szolgáltatásmenedzsment kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: szolgáltatásmenedzsment
![](/download/viewattach/151780/1/40/1756337-1760535793.jpg)
A szolgáltatásmenedzsment jövője: tanuljunk az IT-tól!
Az IT szolgáltatásmenedzsment megjelenése átalakította a vállalatok IT működését, ami ezáltal hatékonyabbá, stabilabbá és gyorsabbá vált. A szervezeti fejlődés következő szintje a legjobb gyakorlatok kiterjesztése az üzleti háttérfolyamatokra is, egységes vállalati szolgáltatásmenedzsmentet (ESM) alakítva ki. Erre támaszkodva a cégek bővíthetik értékteremtési lehetőségeiket, új képességeket alakíthatnak ki, működési hatékonyságot növelhetnek, vagy épp költségmegtakarítást érhetnek el. Az ESM bevezetése azonban hosszú folyamat, és szorosan épül az IT szolgáltatásmenedzsmentben szerzett tapasztalatokra.
![](/download/viewattach/143167/1/40/1525313-2132901343.jpg)
Hatékony vállalati folyamatok gombnyomásra
A különféle szolgáltatások és folyamatok kezelése komoly terhet ró a vállalatoknál az egyes részlegekre. Az informatika területén jóval egyszerűbbek az ilyen feladatok a speciálisan erre a célra kialakított rendszereknek köszönhetően, amelyek évek óta jól bevált gyakorlatokat kínálnak. A Micro Focus szakértői arra hívják fel a figyelmet, hogy az informatikai folyamatmenedzsmentet egyszerűen át lehet ültetni a szervezetek további egységeire és azok szolgáltatásaira is, így átláthatóbbá, hatékonyabbá és könnyebben felügyelhetővé válik a teljes üzleti működés.
![](/download/viewattach/143100/1/40/1523864-1404814825.jpg)
A Fujitsu "Az év ServiceNow szolgáltatója"
Az ügyfeleknek erősen komplex, dinamikus környezetekben nyújtott kiváló ServiceNow-képességei elismeréseként a Fujitsu lett „Az év ServiceNow szolgáltatója” az EMEA-régióban. A díj odaítélésében fontos szempont volt a Fujitsu által a közös ügyfeleknek nyújtott kimagasló ügyfélélmény.
![](/download/viewattach/138814/1/40/1416741-1875246170.jpg)
Az OTRS Group bemutatja szolgáltatásmenedzsment szoftverének 8-as verzióját
Új, modern és biztonságos. Az OTRS Group, a folyamat- és kommunikációmenedzsment megoldások egyik vezető gyártója kiadta szoftverének új verzióját, az OTRS 8-at. A szolgáltatásmenedzsment megoldás legutóbbi verziója az egyedi felhasználói igényekre fókuszál, a folyamatokat és munkafolyamatokat még hatékonyabbá változtatva a jobb felhasználói élménnyel.
![](/download/viewattach/133212/1/40/1291327-1568774533.jpg)
Új ügyfélfelület és funkciók az OTRS 7-ben
A merev struktúrák már a múlté. Ma az OTRS Group, a folyamat- és kommunikációmenedzsment megoldások vezető szolgáltatója, a piacon elérhetővé teszi az OTRS 7-et.
![](/download/viewattach/128182/1/40/1194716-943895454.jpg)
Megjelent az OTRS 6 első béta kiadása
Az OTRS, a világ vezető nyílt forrású ügyfélszolgálati rendszerének és az ITIL V3-kompatibilis IT szolgáltatásmenedzsment (ITSM) megoldásainak szolgáltatója, ma bejelentette az OTRS 6 kiadását.
![](/download/viewattach/121954/1/40/1082515-700663660.jpg)
Megjelent az OTRS 5s
Az OTRS, a világ vezető nyílt forrású ügyfélszolgálati rendszerének és az ITIL V3-kompatibilis IT szolgáltatásmenedzsment (ITSM) megoldásainak szolgáltatója, november 1-jén bejelentette az OTRS 5s verzióját.
Eredményes Noreg Margarétával
A Noreg Kft. javuló eredményességgel zárta a tavalyi évet: 10 százalékkal tudta növelni adózás utáni eredményeit, elérve ezzel a 28 millió forintos nettó eredményt.
CAworld: további értéknövelt szolgáltatások
A Computer Associates, a Pink Elephant és a PinkRoccade globális szolgáltatási megállapodást kötött, amely szerint mostantól közösen működnek együtt a CA-ügyfelek szolgáltatásmenedzsmentjének üzleti és költségoptimalizálásáért.
Szolgáltatásmenedzsment
A 4. Figyelő – Infopen CIO Fórum egyik kerekasztal-beszélgetésének témája a szolgáltatásmenedzsment volt. A funkcionalitás megvalósítása után a következő kérdés a működtetés s annak a felhasználó és a szolgáltató közötti viszony szempontjából az egyik sarokpontja: a minőség kontrollja. A szolgáltatásmenedzsment a hazai tapasztalatok szerint sem formális, hanem merőben gyakorlati ügy.
Cikkgyűjtő
További híreink
A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából
Ikonikus sporteseményekből – mint például az olimpia vagy a foci bajnokságok – idén nyáron sem lesz hiány. A szurkolók alig várják ezeket az eseményeket – nincsenek ezzel másként a kiberbűnözők sem, bár őket a versenyszellem vagy a közösség érzése a legkevésbé sem érdekli. A Foci EB és a 2024-es párizsi olimpiai játékok közeledtével az ESET biztonsági szakértői mutatnak 9+1 olyan esetet, amelyekben a kibertámadások áldozatai sportegyesületek, -események vagy a szurkolók voltak.
Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024
Június 10-én délután 3-kor kezdetét veszi a 2024. évi Startup Safari Budapest. A másfél napos rendezvény június 11-én is izgalmas programokkal várja az érdeklődőket. Az esemény célja, hogy összekapcsolja a startup közösség tagjait, inspirálja az új innovációkat és elősegítse a tudásmegosztást. A rendezvény különleges lehetőséget kínál a résztvevők számára, hogy betekintést nyerjenek a legújabb technológiai fejlesztésekbe és üzleti trendekbe.