b2c kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: b2c
Évről-évre nő a webáruházak forgalma
Tavaly a webáruházak kiskereskedelmi forgalma (B2C) 155-160 milliárd forint volt, szemben a 2010. évi 133 milliárd forinttal, a növekedés 50 százalékát a piacra újonnan belépő e-kereskedők adták.
Jelentés az internetgazdaságról: fellendülő internetes boltok
A GKI Gazdasságkutató Rt. és a Westel Rt. - a Sun Microsystems Magyarország Kft.-vel együttműködésben készült - felmérése szerint 2003 I. félévében a hazai internetes boltok forgalma közel 2 milliárd forint volt.
A karácsonyi szezon előkészületei
Az amerikai Gomez Advisors Inc. most megjelent tanulmányában az amerikai b2c piac karácsonyra való készülődését elemzi. Számos termékkörben, mint a könyvek, hanghordozók, játékok, a karácsonyi szezon jelenti az éves forgalom túlnyomó részét.
Gyenge szeptemberi e-commerce forgalom
A Harris Interactive internetes kutatócég jelentése szerint Amerikában az internetes boltok forgalma szeptemberben 13 százalékkal csökkent.
A termékek az internetre költöznek, majd vissza a boltokba
Az utóbbi években egyre élesebben különülnek el azok a vásárlói csoportok, akik egy terméket hagyományosan a boltban, vagy az interneten vásárolnak meg. Van azonban olyan helyzet is, amikor a két módszert érdemes ötvözni.
Cikkgyűjtő
További híreink
Továbbra is Christian Klein az SAP első embere
Az SAP SE bejelentette, hogy három évre, 2028 végéig meghosszabbította Christian Klein vezérigazgatói megbízatását és igazgatótanácsi tagságát. A társaság egyúttal meg is erősítette Klein szerepét, az Igazgatóság elnökévé nevezve őt ki, korábbi szóvivői státusza helyett.
Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció
Komoly szakmai kritériumok alapján választotta ki a világ 250 legjobb EdTech cégét a TIME magazin és a Statista. A hétezer cégből két pillérre – a pénzügyi erősségre és az iparági hatásra – épülő pontrendszer alapján állították össze a listát, amelyen a magyar Xeropan az előkelő 35. helyet szerezte meg, az európai cégek között pedig a 11. lett és egyben az egyetlen magyar vállalat a nemzetközi ranglistában.