Az első EU-s tanúsítvánnyal ellátott beszerzési alkalmazásegyüttes az Oracle-től
Oracle Advanced Procurement
Az Oracle Advanced Procurement szoftvernek már „kész piaca” van az állami és a magánszektorban, ugyanis a tagállamok kormányzatait és egyes magánvállalatait – például a közműveket, közlekedési és távközlési vállalatokat – már jelenleg is törvény kötelezi az EU pályázati eljárásának alkalmazására.
Az Oracle Advanced Procurement alkalmazásegyüttes átfogja a teljes pályázati ciklust, a tendereztetéstől a számlázásig, a fizetésig és azon túl is. Emellett nyilvántartja a múltbeli beszerzéseket és a felhasználást is. Az igénylések összevonhatók a különböző szervezeti egységek vagy akár több szervezet szintjén, s ezáltal kihasználhatók a nagyobb mennyiségi kedvezmények.
A szoftver egyik fő szolgáltatása az értesítések közzététele. Ennek az a lényege, hogy a tenderrel kapcsolatos értesítések (ajánlattételi felhívások, szerződés odaítéléséről szóló hirdetmények stb.) elektronikusan küldhetők át az Európai Közösségek Hivatalos Lapjának, s ezzel jelentős idő, munka és pénz takarítható meg. Az Oracle Advanced Procurement felhasználói számítógépről közvetlenül érik el a közös közbeszerzési szójegyzék (CPV) keresőkódjait, amivel időt takaríthatnak meg és hibaforrásokat küszöbölhetnek ki.
Az Oracle Advanced Procurement segítségével a beszerzők több szállítót versenyeztethetnek, így több megtakarítási lehetőségből választva még kedvezőbb árakat érhetnek el. Az online együttműködés keretében a több résztvevős eljárások szereplői sokkal könnyebben cserélhetik ki információkat, bonyolíthatják le a versenytárgyalási eljárásokat és juthatnak el a szerződéskötésig. A beszerzők, szakértők és szállítók online úton gyorsabban és kevesebb hibalehetőséggel közölhetik egymással információikat. Az alkalmazásegyüttes látványosan csökkenti a beszerzések átfutási idejét, és emellett teljes körűen visszakövethetővé teszi a szállítók kötelezettségvállalásait. Az Oracle Advanced Procurement felhasználói az uniós irányelvek előírásainak betartása mellett új megtakarításokat realizálhatnak.
A versenytárgyalási projektcsapatok tagjai egyidejűleg foglalkozhatnak a különböző anyagokkal és részfeladatokkal, függetlenül attól, hogy hol dolgoznak. Az Oracle Advanced Procurement messzemenően biztosítja a folyamatok auditálhatóságát és visszakövethetőségét, például elektronikus aláírásokkal, a szállítók önkiszolgáló regisztrálásával, az elektronikus ajánlatbontással, a tenderanyagok újrahasznosíthatóságával, a tenderezési eljárás összes résztvevőjének valós idejű monitorozásával, valamint a szervezet minden pályázati tevékenységének teljes körű áttekintésével.
Kapcsolódó cikkek
- Az EU elégedetlen az e-vásárlás terjedésével
- Az Oracle megkezdi az Oracle E-Business Suite 12. verziójának forgalmazását
- Továbbfejlesztett e-számlázási és számlaanalitikai alkalmazás
- DVD, Könyv, HIFI és kontaktlencse a top 10-ben
- Az Év Internetes Kereskedője Díj: október 15-ig lehet szavazni
- Európai szintű szabályozást sürget Lévai Katalin az e-zenei kereskedelemre
- Szabad a pálya: Megérkeztek az első HEFOP támogatások
- Informatikai versenyképesség növelése EU forrásból
- Év Internetes Kereskedője Díj az e-kereskedelem legjobbjának
- Magyar sikerek az uniós IT-fejlesztési programban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra
A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
A Sprinter felvásárlásával lépne jelentőset a SAMEDAY
Az akvizíció révén a SAMEDAY magyarországi házhozszállítási infrastruktúrája 60 százalékkal bővülhet a Sprinter tulajdonában lévő több mint 450 kézbesítési pont átvételével. A felvásárlást jelenleg a hatóságok vizsgálják. Ha a felek megkapják a jóváhagyást, az ügylet lezárultát követően egy 6000 átvételi pontból álló régiós out-of-home átvételi hálózat jöhet létre a magyar, román és bolgár piacokon.