Jófogás.hu kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Jófogás.hu
Lehet, hogy nálad is rejtőzik egy vagyont érő régi játékkonzol?
2024 különleges év a videójátékok szerelmeseinek, mivel számos jubileumot ünneplünk idén: 20 éves lett idén a Nintendo DS, már 30 éve, hogy megjelent az első PlayStation, de ikonikus játékok is jubilálnak, hiszen például a Gameboyra készült Super Mario Land áprilisban lett 35 éves, de a Plants vs. Zombies is a 15. születésnapját ünnepli már. Ezek az események nemcsak az idő múlására emlékeztetnek minket, hanem felpezsdítik a régi konzolok és játékok iránti keresletet is.
Magyar kézbe került a Használtautó.hu és a Jófogás
Magyar tulajdonba került a Használtautó.hu és a Jófogás, miután összehangolt felvásárlás eredményeként az ingatlan.com Zrt. és az Extreme Digital korábbi alapítói megvásárolták a norvég anyacégtől. A felvásárlás révén egy olyan magyar online cégcsoport jön létre, amely képes felvenni a versenyt a hazai piacon egyre aktívabb régiós, tengerentúli és távol-keleti szereplőkkel is.
Folytatódik az ORFK-val közös adatvédelmi kampány
Az elmúlt időszakban tovább szaporodtak az adathalász kísérletek, miközben a kiberbűnözők egyre kifinomultabb módszerekkel és egyre többféle szektorban próbálkoznak. A felhasználók védelméért október közepétől folytatódik az ORFK szakmai támogatásával és a legnagyobb iparági szereplők bevonásával megvalósuló országos figyelemfelhívó kampány.
Kutatás: az ingatlan.com az ingatlanhirdetési piac vezetője
Vajon az online ingatlanhirdetések terén az ingatlan.com vagy a Jófogás a piacvezető? Bár az általános online apróhirdetési piacot a Jófogás uralja az OLX (Apród) 2015-ös felvásárlása óta, az igen jól jövedelmező ingatlanpiaci szegmensben továbbra is az ingatlan.com a piacvezető. 250 ezer feletti hirdetésszámával, frissebb hirdetéseivel, és a növekvő üzemi üzleti eredményével egyaránt megelőzi versenytársait. Az eNET és a Budapesti Corvinus Egyetem immár negyedszer vizsgálta az online apróhirdetési piacot, ezúttal az egyre fűtöttebb ingatlanpiacra fókuszálva.
A jó minőség és a kevesebb gond vonzza az újépítésű otthont keresőket
Kevesebb gond van velük, jobb minőségűek, nem kell a felújítással bajlódni – többek között ezeket a tényezőket emelték ki a Jófogás és a GKI Digital közös felmérésében megkérdezett internetezők az új ingatlanok előnyeivel kapcsán. A már most is új házban vagy lakásban élők egyértelműen pozitív tapasztalatokat gyűjtöttek, az új ingatlanokat kívülről szemlélők közül azonban sokaknak nem tetszik az üres telkek beépítése.
A Jófogás tavaly 40 Szabadság-szobornyi fémhulladékot spórolt meg
Túlfogyasztás, fenntarthatóság, ökológiai lábnyom. Unalomig ismételt kifejezések, amelyek a fogyasztók többségénél nem ütik át az ingerküszöböt, pedig a környezetszennyezés egyre nagyobb problémát jelent. Ki gondolná, hogy a divatipar a világ második legszennyezőbb iparága az olajszektor után? Vagy hogy a feleslegessé vált ruhák 84 százaléka szemétlerakóban, vagy szemétégetőben végzi? Itt az ideje, hogy más szemmel nézzünk a Jófogáshoz hasonló használtcikk hirdetési oldalakra!
A Jófogás 29. lett az apróhirdetési oldalak globális százas ranglistáján
Az AIM csoport idén először adta ki az apróhirdetési oldalak TOP 100-as globális ranglistáját. A Jófogás a régió egyik legerősebb szereplőjeként a lista felső harmadában végzett. A lista összeállításakor a havi látogatottsági adatokat és ez egyedi látogatók számát hasonlították össze az internethasználók számával az adott országban.
Egy friss kutatás sokat elárul a magyar internetezők nyaralási szokásokról
Hogyan és hol nyaralunk? Mennyit költünk nyáron szabadságra? Több vagy kevesebb napot töltünk a munkahelytől távol, mint tavaly? Ezekre a kérdésekre kereste a választ a Jófogás online kérdőíve, amit egy nap alatt közel nyolcezren töltöttek ki.
Tények és tévhitek a tévénézésről
„Ne nézd közelről a tévét, mert elromlik a szemed!” Ki ne hallotta volna ezt a mondatot? De vajon valóban ez a legnagyobb probléma, vagy nem is számít, honnan és hogyan nézzük a készüléket? A foci VB kapcsán a tévénézés kérdése igen aktuális, hiszen ilyenkor azok is leülnek a képernyő elé, akik amúgy nem néznek gyakran televíziót. Az alábbiakban mindenre fény derül!
Új marketingigazgató a Jófogás és a Használtautó.hu élén
A Jófogás és a Használtautó.hu összeolvadásával létrejött Schibsted Classified Media Hungary Kft. marketingigazgatói pozícióját március elsejétől Varju Lilla tölti be.
Kutatás készült arról, hogy miért ragaszkodunk a tárgyakhoz
Miért kötődünk bizonyos tárgyakhoz? Pénzért hajlandóak lennénk mindent eladni, vagy van, amitől sosem válnánk meg? Erre kereste a választ a Jófogás kérdőíve, amit másfél nap alatt több mint harmincezren töltöttek ki. Az oldalon jelenleg is közel kétmillió termék keresi új gazdáját, köztük pedig sok olyan akad, amihez első tulajdonosa valamiért szentimentálisan kötődött. Miért ragaszkodunk tárgyakhoz és végül mi vezet minket ahhoz, hogy megváljunk tőlük?
16,3 millió tonna szén-dioxidtól védtük meg a Földet
Földünk fenntarthatóságáért mi is felelősek vagyunk, de vajon mit teszünk az érdekében? A Jófogást és Használtautó.hu-t is üzemeltető Schibsted Media Group nemrégiben nyolc különböző országban, a cégcsoporton belüli apróhirdetési portálok elemzésével készített kutatást, hogy felhívja a figyelmet a szén-dioxid kibocsájtás visszaszorítására. Kiderült, a közreműködő országok felhasználói csak azzal, hogy másodkézből vásároltak, 2016-ban összesen annyi káros gáztól védték meg a bolygót, mint amennyit egy repülő bocsájt ki, ha 1440-szer körbe repüli a Földet.
Vége a klasszikus tévézésnek
Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.
Így gyűjtöget a magyar
Vajon mi lett a nem is olyan rég még divatos VHS magnóval, vagy a 2000-es évek egyik legmenőbb innovációjával, a diskmannel, és hasonlóan népszerű társaival? A Jófogás és a GKI közös, médiafogyasztási szokásainkat vizsgáló kutatásából többek között arra is fény derül, hogy a lakosság felénél még van otthon kazettás magnó, de walkmanünket is féltve őrizzük.
Új Q&A app egyetemistáktól
Az innováció és fejlesztés támogatását, a fiatal tehetségek felkarolását, valamint saját ötleten alapuló projektek beindítását tűzte ki célul az ELTE Innovációs Központ, amelynek Innovatív Hallgatói Ötletpályázatára bármilyen tudományterületen tanuló hallgató jelentkezhetett.
Közös cégbe olvad a Jófogás és a Használtautó
A Schibsted médiavállalat bejelentette, hogy 2016 novemberétől megkezdi az online piactér két piacvezető cégének összeolvasztását. Az átstrukturált szervezet igazgatója Palocsay Géza lesz, aki 2014 nyarától tölti be a Jófogás ügyvezetői pozícióját.
Csak a Jófogás látott fényt ingatlanos applikációban
A lakáskeresőket extra szűrési beállítások segítik, az eladóval történő kapcsolatfelvétel akár egy gombnyomással, SMS formájában is történhet, és a vágyott környékre online térkép segítségével is rábökhetünk. Nemsokára már metrótávolságot is mérhetünk, illetve egyéb BKK infókat is fellelhetünk. A kategóriájában egyedülálló magyar alkalmazás az Android után most már iOS-re is letölthető.
Új kereskedelmi vezető a Jófogásnál
Draskovits Tímea egy éve került a Schibsted Classified Media Hungary Kft. által üzemeltetett Jófogáshoz. Nagy szerepe volt abban, hogy a cégnek sikerült megötszöröznie a tavalyi árbevételét. A fiatal szakember kereskedelmi vezetőként folytatja pályafutását, ezzel csatlakozik a cég stratégiáját meghatározó managementhez, és a közeljövőben bővíti sales csapatát is.
Közvetlenül egymásnak fizethetünk a Jófogáson
Elsőként a Jófogás.hu oldalon fizethetnek egyenesen az apróhirdetések feladóinak a magyar vásárlók, méghozzá kártyadíj levonása nélkül.
Egymillió hirdetés Háztól-Házig szolgáltatással
Az online hirdetési piac az elmúlt években robbanásszerűen növekedett Magyarországon, mely többek között a szolgáltatásba vetett bizalom erősödésének köszönhető. Ezt a bizalmat hivatott növelni a Háztól-Házig szolgáltatás, amelyet a Jófogás tavaly vezetett be, és ami mostanra beváltotta a hozzá fűzött reményeket.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!