Online mezőgazdasági piactér indult
A magyar mezőgazdaság is megérett arra, hogy a gazdák és a felvásárlók az interneten kereskedjenek egymással – mutat rá a Magro.hu online piactér megnyitását megelőző piackutatás. Ezzel csökken, de akár középtávon meg is szűnhet az adásvételkor hagyományosnak tekinthető egymás szemébe néző, majd egymás tenyerébe csapó mitikus paraszti világ. Az internet lehetőséget ad a gazdáknak, hogy több vevőt ismerjenek meg és jobb áron adják el terményüket, haszonállatukat, a felvásárlók pedig jobb áron és jobb minőségben kapjanak terményeket.
A Magro.hu online mezőgazdasági piactér néhány hete indult, szinte minden mezőgazdasági termény és haszonállat értékesíthető rajta. Összeköti a termelőket és a felvásárlókat és nagyobb árbevételhez juttatja őket. Különlegessége, hogy automatizálja az adásvételi folyamatokat, azaz az eladók és a vevők csak feltöltik ajánlataikat és a piactér mindent intéz számukra. Jelenleg nincs a magyar piacon a Magro-hoz hasonló, a kereskedést automatizált folyamatokkal támogató piactér.
Kapcsolódó cikkek
- Az e-kereskedelem dinamikus bővülésére számítanak a magyar cégek
- Nem érzékelhető a válság hatása az online kereskedelemnél
- Interneten kínált hamis termékekkel bukott le egy zalai nő
- Tovább bővülhet a hazai internetes kiskereskedelem
- Évről-évre nő a webáruházak forgalma
- Helyzet alapú hirdetési platform a PayPal-tól
- Online boltokat zárattak be korrupció miatt Kínában
- E-kereskedelmi konferencia: igaz mesék kamaszoknak
- Hatékonyabb közigazgatást eredményez a kormányzati informatika konszolidálása
- Piacteret nyitott a Bónusz Brigád
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat
Az AI-technológiák jelentős előnyöket kínálnak a vállalatok számára, ugyanakkor helytelen használatuk súlyos következményekkel is járhat. Az Európai Unió mesterséges intelligencia rendelete alapján 2025. február 2-tól akár 35 millió eurós vagy az éves globális árbevételük 7 százalékának megfelelő bírságot jelenthet a tiltott AI-tevékenységet végző vállalatok számára. A szabályozásnak való megfelelés védelmet nyújt a bírságokkal és reputációs károkkal szemben.
K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve
A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.
Szigor vagy rugalmasság: mi kell a sikeres digitalizációhoz?
Rövid távon a feladatfókuszú vezetés, hosszú távon a kapcsolatorientáltság növelheti a digitalizációban fejlődni kívánó szervezetek üzleti teljesítményét – állapítja meg a Budapesti Corvinus Egyetem kutatócsoportjának friss tanulmánya.