Magyarországról is elérhető a PayPal egyszerűsített és mobiloptimalizált weblapja
2012. november 5-től minden magyarországi PayPal felhasználó számára elérhető a megújult és mobiltelefonra optimalizált www.paypal.com. Az oldal nyár elején debütált az Egyesült Államokban, és hazánk mellett a napokban Lengyelországban, Finnországban, Csehországban, Szlovákiában, Görögországban és Ukrajnában, rövidesen pedig Európa többi országában, a Közel-Keleten és Ázsiában válik elérhetővé.
A PayPal.com a régión kívül Németországban, Olaszországban, Hollandiában, Spanyolországban, Ausztriában, Svájcban és Törökországban is a napokban újul meg.
Az új PayPal honlap letisztultabb és átláthatóbb elődjénél, tervezésénél pedig az elmúlt évek fogyasztói visszajelzéseit is figyelembe vették. A platform egyszerűbb belépési folyamatot és menürendszert kínál, valamint jobb felhasználói élményt biztosít vásárlóknak és kereskedőknek egyaránt.
A PayPal a közelmúltban számos lépést tett annak érdekében, hogy közelebb kerüljön a közép- és kelet-európai felhasználókhoz. Ennek keretében az év első felében elindította a kifejezetten a régió felhasználóinak szóló Facebook oldalát, hogy megkönnyítse a céggel történő kapcsolatfelvételt.
A folyamatosan növekvő Facebook közösség számára a PayPal és a Lightinthebox.com webáruház az elmúlt hetekben indította el a „Price Hunter” alkalmazást, amellyel a felhasználók a különböző termékek árainak megtippelésével tablet PC-ket és egyéb ajándékokat nyerhetnek.
Kapcsolódó cikkek
- mDonation: A pesti dugóban is segíthetünk a koraszülött mentőknek mobillal
- Whisky-szűrés okostelefonnal
- Lockitron: a virtuális kulccsomó
- 5-ösre vizsgázott iPhone 5 játékok
- Alkalmazásdömping Nokiára: A fejlesztők Windows Phone-ra váltottak
- Az okostelefonok terjedése új lendületet ad a blogolásnak
- A Google megtanult magyarul: az androidos okostelefonok már magyarul is értenek
- A Nemzeti Sport Windows Phone 7-tel is elérhető
- Okostelefonokra épülő Fujitsu megoldás segít a vakok számára az eligazodásban
- Mobilon is Olimpia
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.