Rakuten Viber kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: Rakuten Viber
A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be
A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében. A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.
Édesség és egyediség – erről szól a halloweeni hangulat idén Magyarországon
A Rakuten Viber, az egyik vezető globális kommunikációs platform kísértetiesen szórakoztató eszközökkel készül az idei Halloweenre. A felhasználók új matricákat oszthatnak meg, borzongató üdvözlőkártyákkal köszönthetik ismerőseiket október 31-től, emellett egy kvízt tölthetnek ki arról, hogy melyik a legjobban hozzájuk illő jelmez idén halloweenkor, sőt, a legújabb Tarot-kártyák segítségével megpróbálhatják megjósolni a jövőjüket.
A Rakuten Viber vezetője előad a ME.ET. CEE premier IT eseményen
Atanas Raykov, a Rakuten Viber globális marketingért és növekedésért felelős alelnöke előadást tart az év egyik legjobban várt informatikai eseményén, a ME.E.T. CEE-n. Raykov a szuperalkalmazások és a mesterséges intelligencia szinergikus potenciálját tárja fel, és a digitális interakciókra gyakorolt átalakító hatásukat vizsgálja majd az újonnan megnyitott budapesti Puzl CowOrKing rendezvényhelyszínen.
A Viber ismertette a megbízható márka-felhasználói kommunikáció jövőjét Magyarországon
A Rakuten Viber, a vezető globális kommunikációs platform, amely világszerte több százmillió felhasználót köt össze biztonságosan több ezer márkával, bemutatta az alkalmazás legújabb funkcióit, amelyekkel még hatékonyabb és megbízhatóbb lehet a magyar vállalkozások és fogyasztók közötti kommunikáció, és interakció.
A Rakuten Viber funkciói egyszerűsítik a rutint, és magasabb szintre emelik a produktivitást
Az új tanév kezdetével itt az ideje, hogy visszatérjünk a rutinhoz, és újra a hatékonyságra összpontosítsunk. A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció egyik vezető vállalata a modern élet követelményeihez különböző, a feladatok egyszerűsítésére és a hatékonyság növelésére tervezett funkciókkal tesz eleget.
Egy speciális Viber chatbot hasznos tippekkel és a legjobb gyakorlatokkal segíti a felhasználókat
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció egyik globális vezetője tájékoztató kampányt indított, hogy segítse a felhasználókat az adatvédelemmel és az online biztonsággal kapcsolatos ismeretek megszerzésében. A kezdeményezés részeként a Rakuten Viber Magyarország csatornáján nemrégiben indított helyi felmérés érdekes betekintést engedett a magyar online szokásokba, és alátámasztotta, hogy szükség van egy olyan asszisztensre, amely gyakorlatias adatvédelmi tippeket ad a felhasználóknak.
Hozzánk is érkezik a Viber új havi előfizetéses szolgáltatása
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális vezetője elindítja Magyarországon a Viber Plust, a prémium funkciókat kínáló havi előfizetéses szolgáltatását. A sokoldalú, személyre szabott csevegési élmény Magyarországra érkezik, hogy a potenciális előfizetők felfedezhessék a Viber Plus exkluzív, csak tagok számára elérhető funkcióit. A Viber összes alapfunkciója továbbra is ingyenesen használható marad minden felhasználó számára világszerte.
Tedd biztonságossá az online kommunikációd idén nyáron
A Rakuten Viber szeretné emlékeztetni a felhasználókat arra, hogy a nyári kommunikáció nyüzsgésében hogyan maradjanak védettek és biztonságosak online. A Rakuten Viber mindig is arra összpontosított és figyel a jövőben is, hogy biztonságos és megbízható kommunikációs platformot nyújtson felhasználóinak, függetlenül azok tartózkodási helyétől.
Ünnepeld a futball életérzését csevegés közben és nyerj te is a Viberen
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális piacvezetője minden igazi futballrajongót meghív, hogy vegyenek részt interaktív tippjátékában, amely még közelebb hozza a barátokat, családtagokat és kollégákat az eseményekhez.
A Rakuten Viber visszatér a Formula E-be
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális vezetője örömmel jelenti be, hogy az ERT Formula E csapattal kötött új partnerség révén visszatér az ABB FIA Formula E World Championshipbe.
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
A Rakuten Viber elnyerte a SOC 2 Type 2 tanúsítványt
A Rakuten Viber, a világ egyik vezető kommunikációs platformja, amely nagy hangsúlyt fektet a biztonságos és privát kommunikációra, sikeresen teljesítette a Service Organization Control (SOC) 2 Type II tanúsítványt. A SOC 2 az American Institute of Certified Public Accounts (AICPA) által kidolgozott ellenőrzési szabvány. Szigorú keretrendszerét úgy alakították ki, hogy biztosítsa az ügyféladatok biztonságát, rendelkezésre állását, bizalmas jellegét és védelmét.
A csoportos beszélgetéseket összegzi a Rakuten Viber új, MI-alapú funkciója
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális piacvezetője az OpenAI technológiáját felhasználva elindított egy mesterséges intelligenciával vezérelt beszélgetés összegző funkciót. A szolgáltatás a csoportos csevegések olvasatlan üzeneteinél hasznosítható. A több millió felhasználó igényeinek megfelelően kifejlesztett funkció zökkenőmentes és gyors megoldást kínál arra, hogy a csevegésben lévő akár 100 olvasatlan üzenetből a lényeges információkat egy tömör összefoglalóba sűrítse.
Testreszabható mappákat vezet be a csevegésekhez a Rakuten Viber
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció globális vezetője, elindítja a csevegőmappákat, amelyek lehetőséget nyújtanak a felhasználók számára, hogy gyorsan megtalálják a konkrét beszélgetéseket, és javítsák a kommunikációjuk kezelését. A felhasználói kényelmet szem előtt tartva tervezett csevegőmappák egyszerűsítik a csevegések szervezését azáltal, hogy lehetővé teszik a témák, csoportok vagy személyek szerinti könnyed kategorizálást.
Hercegnő vagy szuperhős? Így ünneplik a magyar családok a farsangot
A karácsonyi és újévi szezon végezetével, újabb ünnepségek hada vár ránk. Ezt az időszakot hagyományosan vidám esküvők, bálok, mulatságok, ünnepélyek jellemzik, amelyek január 6-án kezdődnek és több hétig, egészen a nagyböjtig tartanak. Idén a farsang február 13-val zárul, mellyel a magyarok elűzik a telet és a hideget, és felkészülnek a színes, vidám tavaszi hónapokra.
Ilyen volt a Viber 2023-as éve
A Rakuten Viber, a platformokon átívelő üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció egyik globális vezetője rekordszámú új funkció megjelenésével zárja a 2023-as évet, megerősítve elkötelezettségét a felhasználók kiszolgálása, a márkák üzleti céljainak elérésében való támogatása, és a következő generációs szuperapp ökoszisztéma megerősítése iránt.
A Rakuten Viber újradefiniálja a mobiltárca-élményt
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és a hangalapú kommunikáció egyik globális vezetője, kevesebb mint egy évvel a szolgáltatás teljes bevezetése után egymillió aktív Viber Payments-felhasználót ünnepel. A mérföldkő mellett két új lehetőséggel bővül a szolgáltatás, valamint 2024-ben további izgalmas fejlesztések várhatók.
Hogyan irányítsuk az ünnepi marketinget 2024-ben az üzenetküldő alkalmazásokkal?
A nyüzsgő ünnepi szezonban a vállalkozások minden lehetőséget megragadnak – legyen szó karácsonyi kampányokról, újévi eladásokról vagy az úgynevezett "ötödik negyedév" kihasználásáról: a karácsonyi ünnepek és a január vége közötti időszakról, amikor a fogyasztók még mindig kiemelkedő vásárlási szándékkal rendelkeznek a visszaküldött termékekből és ajándékkártyákból megmaradt összeggel. Ez az időszak ideális az értékesítés ösztönzésére irányuló stratégiák kialakítására, amelyek a 2024-es ünnepek alatt – beleértve a holdújévet, a Valentin-napot, a húsvétot, az anyák napját és még sok más ünnepet – a vállalkozások javát szolgálják.
Új globális stratégiaalkotási eszközök a Rakuten Viber jóvoltából
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetváltás, valamint a hangalapú kommunikáció globális vezetője egy új üzleti eszközcsomagot indít útjára kis- és középvállalkozások számára.
Magyar márkanagykövetet választott a Viber
A Rakuten Viber, az üzenetküldő és hangkommunikációs szolgáltatások globális vezetője bejelentette, hogy márkanagyköveti együttműködést indít a népszerű színésznővel és közösségi média influencerrel, Nyári Diával. Számos sikeres nemzetközi együttműködés után a Viber most először döntött úgy, hogy magyar tartalomgyártóval dolgozik együtt, a közös cél pedig a platform folyamatosan fejlődő és bővülő funkcióiról és lehetőségeiről történő kommunikáció.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!