolatokról van szó, azt hagyományosan magyarul nagykereskedelemnek szokás nevezni.
Ilyen nagykereskedelmi rendszert fejlesztett ki a közelmúltban az Icon - a Microsoft Site Server Commerce Edition termékére építve, az SQL, Visual Basic, XML technológiákat felhasználva - a HRP számára, s ez a téma (afféle esettanulmányként) szóba kerül az EC 2000 konferencián, sőt napirenden volt az e hét csütörtökén megrendezett Metropol Vision konferencián is.
Kapcsolódó cikkek
- A magyar internetezők 45 százaléka vásárolt már on-line
- Újragondolja árait az eBay
- A magyar internet-használók eltérnek a nemzetközi trendektől
- Árguru.hu: Új árösszehasonlító oldal indult
- Ötödével bővült az amerikai online kereskedelem
- Elsöpri az online piac a kiskereskedőket?
- USB hitelkártya
- Az internetezők többet és körültekintőbben költenek
- Az idén 2 milliárd koronát költöttek a szlovákok internetes vásárlásra
- EU: Megállapodás az e-szolgáltatások forgalmi adóztatásáról