WHC Csoport kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: WHC Csoport

Közel ötször annyi munkakört alakít majd át a MI, mint amennyit megszüntet

Különböző trendek össztüze alatt áll jelenleg a magyar munkaerőpiac. A Z generációs fiatalok egészen más igényekkel lépnek fel, mint elődeik, az infláció miatt pedig sokan gondolkodnak munkahelyváltáson. A berobbanó mesterséges intelligencia is valószínűleg gyökeres változásokat fog okozni: szakértők szerint a generatív MI 4,5-szer annyi munkakört változtat majd meg, mint amennyit megszüntet. Sok szempontból jó hír, hogy a magyar munkaerőpiac feszes, azaz nagyon magas a foglalkoztatás, viszont más szempontból ez már nemzetgazdasági szinten is problémát jelent, hiszen rengeteg új beruházás zajlik jelenleg is hazánkban, amelyek munkaerőigényét ki kell majd szolgálni. A WHC Csoport főtámogatásával megvalósuló HR Festen számos ilyen és ehhez kapcsolódó témát körbejártak a részt vevő szakemberek.

2023. október 16. 12:55

Európai szinten is élen jár HR-digitalizációban a magyar WHC Csoport

A magyar WHC Csoport már évek óta használ kommunikációs folyamataiban professzionális mesterséges intelligencia-megoldásokat. Néhány hónappal ezelőtt vezette be a vállalat legújabb chatbotját, mely a külföldről érkező munkavállalók koordinálását és a velük való mindennapi kapcsolattartást könnyíti meg. A cég emellett mind hazai, mind európai szinten élen jár az elektronikus aláírás munkaügyi folyamatokban való alkalmazásában, melyeket így mára szinte teljesen automatizált.

2023. február 27. 17:01

A HR-ben is jönnek a robotok

Az elmúlt időszak – főként a koronavírus-járvány hatásai miatt – évekkel gyorsította fel a digitalizációt. A HR terület is érintett, ahol a digitális asszisztensek, az automatizált erőforrás-kezelő programok, az algoritmuson alapuló projektmenedzsment eszközök használata már nem csak a jövő megoldásait jelentik. Az egyik legnagyobb magyar tulajdonú HR-szolgáltató vállalat, a WHC Csoport is újabb lépést tett a digitalizáció útján: a vállalat mesterséges intelligencián alapuló chatbotja a külföldről érkező munkavállalók koordinálását és a velük való mindennapi kommunikációt könnyíti meg.

Kulcsszavak: robot HR WHC Csoport
2022. november 27. 12:03

Közelharc az informatikusokért

Ha olyan szektort keresünk, amely a pandémiás időszakban is szédítő sebességgel bővült, valószínűleg az informatikai terület kerülne ki abszolút győztesként. A magyar munkaerőpiacról jelenleg közel 44 000 IT-szakember hiányzik. A COVID-hatás ráadásul jelentősen felpörgette a digitalizációt és az automatizációt is, így még inkább égető kérdés az utánpótlás a HR-szakemberek és cégvezetők körében. 

2021. április 18. 12:33

Chat Norris segít a munkaerőpiacon

Az elmúlt hetekben már bizonyos szintű visszarendeződés volt érzékelhető a hazai munkaerőpiacon a járvány első hullámát követően. Átlagosan a korábbi termelés 40-60%-án indultak újra a cégek a HR-szolgáltatásokra specializálódott WHC Csoport tapasztalatai szerint, ami hatással volt a munkaerő-keresletre is, azonban egyelőre nehéz előre látni, hogyan alakul a toborzási terület az év további részében. Az biztos, hogy kulcsfontosságú lesz a gyors reagálás és a rugalmasság. Ehhez szállított mesterséges intelligencia megoldást a cégnek a ChatBoss Team a máris népszerű Chat Norris „személyében”: a  hi-tech toborzóeszközzel folytatott beszélgetések harmada zárult eddig jelentkezéssel.

2020. július 17. 14:46

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására. 

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.

2024. április 2. 13:14