A Microsoft a hét végén mutatja be ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerének következő verzióját

forrás Prim Online, 2005. július 6. 17:30
A Microsoft bejelentette, hogy július 8-án, pénteken - a Microsoft TechEd 2005 Europe-pal, valamint az Egyesült Államokban megrendezésre kerülő Microsoft Nemzetközi Partner Konferenciával egy időben - fogja bemutatni ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) megoldásának következő verzióját, a Microsoft CRM 3.0-t.
A Microsoft CRM 3.0 marketing-, értékesítési és ügyfélszolgálati funkciókat biztosít, a Microsoft Office és Microsoft Outlook programoknál már megszokott felhasználói környezetben. Az új, széles körű beállítási, testreszabási és integrációs lehetőségek megkönnyítik az ügyfelek és partnerek számára a személyre szabott megoldások bevezetését, amelyek alacsony teljes bekerülési költség (TCO) mellett mérhető üzleti eredményeket biztosítanak.

A Microsoft CRM 3.0 tervezésekor nagy hangsúlyt fektettek arra a három kulcsfontosságú tényezőre, amely a korábbi verziók sikerességét is meghatározta: könnyű kezelhetőség, a vállalati igények teljes körű kiszolgálása, és a teljes bekerülés költség (TCO).

  • Könnyű kezelhetőség. A Microsoft CRM 3.0 ismerős és kényelmes környezetet biztosít minden olyan felhasználó számára, aki már valaha is használta a Microsoft Office vagy Microsoft Outlook programokat. Az előre elkészített jelentések és nézetek használatával az ügyfelek azonnal láthatják az eredményeket és a problémákat, a valós idejű CRM adatokat pedig közvetlenül a Microsoft Excelben elemezhetik, függetlenül attól, hogy kapcsolódnak-e a hálózathoz vagy sem.

  • A vállalati igények teljes körű kiszolgálása. A Microsoft CRM 3.0 tökéletesen kiegészíti a CRM eszközöket a listák, kampányok, marketing-erőforrások és zárt rendszerű visszacsatolások kezelésére szolgáló marketingautomatizáló modul révén. Az új verzió emellett egy kifinomult szolgáltatásütemező modult is tartalmaz, amely automatikusan kezeli azokat az összetett ütemezési kéréseket, amelyekhez jelenleg emberekre, meghatározott készségekre és erőforrásokra van szükség. Az új modulok, illetve már a Microsoft CRM 1.2 verzióban is megtalálható, és továbbfejlesztett értékesítési és ügyfélszolgálati lehetőségek nagymértékben konfigurálhatók és a munkafolyamatok által vezérelhetők, ami biztosítja a CRM üzleti folyamatok konzisztens végrehajtását, a kivételek, hibák, illetve riasztások automatizált kezelését, és az egész szervezetre kiterjedő, zárt rendszerű jelentéskészítést illetve elemzést teszi lehetővé.
  • Az informatikai szakemberek elvárásainak megfelelő működés. Az új verzió tovább bővíti a Microsoft CRM szolgáltatásközpontú architektúrájának konfigurálási, testreszabási és integrációs lehetőségeit. A rendszerhez könnyedén hozzáadhatók új adatobjektumok, melyek előre megadott objektumokhoz csatolhatók, miközben a rendszer a háttérben automatikusan gondoskodik minden adattárolási és webes szolgáltatásról. Az új Környezetdiagnosztikai Varázsló (Environmental Diagnostics Wizard) több mint 100 rendszer- és hálózati beállítást ellenőriz automatikusan, hogy gyors és megbízható telepítést biztosítson, az új Frissítési Tanácsadó (Upgrade Advisor) pedig leegyszerűsíti a frissítési folyamatot a Microsoft CRM 1.0 és 1.2 ügyfelek számára. A Microsoft Operations Manager alkalmazással való integrálás a teljes rendszer felügyeletét megkönnyíti.

A Microsoft CRM 3.0 a Microsoft CRM jelenlegi felhasználói számára 2005. negyedik negyedévében lesz elérhető, magyar nyelven pedig majd 2006. első negyedévében jelenik meg.

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50