NEO Interactive kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: NEO Interactive
A Neo Interactive kutatása számos érdekes adatot mutat be a magyar Viber felhasználókról
Az emberek egyre inkább a privát csatornáikon keresztül fogadnak és osztanak meg tartalmakat. A csevegőrobot, a social media platformok új generációja sokkal személyesebb, azonnali kommunikációs kapcsolatot biztosít a felhasználóval, amely már túlmutat a klasszikus tömegkommunikáción.
Alerant a neo-nál
A neo készítette az Alerant Informatikai Rt. online kampányát az MKI-val (Marketing Kommunikációs Intézet) együttműködésben.
Megújult a Helikon Kiadó weboldala
A neo készítette a Helikon Kiadó új weboldalát. A kiadó meghívásos tenderen választotta ki az online ügynökséget.
A Te életed, a Te zenéd, a Te portálod: Soundwave.hu
A Coca-Cola SoundWave elnevezésű zenei programjának hazai internetes portálját a neo fejlesztette. Az oldal szolgáltatásai több lépésben jelentek meg, ezen a héten, utolsó elemként, az online szerepjáték indult el.
Vadmálna boy - gerillamarketing a neten
A Coca-Cola Magyarország Fanta Vadmálna újra bevezető kampányának részeként rendhagyó internetes megjelenéseket is használt, amit a Neo Interactive tervezett és bonyolított.
neo: Szenassy.com
Elkészült Szénássy Alex, az Ogilvy & Mather korábbi vezető kreatívigazgatójának weboldala a neo gondozásában.
Úttörő megoldás az online médiatervezésben
A NEO Interactive bonyolította az első magyarországi valódi felhasználó (real user target) alapon indított kampányt az Adverticum Networkön. A kampány technológiai hátterét az Adverticum Rt. adservere adta, amely új funkcióval, a valós felhasználó alapú kampány-indítás lehetőségével bővült. Az új fejlesztésnek a NEO által gondozott Invitel kampány volt a tesztje, amely minden szempontból a várakozáson felül teljesített.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.