online bankolás kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: online bankolás
Még biztonságosabbá vált a bankolás a Budapest Banknál
A 2019. szeptember 14-én hatályba lépő új, európai uniós pénzforgalmi irányelv két fő újdonságot hoz a mindennapi bankolásban: egyfelől az eddiginél is biztonságosabbá válnak a banki tranzakciók, másfelől megnyílik az út az új, innovatív szolgáltatások bevezetése előtt. Az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése Budapest Bank ügyfelei esetében már idén január óta működik.
IBM-mel gyorsítják a digitális transzformációt Délkelet-Európa vezető pénzintézetei
Egyre több délkelet-európai országban bővül az internetes bankolás lehetősége. A technológiai fejlődés, új szabályozások mind-mind hatással vannak a bankszektor digitalizációjára.
Gamification a bankolásban
A digitális világ és a mobilizáció drámaian formálja át a bankrendszert: a gamification és az élményalapú platformokon történő tranzakcióké a jövő az elkövetkező 10 évben.
Az adatbiztonságtól való félelem gátolja az internetes banki szolgáltatások elterjedését Magyarországon
Bár pénzügyeik kezelésében felkészültebbek a magyarok, mint a régió többi országának lakosai, az internetes banki szolgáltatások népszerűségét csökkenti, hogy hazánkban az átlagnál is jobban aggódnak személyes adataik biztonságáért az emberek – mutat rá az EY 3600 fő megkérdezésével készült régiós kutatása. Az okostelefonok használata idehaza ma már általánosnak mondható, az online bankolást mégis jellemzően asztali gépen és laptopon intézik a felhasználók.
Digitalizáció a vállalati bankolásban
Az okostelefon és a digitális szolgáltatások egyre fontosabbá válnak a bankok üzleti ügyfeleinél is – derült ki az IFUA Horváth & Partners német nyelvterületen végzett felméréséből. A nyereségesség megőrzése érdekében a bankoknak a vállalati üzletágban is kombinálniuk kell a személyes kiszolgálást a minél teljesebb körű online megoldásokkal.
Nemcsak a fiatalok körében népszerű az online bankolás
Egyre többen használnak internetbankot és mobilalkalmazást amellett, hogy a bankfiókok továbbra is fontos szerepet töltenek be a banki ügyek intézésében – derült ki a CIB Bank megbízásából készített reprezentatív kutatásából.
Minden negyedik bank nehezen azonosítja ügyfeleit egy online banki tranzakció során
A legfrissebb pénzügyi jelentés szerint világszerte a bankok 24%-a küzd az ügyfelek azonosításával online banki szolgáltatások során. Mivel a bankok 59%-a számít pénzügyi visszaélésekből következő veszteségekre az elkövetkező 3 évben, ezért a Kaspersky Lab javasolja, hogy kiemelten kezeljék kiberbiztonsági stratégiájuk során a felhasználók azonosítását.
A 2018-as pénzügyi irányelv forradalmasítja a mobil bankolást
Az online vagy mobil bankolás ma a felhasználók többségének már az élet mindennapos részévé vált. Az viszont, hogy az ügyfelek akár teljes irányítást szerezhetnek saját pénzügyi információik felett, még a jövő zenéje. Azonban ez a jövő már nincs is olyan messze.
A pénzügyi szervezetek 38%-a nem képes megkülönböztetni egy kibertámadást egy hétköznapi ügyfél aktivitástól
A Kaspersky Lab és a B2B International kutatóintézet közös felmérése kiderítette, hogy a bankok és a különböző pénzügyi szervezetek nehezen tudják kezelni az online pénzügyi csalásokat a modern és komplex technológiai hálózatok világában. A felmérésben részt vevő szervezetek több mint egyharmada (38%) elismeri, hogy egyre nehezebb megállapítani, hogy egy tranzakció hamis vagy valódi.
Lehullt a lepel – Ezt tudja a netbankod!
Úgy tartja a mondás, hogy a szomszéd fűje mindig zöldebb, de valóban így van ez a netbankok esetében is? A Bankmonitor nem kevesebbre vállalkozott, mint hogy saját banki felmérése alapján összehasonlítsa a netes banki felületeket. A következőkben a válaszokból szemezgetünk. Kiderül például, hogy mit engednek meg nekünk most is a bankok otthon a fotelben ülve és mire kell még várni.
Több, mint 30 ezren töltötték le két hónap alatt az Erste MobilBank applikációját
Már több, mint 30 ezren letöltötték az Erste legújabb, MobilBank elnevezésű applikációját. Az alkalmazás hozzájárul az egyszerűbb banki ügyek könnyebb és gyorsabb intézéséhez: segítségével megtekinthető a számlaegyenleg, a tranzakciók részletei, de indítható utalás is.
Bankszektor: fiókbezárások, díjemelés és online térnyerés - sajtóközlemény
Mindinkább veszteségessé válnak a lakossági szolgáltatások a bankok számára – mutatta ki az IFUA Horváth & Partners német nyelvterületen végzett felmérése.
Megérkezett az Erste MobilBank alkalmazása
Július 18-tól elérhető az Erste MobilBank. Az Erste ügyfelek az alkalmazás letöltése után bárhonnan, bármikor, egyszerűen intézhetik mindennapi pénzügyeiket okostelefonjuk segítségével.
Hogyan nyaraljunk kütyüjeinkkel?
Fogkefe? Megvan. Törölköző? Megvan. Laptop, okostelefon, táblagép? Megvan. Ha mi is olyan utazók vagyunk, akik nem képesek útra kelni az összes létező számítástechnikai eszközünk nélkül, akkor tudatában kell lennünk azoknak a veszélyeknek is, amelyeket a nyílt Wi-Fi kapcsolatok, az online bankolás, vagy az útközben lebonyolított vásárlások jelentenek.
Az internetes bankolás veszélyei
Az internetes szervezett bűnözés első számú motivációja régóta a pénzügyi haszonszerzés, így nem meglepő, hogy a támadások jelentős része az online bankolást veszi célba. A G Data tanácsai segítenek elkerülni a bajt.
Ezeket az online banki szolgáltatásokat szeretnék a magyarok!
Az online kiszolgáláshoz párosuló alacsony költségeket és magas fokú transzparenciát várják el legfőképp a magyarok a modern, digitális banki szolgáltatásoktól – derül ki a Bankmonitor.hu friss digitális banki felméréséből, amelyet 1300 válaszadó töltött ki.
A jó biztonsági hírnévvel rendelkező bankokat előnyben részesítik a cégek
A cégek kétharmada a biztonsági szempontból megbízhatóbb bankokat választja a Kaspersky Lab felmérése szerint. Azok a bankok, amelyek kiemelten kezelik a biztonságot és mindent megtesznek az online pénzügyi csalások ellen, előnyt élveznek a meglévő ügyfelek megtartása és az újak megszerzése terén.
CIB Bank a digitalizáció útján
Új, könnyen használható mobilbanki alkalmazást vezetett be a CIB Bank, igazodva ügyfelei igényeihez és a kor technikai elvárásaihoz. Az okostelefon-alkalmazás lehetőséget teremt arra, hogy a meglévő online szolgáltatások mellett (internet bank, eBroker, online kártyás fizetési szolgáltatások) az ügyfelek még egyszerűbb, gyorsabb, személyre szabott szolgáltatásokon keresztül intézzék pénzügyeiket, bárhonnan, bármikor akár egy kattintással androidos vagy iOS (Apple) mobil készülékeiken.
Online alapforgalmazásba kezdett a Concorde Alapkezelő
Online befektetési alap értékesítési felületet indított a Concorde Alapkezelő, a társaság azt reméli, ezáltal az eddig kiszolgált privát és intézményi befektetői körön túl is közelebb viheti befektetési termékeit a megtakarítókhoz.
Nőtt a mobil fenyegetések, az online bankszámlákról megkísérelt lopások száma
A Kaspersky Lab közzétette 2015 harmadik negyedévére vonatkozó IT Threat Evolution nevű jelentését, amely az elmúlt negyedévben történt legfontosabb biztonsági incidenseket részletezi. A Kaspersky Security Network (KSN) statisztikáithasználó jelentés rávilágít arra, hogy nőtt a mobil fenyegetések, az online bankszámlákról megkísérelt lopások és a célzott kibertámadások száma.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!