BMC Software: teljes megoldás az üzleti szolgáltatások menedzsmentjéhez
forrás Prim Online, 2004. november 19. 12:10
Vállalatvezetőknek szóló üzleti szolgáltatásmenedzsment (business service management, BSM) rendezvényén a BMC bejelentette, hogy új, integrált megoldásokkal bővítette ki a BSM nagygépes támogatását.
A MAINVIEW nagygépes menedzsment megoldások és SmartDBA adatmenedzsment megoldások a BMC Service Impact Manager termékben történő integrációja lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy jobban átlássák és menedzseljék a nagygépes környezeteik és üzleti célkitűzéseik közötti kapcsolatokat, kiteljesítve a BSM stratégiát.
A mai Fortune 1000 vállalatok nagy része továbbra is üzleti szolgáltatásuk kulcsfontosságú elemeként támaszkodik a nagygépekre. A nagygépes tevékenységek mérésének és a működést összegző jelentések készítésének képessége ezen vállalatok informatikai vezetői számára hatékony eszközöket biztosít.
A BMC Impact Integration for MAINVIEW és a BMC Impact Integration for SmartDBA bejelentésével a BMC Software lehetőséget biztosít nem csak az üzleti hatékonyság nagygépes jelentésére és elemzésére, de ezeket az információkat az általános informatikai környezet menedzsmentjébe is integrálja.
A BMC Software MAINVIEW termékcsaládja integrált, egyszerűen használható és költséghatékony megoldást kínálnak a z/OS és OS/390 alkalmazások és erőforrások nyomon követésére, menedzsmentjére, automatizálására és optimalizálására. A MAINVIEW AutoOPERATOR technológia segítségével a BMC Impact Integration for MAINVIEW ezeket a megoldásokat a BMC Service Impact Managerbe integrálja, biztosítva, hogy a megfelelő MAINVIEW események leszállítása az üzleti szolgáltatások kontextusában történjen. Lehetőség van a riasztás-menedzsment és önműködő válaszok megvalósítására, komoly alapot biztosítva a platform folyamatos felügyeletére.
A SmartDBA átfogó domain tapasztalattal gazdagítja az IMS és DB2 megoldásokat, olyan eszközöket és segédprogramokat nyújt, amelyek az adott platform adatbázisainak menedzsmentjéhez szükséges adminisztrációs, teljesítménnyel kapcsolatos és visszaállítási feladatokat látják el. A MAINVIEW események is a SmartDBA bemenő adatait képezik, pontosítás és diagnosztikai feldolgozás céljából. Ezek az események, valamint a natív SmartDBA események mind a DBA számára elérhetők a SmartDBA konzolon keresztül, mind pedig a BMC Service Impact Manager számára a BMC Impact Integration for SmartDBA megoldáson keresztül
Az adatbázis-környezetekkel kapcsolatos átfogó tapasztalatok alapján képes a SmartDBA a riasztásokkal kapcsolatos információk kiegészítésére és továbbfejlesztésére, valamint az adatbázis-környezet belső kapcsolatainak és konfigurációinak megvilágítására. Ez maximalizálja a BMC Impact Integration for SmartDBA abbéli képességét, hogy megállapítsa az üzleti szolgáltatások és az azokat támogató mögöttes összetevők és folyamatok közötti logikai kapcsolatokat.
A mai Fortune 1000 vállalatok nagy része továbbra is üzleti szolgáltatásuk kulcsfontosságú elemeként támaszkodik a nagygépekre. A nagygépes tevékenységek mérésének és a működést összegző jelentések készítésének képessége ezen vállalatok informatikai vezetői számára hatékony eszközöket biztosít.
A BMC Impact Integration for MAINVIEW és a BMC Impact Integration for SmartDBA bejelentésével a BMC Software lehetőséget biztosít nem csak az üzleti hatékonyság nagygépes jelentésére és elemzésére, de ezeket az információkat az általános informatikai környezet menedzsmentjébe is integrálja.
A BMC Software MAINVIEW termékcsaládja integrált, egyszerűen használható és költséghatékony megoldást kínálnak a z/OS és OS/390 alkalmazások és erőforrások nyomon követésére, menedzsmentjére, automatizálására és optimalizálására. A MAINVIEW AutoOPERATOR technológia segítségével a BMC Impact Integration for MAINVIEW ezeket a megoldásokat a BMC Service Impact Managerbe integrálja, biztosítva, hogy a megfelelő MAINVIEW események leszállítása az üzleti szolgáltatások kontextusában történjen. Lehetőség van a riasztás-menedzsment és önműködő válaszok megvalósítására, komoly alapot biztosítva a platform folyamatos felügyeletére.
A SmartDBA átfogó domain tapasztalattal gazdagítja az IMS és DB2 megoldásokat, olyan eszközöket és segédprogramokat nyújt, amelyek az adott platform adatbázisainak menedzsmentjéhez szükséges adminisztrációs, teljesítménnyel kapcsolatos és visszaállítási feladatokat látják el. A MAINVIEW események is a SmartDBA bemenő adatait képezik, pontosítás és diagnosztikai feldolgozás céljából. Ezek az események, valamint a natív SmartDBA események mind a DBA számára elérhetők a SmartDBA konzolon keresztül, mind pedig a BMC Service Impact Manager számára a BMC Impact Integration for SmartDBA megoldáson keresztül
Az adatbázis-környezetekkel kapcsolatos átfogó tapasztalatok alapján képes a SmartDBA a riasztásokkal kapcsolatos információk kiegészítésére és továbbfejlesztésére, valamint az adatbázis-környezet belső kapcsolatainak és konfigurációinak megvilágítására. Ez maximalizálja a BMC Impact Integration for SmartDBA abbéli képességét, hogy megállapítsa az üzleti szolgáltatások és az azokat támogató mögöttes összetevők és folyamatok közötti logikai kapcsolatokat.
Kulcsszavak: BMC
Kapcsolódó cikkek
- Változik az üzemeltetési szoftverszállítók toplistája?
- Új BMC Software Advantage for Microsoft Windows Server szoftvercsomag
- Malcolm Fry: ITIL megvalósítások rejtett buktatói
- A BMC Software megvásárolja az Open Network-ot
- BMC Software: új, menedzsment központú egységes partnerprogram
- A BMC Software két vezetője közreműködött a Larstan kiadó vállalatbiztonságról szóló új könyvében
- BMC Software-Consul: vizsgálati és ellenőrzési Identity Management megoldás
- BMC: PATROL Analytics a hamis rendszer-riasztások csökkentésére
- BMC: Hozzáférés egyetlen bejelentkezéssel valamennyi alkalmazáshoz
- A BMC Software elérte a kitűzött célokat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
2023-ban is tovább növelte nyereségességét az OXO Technologies Holding Nyrt.
Megjelent az OXO Technologies Holding Nyrt. 2023. évi tőzsdei jelentése. A beszámoló a cégcsoport sikeres gazdálkodását, növekvő nyereségességét és kezelt vagyonának dinamikus bővülését mutatja.
2024. április 29. 16:13
Az elsők között vezette be Magyarországon a Diagon az SAP felhő alapú megoldásait
Bár a rendszerszintű felhős megoldásokat sok cég még óvatosan kezeli, a labordiagnosztikai reagensek gyártásával és forgalmazásával foglalkozó Diagon Kft. az elsők között vágott bele Magyarországon a valódi, felhő alapú fejlesztésbe, és vezette be az SAP újgenerációs vállalati rendszerét, az SAP S/4HANA-t, melynek bevezetését a Kontron Hungary Kft. végezte. Az elavult, szétaprózódott rendszer egységesítése sztenderdizált folyamatokkal, költséghatékonyan valósulhatott meg adatvesztés nélkül.
2024. április 29. 14:41
Cikkgyűjtő
További fontos híreink
Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben
2024. április 20. 11:36