TNS Modus kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: TNS Modus
Nem félünk a mobiltelefon-sugárzástól, vagy mégis?
A magyar mobiltelefon-tulajdonosok bizonytalanok telefonjaik egészségkárosító hatásaival kapcsolatban, azonban hajlandóak lennének többet fizetni egy olyan készülékért, amely alacsonyabb szintű sugárzást bocsát ki – derül ki a TNS Hungary kutatásából. A megkérdezettek többsége bizonytalanságától függetlenül engedélyezné kiskorúak mobiltelefon-használatát.
Felmérés a gyakori internetezők üdülési szokásairól
[smallimage 1 left]A Netmonitor júniusi kutatása szerint a gyakori internetezők közel hetven százaléka évente legalább egyszer elmegy üdülni belföldre vagy külföldre. Mintegy 30 százalékuk utazási szolgáltatásokat is interneten keresztül foglalna és rendelne, azonban a nyolc százalékos fizetési bizalom sajnos még nagyon alacsonynak számít.
Internetes bojkotthangulat-kutatás
Bojkottot hirdettek a hazai internethasználók a Matáv 150 Ft-os kedvezményének megszüntetése és a Mindenkinek csomag visszavonása miatt. Ennek keretében a résztvevők nem látogatnak a Matáv által működtetett (Matáv tulajdonában lévő Axelero Rt által) hírportálra, az Origo-ra, nem használják a Freemail-es postafiókjukat és nem telefonálnak Matáv-os vonalon a holnapi napon, 2002. augusztus 17-én. A Taylor Nelson Sofres Hungary és az NRC piackutató ügynökségek online megkérdezést végeztek a hazai internethasználók körében a meghirdetett bojkott témájában. Az adatfelvétel ideje a bojkottot megelőző nap (2002. május 16.)
Folytatódik az e-volúció?
A Taylor Nelson Sofres 2001. július augusztus hónapjaiban 6 ország (Dánia, Franciaország, Japán, Szingapúr, Nagy-Britannia, Amerikai Egyesült Államok), összesen 555, az internethez kapcsolódó termékekért és szolgáltatásokért felelős IT vezetőjével készített online interjút az internet felhasználási területei, és a vállalatokon belüli internetes kultúra témakörében.
Távközlési liberalizáció a lakosság szemszögéből
A Taylor Nelson Sofres Modus Kft. 2001. második felében elindította Telecom Tracking kutatását, amely a hazai vezetékes telefónia piacnyitásával kapcsolatos kérdéseket vizsgálja ás a liberalizációs várakozások elmúlt félévi alakulását foglalja össze.
TNS Modus-FigyelőNet a tudásalapú demokratikus társadalomért
A TNS Modus és a VNU üzleti, gazdasági portálja, a FigyelőNet mai sajtótájékoztatóján bejelentette stratégiai szövetségét. Az együttműködés keretében mostantól a TNS által végzett publikus hazai és külföldi kutatások a FigyelőNeten bárki számára elérhetővé válnak. A sajtótájékoztatón a TNS Modus első ízben számolt be új szolgáltatásáról, a Politikai Barométerről, melynek hetente megújuló adatai ezentúl ugyancsak a FigyelőNeten nyomon követhetők.
Internetelérés, weblapok száma
Ez év közepén második alkalommal adta közre InterBusiness elnevezésű kutatásainak eredményeit a TNS Interactive, a Taylor Nelson Sofres Modus Kft. internetes kutatásokra szakosodott részlege. Többek között azt vizsgálták, hogy a magyarországi vállalkozások mekkora hányada éri el a világhálót, és ez milyen jelentőséggel bír az elektronikus kereskedelem kiépítésében.
Közép- és nagyvállalatok internetes szokásai
Leggyakrabban elektronikus levelezésre, információszerzésre és üzleti partnerkeresésére használják a magyarországi közép- és nagyvállalatok az internetet, a jövőben azonban előtérbe kerülnek az on-line megrendelések - derül ki a GTS-DataNet és a TNS Modus által végzett piackutatásból.
A fejlett információtechnológiai háttér versenyelőnyt nyújt
A magyar nagyvállalatok gazdasági vezetői fontosnak tartják az informatikai beruházásokat, s szinte mindannyian egyetértenek abban, hogy a fejlett információtechnológiai háttér feltétlen versenyelőnyt nyújt - derült ki a Compaq Computer Magyarország Kft. és a Taylor Nelson Sofres Modus Kft. (TNS Modus) által készített felmérésből.
Cikkgyűjtő
További híreink
Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat
Idén 20. alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat, rekordszámú, 83 videós és fotós pályázat érkezett, melyek közül a zsűri öt videós és egy fotós alkotást díjazott, továbbá a Yettel különdíjjal ismert el egy videós alkotást. Az idei díjakat többek között a Telex, a 24.hu, a Szabad Európa és az RTL újságírói kapták.
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.