Keresés

Keresett kifejezés:
Rendezés:
Rovat:
Időkorlát:
-tól:
-ig:
 
 

Találatok

vissza

Találatok a következő kifejezésre: piackutat


A keresésnek 946 találata van.

« 43    44    45    46    47    48    49    50    51    52    53    54    55    56    57    »

Új marketing igazgatóval erősít a UPC

2012. június 12. 08:09

Júniustól Záprel Zsolt marketing szakember, a T-Online korábbi marketing vezérigazgató-helyettese, a McCann Erickson reklámügynökség eddigi ügyvezetője tölti be a UPC Magyarország marketing- és tartalomfejlesztési igazgatói tisztségét.

Kutatási tagozat alakult a Magyar Reklámszövetségben

2012. május 29. 14:15

Kutatási tagozatot alakított a Magyar Reklámszövetség négy tagszervezete: az AGB Nielsen, a GfK Hungária, az Ipsos és a Medián.

 

Telenor Webiroda: élen a felhőszolgáltatások között

2012. május 29. 13:59

Kihirdették a legjobb európai felhőszolgáltatásoknak járó EuroCloud Díj 2012-es magyarországi nyerteseit. A díjazottak közé a Telenor Webiroda szolgáltatása is bekerült: a mobilszolgáltató üzleti felhő megoldása a Kereskedelmi Szektor Legjobb Üzleti Esettanulmánya kategóriában lett első helyezett.

Új tévénézési szokások hazánkban

2012. április 25. 14:43

Tudatosan választó, közösségi tévézők jelentek meg hazánkban. Míg a másokkal televíziót nézők döntő többsége a családjával tévézik, egyre többen vannak, akik már barátaikkal ülnek a képernyő elé – derül ki a friss, tévénézési szokásokat vizsgáló „Otthon, tévével” című gyorsjelentésből.

A Media Hungary díszvendége: Finnország

2012. április 23. 14:23

Az idén először - de bizonyosan nem utoljára - a magyar médiapiac legjelentősebb rendezvényének, a Média Hungarynek ország-vendége is lesz, a konferencia szervezői felvállalták, hogy mostantól minden Média Hungaryn átfogó képet adnak egy-egy európai ország sajtó- és médiapiacáról, illetve annak gazdaság-társadalmi környezetéről. Idén Finnország lesz a Média Hungary díszvendége, ami a külföldi előadók egy tekintélyes részének nációját is meghatározza, de természetesen lesznek külföldi előadók más országokból is, Olaszországtól - Norvégin keresztül - az Egyesült Államokig.

A zenelejátszók és a fényképezőgépek használatát is befolyásolja az okostelefonok terjedése

2012. április 14. 09:48

Más, konkrét feladatokra szakosodott eszközök használatát is befolyásolja az azokat helyettesíteni képes úgynevezett okos mobiltelefonok terjedése - derül ki az NRC Piackutató legfrissebb felméréséből.

„Felhőben” képzelik el jövőjüket a magyar kisvállalkozások

2012. február 28. 15:19

A magyar kis-és középvállalkozások 54 százaléka véli úgy, hogy a számítógépes technológia határozza meg, hogy üzletmenetük a válság alatt jelentősen javul, vagy csupán túlélik a nehéz időszakot – derül ki abból a kutatásból, amelyet a Microsoft megbízásából készített el a VansonBourne. A Számítási felhő a kis-és közepes vállalkozások körében című felmérésre több mint 700, legfeljebb 250 főt foglalkoztató cég döntéshozója válaszolt a közép-kelet európai régióban, s kiderült, többségük üzleti és magán célra már most is használja a felhő alapú rendszereket. Az IDC a Microsoft gazdasági hatásait vizsgáló kutatásból pedig kiderült, az új technológia több ezer új munkahelyet jelent a magyar gazdaságnak.

Így neteztünk 2011-ben

2012. február 13. 14:25

2011-ben is elsősorban hírek olvasására, közösségi oldalak látogatására használjuk a világhálót, azonban több szempontból is változtak a magyar internet felhasználók szokásai az elmúlt évekhez képest. Egyre jobban bízunk az online fizetési módokban és a neten rendelt áruk minőségében is. A Vaterát is üzemeltető allegroup.hu Kft. és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet országos reprezentatív felméréséből az is kiderül, hogy kétszer is átgondoljuk, hol vásárolunk: tavaly számottevően megnőtt az árukereső, ár-összehasonlító oldalak népszerűsége is.

Tavaly több okostelefont adtek el, mint PC-t

2012. február 7. 09:10

Az okostelefonok világpiaci értékesítési száma tavaly megelőzte a személyi számítógép eladásokat a Canalys piackutató vállalat honlapján közzétett elemzés szerint, a Gartner más kategóriákkal dolgozik, s ezért a következtetései is mások.

Kína dominanciára törekszik a high-tech területén (is) - Innovációs különbségek számokban és kultúrában (2. rész)

2012. január 25. 10:01

Az otthonok és az intelligens villamosenergia-hálózatok összekapcsolása meghatározó elv a következő generációs internet kialakításakor az Egyesült Államokban is. És ez együtt jár a "mindenütt jelenlévő számítástechnika" gondolatával; azzal, hogy a számítási teljesítmény átalakítja az olyan mindennapi eszközöket, mint amilyenek az okostelefonok vagy a digitális zenelejátszók.

« 43    44    45    46    47    48    49    50    51    52    53    54    55    56    57    »

vissza

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36