CES 2021 kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: CES 2021
Tudásmegosztó platformot mutatott be az LG és az Element AI
A CES 2021 kiállításon az LG Electronics (LG) elnöke és technológiai vezetője, Dr. I.P. Park és az Element AI vezérigazgatója, Jean-François Gagné bemutatták az AIX Exchange nevű projektet: a digitális platform a mesterséges intelligencia (MI) és a felhasználói élmény jövőjébe nyújt betekintést. A digitális felület az MI, a fogyasztóvédelem, a dizájn és az üzleti tervezés vezető szakértőivel készült mélyinterjúkat gyűjti össze. Az AIX Exchange a 2020-as CES-en bemutatott AIX (Artificial Intelligence Experience) keretrendszerre épít, célja pedig a fogyasztói MI-fejlesztésekkel kapcsolatos közös gondolkodás, melynek fókuszában továbbra is az emberközpontú dizájnt áll.
Fejlett kijelzős képességekkel erősíti meghatározó szerepét az LG a tévés piacon
Az LG Electronics (LG) az új OLED, QNED Mini LED, valamint NanoCell készülékeivel az eddigi legimpozánsabb prémium kategóriás tévépalettáját mutatja be. A sorozat 48C1 modellje elnyerte a CES legjobb innovációinak járó Best of Innovation díjat, de az online megrendezett eseményen számos további LG televízió is elismerésben részesült. Az LG prémium tévéi idén kívül-belül megújultak: az új OLED képernyő mellett bekerült a kínálatba a Quantum NanoCell színtechnológiát mini LED háttérvilágítással ötvöző, így pontosabb színvisszaadásra és nagyobb kontrasztarányra képes, továbbfejlesztett LCD panelstruktúra — azaz a QNED Mini LED —, továbbá a frissített, mesterséges intelligenciával felvértezett processzor, de megújult a webOS felhasználói felület és a dizájn is.
Több mint 25 millió tévét adott el 2020-ban a Hisense
Zászlóshajó termékét, a lézertévét helyezi előtérbe 2021-ben a kínai Hisense. A vállalat az első online megrendezett CES keretében bejelentette, hogy idén a TriChroma lézertévék széles választékát tervezi piacra dobni. A Hisense tavaly több mint 25 millió eladott készüléket tudhatott magáénak világszerte, amely után ígéretes piaci részesedést prognosztizál 2021-re is és a magyar piacon is számos újdonságot készül bemutatni idén.
Az LG bemutatja legújabb, továbbfejlesztett Ultra szériás monitorait
Az LG Electronics (LG) tovább erősíti pozícióját a prémium monitorok piacán új, a 2021-es CES kiállításon debütáló Ultra monitoraival. A gamerek, digitális művészek és professzionális felhasználók igényeit szem előtt tartva a legújabb UltraGear, UltraWide és UltraFine szériás kijelzők magas szintű hatékonyságot és szórakozási élményt kínálnak, így otthoni és irodai használatra is tökéletesek.
Terjeszkedik az LG a globális e-sport-piacon
Az LG Electronics (LG) megerősíti jelenlétét a gyorsan növekvő globális e-sport-piacon, mégpedig a világ egyik legnagyobb e-sport-szervezetével, a Gen.G Esportsszal (Gen.G) kialakított partnerségi együttműködés révén. A két vállalat együtt dolgozik majd azon, hogy az LG kategóriavezető UltraGear gaming monitorainak segítségével fejlődhessen tovább a nemzetközi e-sport-színtér.
A Razer okosmaszk- és gamerszék-koncepcióterveket mutat be a ces 2021-en
A Razer új technológiai koncepciók fejlesztésén dolgozik a társadalmi távolságtartás alatti biztonságosabb kapcsolattartáshoz, valamint egy immerzív funkciókkal és módosítható kialakítással rendelkező, következő generációs játékállomáshoz.
Fenntartható, vízmegtakarító hajápolási technológiával állt elő a L’Oréal és a Gjosa
A CES 2021 ismét elhozta a legfontosabb szépségápolási újdonságokat. Az idén digitális rendezvényként megtartott expón a L’Oréal egy innovatív vízmegtakarító, fenntartható hajápolási rendszert mutatott be, melyet egy környezetvédelmi innovációs vállalattal, a Gjosaval hoztak létre. A forradalmi újítás fodrászszalonokban és az otthoni szépségápolási rutin részeként egyaránt alkalmazható. A rendszer egy olyan alternatívát képvisel a hajmosás és hajápolás területén, amely nem csupán környezetkímélő, de közben a hatékonyságot és a luxus érzetét is biztosítja a legújabb technológiák segítségével.
Minőségibb mindennapokat ígérnek az LG 2021-es újdonságai a CES-en
Az élet nem áll meg – Érezd magad otthon (Life is ON – Make Yourself at Home) címmel az LG Electronics (LG) a 2021-es, első teljesen digitális CES kiállításon egy még jobban összekapcsolt, még kényelmesebb életmód vízióját mutatja be. A CES hivatalos weboldalán és az LG global YouTube-csatornán élőben közvetített sajtóbemutatón a vállalat azt szemléltette, hogyan értelmezi újra az otthon fogalmát: olyan fejlett termékeket és szolgáltatásokat mutat be, amelyek a vásárlók mindennapi életét hivatottak kényelmesebbé és élvezetesebbé tenni. Az online kiállítótér látogatói a monitorok, laptopok és mobileszközök képernyői előtt, otthonaik kényelméből fedezhetik fel az LG legújabb innovációit.
Válasszunk magunknak csillagot
Virtuálisan barangolva az idei online CES-en az egyik kedvencem a csillagok vizsgálatát egyszerűvé és okossá varázsló Vespera, amely a francia startup, a Vaonis legújabb - immár második verziójú - távcső-fejlesztése.
Hálózatba kapcsolt kerékpáros megoldás nyert Innovációs Díjat a CES-en
Legújabb hálózatba kapcsolt kerékpáros megoldásáért – a Nyon all-in-one fedélzeti számítógépért – a Bosch eBike Systems nyerte el a 2021-es CES* Innovációs Díjat a „Járműintelligencia és közlekedés” kategóriában. A Fogyasztói Technológiai Szövetség évről évre a fogyasztói termékek úttörő technológiai és formatervezési fejlesztéseiért osztja ki a CES Innovációs Díjakat. A zsűri, amelyben iparági szakértők mellett fejlesztők és a média képviselői is helyet kapnak, többek között a felhasználói vélemények, az esztétika, a minőség, a dizájn és a funkció alapján értékeli a fejlesztéseket.
A Bridgestone bemutatja a jövő virtuális városát
A Bridgestone visszatér a CES kiállításra, amelyet idén virtuálisan tartanak 2021. január 11-től 14-ig. A Bridgestone World interaktív virtuális város segítségével a felhasználók felfedezhetik a vállalat fejlett megoldásait és adatvezérelt mobilitási szolgáltatásait. Élő bemutatók adnak majd képet arról, hogy a vállalat hogyan használja az okosabroncs-technológiát, a fejlett adatelemzéseket és az új üzleti modelleket, amelyekkel az abroncsokat egy fenntarthatóbb mobilitási rendszer középpontjába állíthatja.
A hordozható eszközök újraértelmezése
A TCL Technology optoelektronikai leányvállalata, a TCL CSOT, két forradalmi terméket mutatott be a CES 2021-en: a 17"-os Printed OLED Scrolling képernyőt és a 6,7"-os AMOLED Rollable képernyőt.
CES fotelből,
Néhány hónappal ezelőtt sikerült a CES alapítójával, Gary Shapiro-val beszélgetnem - stílusosan chat-formában - a virtuális CES-ről. Megnyugtatott hogy mindent megtesznek a virtuális konferenciázás élménnyé tétele érdekében.
A Lenovo okosszemüvege elhozza a jövőt
A Lenovo ebben az évben is forradalmian új technológiai különlegességekkel érkezett a CES bemutatóira. Az újdonságok listáján szerepel többek között a ThinkReality A3 okosszemüveg is, amely minden bizonnyal az egyik legújabb fejlesztésű és legsokoldalúbb okosszemüvegként érkezik a piacra. A ThinkReality A3 elsősorban a vállalati szegmenst célozza meg és egy olyan átfogó digitális fejlődés része lesz, amely intelligens technológiájának köszönhetően garantáltan átalakulást hoz az üzleti életbe.
A Samsung a legújabb fejlesztéseit mutatja be a CES 2021 virtuális kiállításon
A Samsung a CES 2021 kiállításon ismertette a jövőbe mutató fejlesztéseit, amelyekkel szintet lép a mindennapokban. A vállalat virtuális sajtótájékoztatón bemutatott termékei sokoldalú, intelligens megoldásokkal és a mesterséges intelligencia használatával teszik kényelmesebbé a hétköznapi életet.
Az LG webOS 6.0 a tévénézők eddigi legjobb felhasználói élményét nyújtja
Az LG Electronics (LG) bejelentette elismert okostévéplatformjának legújabb verziója, a webOS 6.0 érkezését a vállalat 2021-es OLED, QNED Mini LED, NanoCell és UHD okostelevízióira. Az új Magic Remote mozgásérzékelős távirányítóval a felhasználók még kényelmesebben fedezhetnek fel új médiatartalmakat a televízión. A platformban dolgozó mesterséges intelligencia is megújult: az LG ThinQ a Google és az Amazon hangalapú asszisztenseivel karöltve a tévék kezelését, a streaming szolgáltatások és tévécsatornák közötti váltást, valamint az internetezést minden korábbinál könnyebbé teszi.
CES 2021: a Kingston bemutatja új NVMe SSD kínálatát
A teljes egészében digitális CES 2021 kiállítás alkalmából a Kingston Digital Europe Co LLP bejelentette NVMe SSD fejlesztési ütemtervét. A vállalat ezúttal új formában, a virtuális térben mutatja be a résztvevők számára iparágvezető SSD-meghajtóit.
A Bosch mesterséges intelligenciával ötvözi a dolgok internetét
Az emberek egészsége és a bolygónk védelme érdekében a Bosch számos AIoT-megoldást is alkalmaz. Ez azt jelenti, hogy a vállalatcsoport a mesterséges intelligencia (artificial intelligence, MI) és a dolgok internete (IoT) által kínált lehetőségeket ötvözi, hogy technikai újdonságaival segítse az embert és a környezetet.
Az LG ultrakönnyű Gram laptopjai nagyobb képernyőfelületet és stílusos dizájnt kaptak
Az LG Electronics (LG) a 2021-es, első teljesen virtuális CES kiállításon mutatja be új gram laptopjait. Az ultrakönnyű, könnyen hordozható, kivételes teljesítményű és hosszú akkumulátoridejű modellek a korábbi gram termékekhez hasonlóan a bárhová elvihető, mégis kényelmes számítógéphasználat jegyében készültek. A vállalat sokoldalú eszközeit a stílusos új dizájn és a hatékony munkavégzést támogató 16:10-es képarány teszi teljessé.
A Continental három díjat is elhoz a 2021-es CES innovációs díjátadóról
Három elismeréssel jutalmazzák a Continental technológiai vállalatot a CES innovációs díjak 2021-es átadóján. A csúcstechnológiás Transparent Trailer technológiát és az Advanced Radar Sensor (ARS) 540 radaros érzékelőt a „Járműintelligencia és Közlekedés” kategóriában, az Ac2ated hangrendszert pedig a „Járműn Belüli Szórakoztatás és Biztonság” kategóriában díjazzák.
Cikkgyűjtő
További híreink
December 15. éjfélig lehet nevezni Az Év Honlapja pályázatra!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Megvannak az idei év legjobb webshopjai
Ismét megrendezték az Év Webshopja Konferenciát és Versenyt, ahol a díjátadó gála mellett a szakma legjobbjai tartottak előadásokat a rekordszámú résztvevőnek. Az idei nyertesek között megtalálható nyomdai szolgáltatásokat kínáló, egyedi ajándékokat készítő, állategészségügyi és kozmetikai termékeket árusító webshop is.