Június 12-én lesz az Országos Marketing konferencia

Egy nap a gyökeresen megváltozott fogyasztóról és az őt elérő marketingről

forrás: Prím Online, 2013. május 27. 12:59

Közismert, hogy a fogyasztói szokások az elmúlt öt-hat évben jelentősen megváltoztak, vásárlásaik tudatossá váltak. A tudatosan vásárlók egyik csoportját mindannyian ismerhetjük. Ők azok, akik divatból, sznobizmusból egészség-centrikusságból tudatosak, közlékenyek, már-már kérkedve láthatóak. A másik, nagyobb csoport kényszerből vált tudatossá. Ők rejtőzködnek.

 

Kik Ők, hogyan és milyen üzenetekkel érheti el őket a marketing? Milyen csatornákon, milyen eszközökkel juttatható biztosan, hatékonyan célba az üzenet? Ezt a kérdéskört járja körül az idei első, MMSz által szervezett Országos Marketing konferencia 2013. június 12-én a Holiday Inn Hotelben négy csillagos kiszolgálással és öt csillagos tartalommal!

 

 

Előzetesként ajánlják az érdeklődők figyelmébe a TV2 május 13-i és 27-i 9 órakor kezdődő "Reklámtorta" című műsorát melyekben a konferencia előadóitól rövid ízelítőt kaphatnak.

 

A konferencia négy fő blokkba tömörítve kíván minél több információt átadni: az elsőben piackutatók GfK Hungária Kft,, NRC,,TNS Hoffmann segítenek közelebb férkőzni a fogyasztókhoz, vásárlókhoz. Nyitó előadó Kozák Ákos, a GfK Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója. Egy kis ízelítő hasonló témában Kozák Ákostól.

 

A másodikban kreatív-, reklám- és PR ügynökségek tárják fel a „ Jó üzenet” miben létét. Ott lesz az Avantgarde PR Kft., a MARCOM M3d1a, a  Republic Of Art és a Rewart Kft is.

 

A harmadik blokkban médiumok mutatják be az általuk biztosnak tartott elérési utakat, feltárva az új lehetőségeket, egy-egy csatorna előnyeit. Hogy kik? TV2, MR1- Kossuth Rádió, Jazzy Rádió, Femina.hu és a Sanoma.

 

Zárásként megvizsgálják, hogyan viselkedik eladó és vevő a közösségi térben. Megismerhetjük a nemrégiben indult és nagyon sikeresen működő TESCO online értékesítési rendszerét. Aki mindezt  bemutatja: Őri Gergely, E-Kereskedelmi Üzletágvezető, TESCO - Global Zrt. 2 x 1 órás szatellit programjukkal a KKV-k szemszögéből is vizsgálják a konferencia tanulságait.

 

 

Pászti Balázs, MMSZ elnökségi tag, a konferencia projektvezetője 

 

 

A részletes program és a részvétel feltételei a hivatalos oldalon tekinthetők meg.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra platina minősítést szerzett a Bridgestone

A Bridgestone EMEA 2024-ben már a negyedik egymást követő évben nyerte el a vezető globális fenntarthatósági értékelő platform, az EcoVadis legmagasabb, „platina” minősítését, amellyel a világszerte értékelt mintegy 130 000 vállalat közül a legjobb egy százalékba került.

2024. december 18. 16:42

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Új platform köti össze a vállalkozókat és partnereiket

2024. december 16. 13:25

CES 2025 előzetes: Elon Musk Amerikája, avagy a világ Musk-ja

2024. december 9. 16:46

Újabb részvételi rekordot döntött az e-Hód

2024. december 9. 11:32

Először készült felmérés a magyarországi retail media helyzetéről

2024. december 6. 18:14