szolgáltatásmenedzsment kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: szolgáltatásmenedzsment
A szolgáltatásmenedzsment jövője: tanuljunk az IT-tól!
Az IT szolgáltatásmenedzsment megjelenése átalakította a vállalatok IT működését, ami ezáltal hatékonyabbá, stabilabbá és gyorsabbá vált. A szervezeti fejlődés következő szintje a legjobb gyakorlatok kiterjesztése az üzleti háttérfolyamatokra is, egységes vállalati szolgáltatásmenedzsmentet (ESM) alakítva ki. Erre támaszkodva a cégek bővíthetik értékteremtési lehetőségeiket, új képességeket alakíthatnak ki, működési hatékonyságot növelhetnek, vagy épp költségmegtakarítást érhetnek el. Az ESM bevezetése azonban hosszú folyamat, és szorosan épül az IT szolgáltatásmenedzsmentben szerzett tapasztalatokra.
Hatékony vállalati folyamatok gombnyomásra
A különféle szolgáltatások és folyamatok kezelése komoly terhet ró a vállalatoknál az egyes részlegekre. Az informatika területén jóval egyszerűbbek az ilyen feladatok a speciálisan erre a célra kialakított rendszereknek köszönhetően, amelyek évek óta jól bevált gyakorlatokat kínálnak. A Micro Focus szakértői arra hívják fel a figyelmet, hogy az informatikai folyamatmenedzsmentet egyszerűen át lehet ültetni a szervezetek további egységeire és azok szolgáltatásaira is, így átláthatóbbá, hatékonyabbá és könnyebben felügyelhetővé válik a teljes üzleti működés.
A Fujitsu "Az év ServiceNow szolgáltatója"
Az ügyfeleknek erősen komplex, dinamikus környezetekben nyújtott kiváló ServiceNow-képességei elismeréseként a Fujitsu lett „Az év ServiceNow szolgáltatója” az EMEA-régióban. A díj odaítélésében fontos szempont volt a Fujitsu által a közös ügyfeleknek nyújtott kimagasló ügyfélélmény.
Az OTRS Group bemutatja szolgáltatásmenedzsment szoftverének 8-as verzióját
Új, modern és biztonságos. Az OTRS Group, a folyamat- és kommunikációmenedzsment megoldások egyik vezető gyártója kiadta szoftverének új verzióját, az OTRS 8-at. A szolgáltatásmenedzsment megoldás legutóbbi verziója az egyedi felhasználói igényekre fókuszál, a folyamatokat és munkafolyamatokat még hatékonyabbá változtatva a jobb felhasználói élménnyel.
Új ügyfélfelület és funkciók az OTRS 7-ben
A merev struktúrák már a múlté. Ma az OTRS Group, a folyamat- és kommunikációmenedzsment megoldások vezető szolgáltatója, a piacon elérhetővé teszi az OTRS 7-et.
Megjelent az OTRS 6 első béta kiadása
Az OTRS, a világ vezető nyílt forrású ügyfélszolgálati rendszerének és az ITIL V3-kompatibilis IT szolgáltatásmenedzsment (ITSM) megoldásainak szolgáltatója, ma bejelentette az OTRS 6 kiadását.
Megjelent az OTRS 5s
Az OTRS, a világ vezető nyílt forrású ügyfélszolgálati rendszerének és az ITIL V3-kompatibilis IT szolgáltatásmenedzsment (ITSM) megoldásainak szolgáltatója, november 1-jén bejelentette az OTRS 5s verzióját.
Eredményes Noreg Margarétával
A Noreg Kft. javuló eredményességgel zárta a tavalyi évet: 10 százalékkal tudta növelni adózás utáni eredményeit, elérve ezzel a 28 millió forintos nettó eredményt.
CAworld: további értéknövelt szolgáltatások
A Computer Associates, a Pink Elephant és a PinkRoccade globális szolgáltatási megállapodást kötött, amely szerint mostantól közösen működnek együtt a CA-ügyfelek szolgáltatásmenedzsmentjének üzleti és költségoptimalizálásáért.
Szolgáltatásmenedzsment
A 4. Figyelő – Infopen CIO Fórum egyik kerekasztal-beszélgetésének témája a szolgáltatásmenedzsment volt. A funkcionalitás megvalósítása után a következő kérdés a működtetés s annak a felhasználó és a szolgáltató közötti viszony szempontjából az egyik sarokpontja: a minőség kontrollja. A szolgáltatásmenedzsment a hazai tapasztalatok szerint sem formális, hanem merőben gyakorlati ügy.
Cikkgyűjtő
További híreink
Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
Meghosszabbítja a jelentkezési határidőt ’Az Év Honlapja’ pályázat, amely évről évre megmutatja a hazai digitális világ legjobbjait! A pályázat új nevezési határideje: 2024. december 15. éjfél! Még van lehetőség a vállalatok és kreatív ügynökségek számára, illetve mindazoknak, akik friss projektjeiket és egész éves munkájuk termését meg szeretnék mutatni a közönségnek és a zsűrinek.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!