Keresés
Találatok
Találatok a következő kifejezésre: piackutat
A keresésnek 946 találata van.
Új marketing igazgatóval erősít a UPC
2012. június 12. 08:09Júniustól Záprel Zsolt marketing szakember, a T-Online korábbi marketing vezérigazgató-helyettese, a McCann Erickson reklámügynökség eddigi ügyvezetője tölti be a UPC Magyarország marketing- és tartalomfejlesztési igazgatói tisztségét.
Kutatási tagozat alakult a Magyar Reklámszövetségben
2012. május 29. 14:15Kutatási tagozatot alakított a Magyar Reklámszövetség négy tagszervezete: az AGB Nielsen, a GfK Hungária, az Ipsos és a Medián.
Telenor Webiroda: élen a felhőszolgáltatások között
2012. május 29. 13:59Kihirdették a legjobb európai felhőszolgáltatásoknak járó EuroCloud Díj 2012-es magyarországi nyerteseit. A díjazottak közé a Telenor Webiroda szolgáltatása is bekerült: a mobilszolgáltató üzleti felhő megoldása a Kereskedelmi Szektor Legjobb Üzleti Esettanulmánya kategóriában lett első helyezett.
Új tévénézési szokások hazánkban
2012. április 25. 14:43A Media Hungary díszvendége: Finnország
2012. április 23. 14:23Az idén először - de bizonyosan nem utoljára - a magyar médiapiac legjelentősebb rendezvényének, a Média Hungarynek ország-vendége is lesz, a konferencia szervezői felvállalták, hogy mostantól minden Média Hungaryn átfogó képet adnak egy-egy európai ország sajtó- és médiapiacáról, illetve annak gazdaság-társadalmi környezetéről. Idén Finnország lesz a Média Hungary díszvendége, ami a külföldi előadók egy tekintélyes részének nációját is meghatározza, de természetesen lesznek külföldi előadók más országokból is, Olaszországtól - Norvégin keresztül - az Egyesült Államokig.
A zenelejátszók és a fényképezőgépek használatát is befolyásolja az okostelefonok terjedése
2012. április 14. 09:48Más, konkrét feladatokra szakosodott eszközök használatát is befolyásolja az azokat helyettesíteni képes úgynevezett okos mobiltelefonok terjedése - derül ki az NRC Piackutató legfrissebb felméréséből.
„Felhőben” képzelik el jövőjüket a magyar kisvállalkozások
2012. február 28. 15:19A magyar kis-és középvállalkozások 54 százaléka véli úgy, hogy a számítógépes technológia határozza meg, hogy üzletmenetük a válság alatt jelentősen javul, vagy csupán túlélik a nehéz időszakot – derül ki abból a kutatásból, amelyet a Microsoft megbízásából készített el a VansonBourne. A Számítási felhő a kis-és közepes vállalkozások körében című felmérésre több mint 700, legfeljebb 250 főt foglalkoztató cég döntéshozója válaszolt a közép-kelet európai régióban, s kiderült, többségük üzleti és magán célra már most is használja a felhő alapú rendszereket. Az IDC a Microsoft gazdasági hatásait vizsgáló kutatásból pedig kiderült, az új technológia több ezer új munkahelyet jelent a magyar gazdaságnak.
Így neteztünk 2011-ben
2012. február 13. 14:252011-ben is elsősorban hírek olvasására, közösségi oldalak látogatására használjuk a világhálót, azonban több szempontból is változtak a magyar internet felhasználók szokásai az elmúlt évekhez képest. Egyre jobban bízunk az online fizetési módokban és a neten rendelt áruk minőségében is. A Vaterát is üzemeltető allegroup.hu Kft. és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet országos reprezentatív felméréséből az is kiderül, hogy kétszer is átgondoljuk, hol vásárolunk: tavaly számottevően megnőtt az árukereső, ár-összehasonlító oldalak népszerűsége is.
Tavaly több okostelefont adtek el, mint PC-t
2012. február 7. 09:10Kína dominanciára törekszik a high-tech területén (is) - Innovációs különbségek számokban és kultúrában (2. rész)
2012. január 25. 10:01Az otthonok és az intelligens villamosenergia-hálózatok összekapcsolása meghatározó elv a következő generációs internet kialakításakor az Egyesült Államokban is. És ez együtt jár a "mindenütt jelenlévő számítástechnika" gondolatával; azzal, hogy a számítási teljesítmény átalakítja az olyan mindennapi eszközöket, mint amilyenek az okostelefonok vagy a digitális zenelejátszók.