Ecommerce Hungary kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Ecommerce Hungary
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.
Íme a legvilágpiacképesebb magyar e-kereskedők
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb, világpiacon is versenyképes e-kereskedelmi vállalkozásainak.
Az Ecommerce Hungary támogatja az Ecommerce Europe nyílt levelét
Az Ecommerce Hungary támogatja az Ecommerce Europe nyílt levelét: egyenlő versenyfeltételek biztosítása az uniós piacon működő valamennyi e-kereskedelmi szereplőnek.
XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY
E hét végéig még kedvezményes áron lehet hozzájutni a közelgő XX. E-kereskedelmi konferencia belépőjegyeihez, amelynek helyszíne az esztergomi Grand Hotel, időpontja pedig 2024. június 6-7.
Ringbe száll az Ecommerce Hungary az át nem vett csomagok elleni harcban
Az Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozatának decemberi felmérése szerint a magyar webáruházaknak több, mint hárommilliárd forint kárt okoznak évente az át nem vett csomagokkal, a nem együttműködő vevők. A felmérésből az is kiderült, hogy a károk csökkentésének egyik lehetséges megoldását abban látják a magyar webáruházak, hogy a nem együttműködő vevők ideiglenesen kizárhatóak legyenek az utánvétes vásárlásból. A magyar e-kereskedők non-profit érdekvédelmi szervezetének két tagozata, a Kisvállalati és a Középvállalati Tagozat ezért úgy döntött, hogy a hazai webáruházak támogatásának és a piac tisztításának céljával 20%-os részesedést szerez abban a cégben, amely szoftveres megoldással szűri ki a “feledékeny” vevőket. A jogi háttér tökéletesítése után a szoftveres megoldást nagy kedvezménnyel vehetik mától igénybe a két tagozat tagjai.
Nagydíjak és különdíj az Ecommerce Hungary Konferencián
Közel ötszáz résztvevő töltötte meg a termeket az Ecommerce Hungary Egyesület (ECH) konferenciáján június 6-án és 7-én a visegrádi Thermal Hotelben. A két évtizedes múltra visszatekintő, az online kereskedelem szereplőinek érdekeit védő és a korszerű, digitális értékesítési módokat és eszközöket népszerűsítő egyesület minden év tavaszán kétnapos konferenciát tart. Az idei eseményen a szakma szereplői megvizsgálták a hazai gazdaság és az e-kereskedelmi szektor helyzetét, a technológiai fejlődés trendjeit, a logisztika, a fizetés, a marketing, a piaci kommunikáció eszközeit.
Balogh Petya elárulja, miként adhat szárnyakat a cégeknek a mesterséges intelligencia
Mi más is lehetne ma fókuszban egy e-kereskedelmi konferencián, mint az a téma, ami néhány hónapja lázban tartja az egész világot: a mesterséges intelligencia. A legújabb technológiák által nyújtott lehetőségeknek csak a fantázia szab határt, de leginkább az sem. Június 6-án és 7-én, a Thermal Hotel Visegrád patinás épületében hazai és külföldi szakemberek gyűlnek össze, hogy megosszák észrevételeiket és tapasztalataikat a jelenlévőkkel a mesterséges intelligencia (MI) és az e-kereskedelem jelenlegi és jövőbeni összefonódásáról.
Marad vagy múlik az online kereskedelem térhódítása?
Az elmúlt években elképesztő mértékű átalakuláson ment keresztül az e-kereskedelem, nem csak Magyarországon, de szerte a világban. A Covid okozta korlátozások, lezárások kényszerűen megváltoztatták a fogyasztási szokásokat, a személyes vásárlási alkalmak jelentősen visszaestek, egyik napról a másikra megnőtt az igény az online jelenlétre. Mások mellett erről is szó lesz május 11-én, a magyar e-kereskedelem napján, melynek apropójából hamarosan összegyűlnek a szektor fontos szereplői.
Szeptember 8. a Magyar E-kereskedelem Napja
A magyar e-kereskedők non-profit érdekvédelmi szervezete, az Ecommerce Hungary Kisvállalati Tagozata szeptember 8-án szervezi meg a Magyar E-kereskedelem Napja című óriásrendezvényét. A minőségi konferenciaelőadások és a kiállítói standok egy napra szóló ajánlatai mellett 12 workshop és közel 600 konzultációs időpont várja a webshop üzemeltetőket. A rendezvényen résztvevő e-kereskedők díjmentesen válnak a szervezet tagjaivá és benevezhetnek az Ecommerce Hungary Nagydíjra is.
E-kereskedelmi Konferencia Visegrádon
A járvány okozta kényszerszünet után 2022. május 24-25-én újra megrendezi hagyományos tavaszi E-kereskedelmi Konferenciáját az Ecommerce Hungary Egyesület. Idén óriási az érdeklődés: az e-kereskedelem nagyágyúi az iparág legaktuálisabb témáival, ötvennél is több előadással minden eddiginél nagyobb, 300 fős látogatói létszámmal gyűlnek össze májusban Visegrádon.
Közel 70 millió vásárlás pörgette tavaly az online kiskereskedelmet
32,4%-os éves növekedést követően 1203 milliárd forintos forgalommal zárta 2021-et a belföldi online kiskereskedelem. A teljes kiskereskedelmi forgalomból 10,4%-kal részesedő online piac a 2020-as rekord év után vesztett ugyan a sebességéből, de még mindig kétszer gyorsabb volt a 2021-es bővülés, mint a COVID előtti években. A növekedés motorja immár a vásárlási gyakoriság folyamatos emelkedése – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, kilencedik éve készülő Online Kiskereskedelmi Index kutatásából.
Az online gyógyszerforgalmazás mellett szállt síkra az Ecommerce Hungary
Egy új törvénymódosítás alapján 2022. január 1-től már kizárólag a gyógyszertárak szakdolgozói szállíthatnak házhoz vény nélküli gyógyszereket, így csomagküldés útján jövőre már nem lehet ezeket forgalmazni. Az Ecommerce Hungary a korlátozó szabályozás szélesebb körű egyeztetés alapján történő újragondolását javasolja.
Jótállási jegy minta készült a webáruház üzemeltetőknek
A magyar e-kereskedők és online platformszolgáltatók érdekképviseleti szervezete, az Ecommerce Hungary is részt vett az illetékes minisztérium felkérésére a most elérhetővé vált ingyenes jótállási jegy minta kidolgozásában. A jótállási jegy minta letölthető az Ecommerce Hungary weboldaláról.
Szakmai szövetség tagja lett a Vivre
Kelet-Közép-Európa legnagyobb online lakberendezési áruháza belépett az Ecommerce Hungary szövetségbe, hogy a tagsággal és a vezetőséggel együtt segítse a magyarországi elektronikus kereskedelem fejlődését.
Webinárium az e-kereskedelem jogi keretrendszerének jövőjéről
Az Ecommerce Hungary által 2021. április 8-ra szervezett webináriumon tech vállalatok, a civil és egyetemi társadalom jeles képviselői, valamint hatósági szakértők vitatják meg az e-kereskedelem jogi keretrendszerének jövőjét.
Egyeztetést kezdeményezett a jogalkotókkal az Ecommerce Hungary
A magyar e-kereskedők érdekképviseleti szervezete, az Ecommerce Hungary egyeztetést kezdeményezett a koronavírus járvány elleni védekező intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló jogszabály egyes rendelkezéseinek értelmezése kapcsán a Gazdaságvédelmi Operatív Törzs szakembereivel. A szervezet elsősorban a csomagküldő internetes kereskedelem egyik mozzanata, a személyes átvétel biztosításának lehetőségével kapcsolatosan kért pontosítást és fejtette ki szakmai álláspontját.
Átalakul az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary első Reformtaggyűlésén a tagság egyhangúlag elfogadta az új Alapszabályt, ezáltal megnyílt az út a Szövetség átalakulása és a hatékony érdekképviselet előtt. Három kereskedelmi tagozat alakul méret szerint. A megváltozott struktúrában az elnök döntési súlya csökken, míg a tagozatok saját vezetőt választhatnak.
Koronavírus járvánnyal kapcsolatos intézkedések az online értékesítésben
Az Ecommerce Hungary, mint szakmai szövetség lehetőségeihez képest igyekszik segíteni az online kereskedelemben érdekelt cégeknek, valamint hiteles tájékoztatást nyújtani a járvány terjedésének megelőzésével kapcsolatos teendőkről, intézkedésekről. Ezen kívül több más a kereskedelemben érdekelt szervezettel együtt, az MKIK-val együttműködve a kiskereskedelem zavartalan működését segítő munkacsoport tagja, mely társaság közvetlen javaslatokat tesz a kormányzati döntéshozók felé.
Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben
4 év alatt több mint 2,5-szeresére nőtt a hazai online e-kiskereskedelmi piac. Több elemző is alulbecsülte a 2018. évi növekedést: míg 2014-ben csupán 273 milliárd forint volt a webáruházak belföldi online nettó forgalma, 2018-ban már elérte a 669 milliárd forintot. Az eNET minden évben tavasszal, a május 31-ei mérlegzárásokhoz közeledve készíti el a hazai internetes kereskedelemre vonatkozó átfogó elemzését, amelyet idén is hagyományosan az Ecommerce Hungary konferenciáján publikált.
Indul az Év Internetes Kereskedője díj 2019
Idén tizenharmadik alkalommal rendezik meg az Év Internetes Kereskedője Díj szakmai versenyt, amely a legjobb magyar online kereskedőket díjazza, objektív szempontrendszer, a vásárlók preferenciája, valamint szakértői zsűri szavazatai alapján.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!