iScala CRM
"Az elmúlt hat hónapban rendkívül szorosan működtünk együtt a Microsofttal az iScala CRM alkalmazásunk kifejlesztésében; ez teszi lehetővé számunkra, hogy termékünket mindössze egy héttel a Microsoft CRM 1.20-as verziójának decemberi, hivatalos amerikai megjelenése után piacra dobhassuk" - mondta Natasha Stolnaya, az iScala CRM termékigazgatója. - "Az iScala CRM megjelenése óta a világ kilenc országában 12 helyre adtuk el a rendszert. Felhasználóink körében tovább erősödik az integrált megoldások iránti igény, mivel egyre több cég ismeri fel, hogy milyen előnyökre tehet szert a még pontosabb ügyféladatok azonnali elérésével, és hogyan szolgálhatja jobban vásárlóit a kereskedelmi információk rendszerezése révén."
A kereskedelmi forgalomban 2003. december 15-e óta kapható, világszerte megvásárolható iScala CRM a Microsoft CRM-re épül, és az egyszerű telepítést követően azonnali integrációt biztosít az iScala kollaboratív ERP-rendszerrel, így a felhasználó azonnal élvezheti az olyan bevált iScala-funkciókat, mint a több valutanem kezelése, a nemzetközi adószámítás (ÁFA), és az üzleti intelligencia-funkciók, amelyekkel a világ több mint 140 országában működtethetők a vállalkozások. Az angol nyelven kívül az iScala CRM jelenleg 13 nyelv használatát támogatja, ezek közé tartozik például az orosz, a svéd, a cseh, a lengyel, a spanyol, a magyar és a mandarin is.
Kapcsolódó cikkek
- Microsoft Gold Certified Partner lett a rEVOLUTION
- 6 ország, 90 cég: XAPT szerződés Microsoft Dynamics AX-re
- MS ERP megoldás építőipari és holding vállalatokra
- Több mint 200 ezer Duet-licenc értékesítése három hónap alatt világszerte
- Az SAP világszinten piacvezető a vállalati informatikai megoldások területén
- Microsoft online CRM szoftver
- Cisco és Microsoft integrált ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás KKV-knak
- Microsoft CRM 3.0: ügyfélkapcsolat-kezelés magyarul
- Microsoft Dynamics CRM 3.0: új ügyfélkapcsolat-kezelési megoldás
- Microsoft Navision a projektműködésű vállalatok számára
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
2023-ban is tovább növelte nyereségességét az OXO Technologies Holding Nyrt.
Megjelent az OXO Technologies Holding Nyrt. 2023. évi tőzsdei jelentése. A beszámoló a cégcsoport sikeres gazdálkodását, növekvő nyereségességét és kezelt vagyonának dinamikus bővülését mutatja.
Az elsők között vezette be Magyarországon a Diagon az SAP felhő alapú megoldásait
Bár a rendszerszintű felhős megoldásokat sok cég még óvatosan kezeli, a labordiagnosztikai reagensek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Diagon Kft. az elsők között vágott bele Magyarországon a valódi, felhő alapú fejlesztésbe, és vezette be az SAP újgenerációs vállalati rendszerét, az SAP S/4HANA-t, melynek bevezetését a Kontron Hungary Kft. végezte. Az elavult, szétaprózódott rendszer egységesítése sztenderdizált folyamatokkal, költséghatékonyan valósulhatott meg adatvesztés nélkül.