Atos Origin kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Atos Origin
2012-es Londoni Olimpia – Eldördült a startpisztoly
Elkezdődött a Londoni Olimpiai játékokon működő számítógépek és hálózati rendszer tesztelése. A 2012-es Olimpián 900 szerver, 1000 hálózati eszköz és 9500 számítógép dolgozik majd egyszerre.
A HP felvásárolta az Atos Origin Middle East Groupot
Mai bejelentése szerint a HP megállapodást írt alá a Közel-Kelet egyik legnagyobb rendszerintegrátor cége, az Atos Origin Middle East (AOME) Group felvásárlásáról. Ezzel a lépéssel tovább bővítette tanácsadási és integrációs kapacitását a régióban.
IT-megoldásokat szállít az Atos Origin és a Lenovo a Téli Olimpiára
Kevesebb mint 30 nappal a 2006-os Torinói Téli Olimpiai Játékok megnyitója előtt (február 10.) az Atos Origin és a Lenovo bejelentette, hogy a két vállalat egyesítette erőit a Torinói Játékok IT-szolgáltatásának biztosítására.
Az Atos Origin Kft. a Synergon Csoportban
Száray Lóránt, a Synergon vezérigazgatója december 12-én sajtótájékoztatón jelentette be, hogy cége az informatikai outsoucing és tanácsadás terén ismert Atos Origin Kft.100 százalékos tulajdonosa lett, s a kft. a Synergon Csoport ötödik tagjaként, Synergon Atos Origin Kft. néven működik a jövőben.
A versenyhivatal engedélyezte a Synergon-Atos Origin akvizíciót
A Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyta azt a megállapodást, amely alapján az Atos Origin Information Technology Kft. a Synergon tulajdonába kerül.
A Synergon átveszi az Atos Origin magyarországi tevékenységét
Az Atos Origin International BV és a Synergon Informatika Rt. megállapodása alapján az Atos Origin Information Technology Kft. a Synergon tulajdonába kerül.
Kontrolling és Tárgyi Eszköz az MFG/PRO-ban
Többek között az MFG/PRO integrált vállalatirányítási rendszerben újonnan kifejlesztett Kontrolling és az általuk lokalizált Tárgyi Eszköz modulról tartott szakmai napot az Atos Origin.
Mi is az üzleti intelligencia (BI)?
A kérdést az Atos Origin május 14-én tartott szakmai napján Lengyel Kornél ( Axis Kft.) válaszolta meg. A BI nem más, mint a meglévő adatok felhasználása, elemzése és új lehetőségek felfedezése a jobb döntések érdekében. Tárházába olyan eszközök tartoznak, amelyekkel a már rendelkezésre álló, de strukturálatlan üzleti információ úgy jeleníthető meg a döntéshozók számára, hogy az növelje munkájuk hatékonyságát és ezáltal a cég versenyképességét.
Ügyfélközpontú outsourcing
Privatizációra készülve 1990-ben struktúraátalakításba kezdett az Állami Biztosító. Ennek egyik lépéseként - a korábbinál bővebb és magasabb színvonalú, profibb szolgáltatást remélve - leányvállalatba helyezte ki a front- és back-office-t kiszolgáló informatikát. A feladatoknak megfelelően bővülő, magas szakértelmű szakembergárdája a későbbiekben kiváló alappillére lett az egységes infrastruktúra megteremtésének, az informatikai centralizációnak. Az 1992-es privatizáció után a holland AEGON-csoport tulajdonába kerülő cégnél 1997-re befejeződött a szervezet racionalizálása, és a korábbi, nagy adminisztratív apparátussal rendelkező, veszteséget termelő biztosító hatékony, ügyfélcentrikus vállalattá lépett elő.
2001-re az ÁB-AEGON-nál lezárult a struktúraváltás, s alaptevékenységére és stratégiai céljaira fokuszálva realizálhatóvá vált a biztosító versenyelőnye. Az informatikai rendszer és a hozzá kötődő humán erőforrás optimalizálásának részeként végrehajtandó IT- és telekommunikációs erőforrás-kihelyezéshez a biztosítótársaság az Atos Origint választotta stratégiai partneréül. A választás feltételeiről és a kihelyezés sarokpontjairól Horváth Andreával, az ÁB-AEGON Rt. szolgáltatási és adminisztrációs vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk.
Drága, drágább, még drágább
Triviális összefüggésre világított rá dr. Reguly Zoltán, az Atos Origin Kft. outsourcing üzletágának vezetője a héten IIR Téli Szeminárium-sorozatban megrendezett Az informatikai vezető, mint menedzser konferencián, nevezetesen a Total Cost of Ownership (TCO) szemléletmód hiánya miatti "spórolunk, hogy pazaroljunk" jelenségre.
Atos Origin-Avaya együttműködéssel, rekordidő alatt
Call Center és CRM a közigazgatásban címmel szervezett szakmai napot december 4-én az Atos Origin Information Technology Kft. A rendezvény aktualitását a cég ügyvezető igazgatója, Komáromy Péter által szeptember 7-én fővállalkozóként aláírt szerződés teljesülése jelentette, amelynek keretében október 20-án átadásra került, s ma már a gyakorlatban vizsgázik az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság (ONYF) telefonos ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszere.
Atos Origin: vállalatirányítási rendszerek az autóiparnak
November 29-én az autóipari vállalatok részére szervezett szakmai napot az Atos Origin Information Technology Kft. A cég széleskörű megoldást kínál az autóipari szektorhoz tartozó vállalatok ügyvitelének és termelésének az irányításához valamint a beszállítói láncba való teljes körű integrálódáshoz.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.