SOA egyszerűen: megjelent az AquaLogic Service Bus
A BEA AquaLogic Service Bus a szolgáltatások regisztrálásához, folyamatos felügyeletéhez és életciklus-kezeléséhez szükséges képességekkel rendelkezik. Intelligens üzenetküldő, routing és átalakító képességével támogatja a heterogén végpontokon való használatot. Egyetlen termékben egyesíti a vállalati szolgáltatásokat kezelő buszok integrációs jellemzőit és az operációs szintű szolgáltatáskezelést, ezzel a szolgáltatásorientált architektúra egészére kiterjedően felgyorsítja a megosztott szolgáltatások konfigurálását és üzembe helyezését, valamint egyszerűsíti azok éppen futó műveleteit. A BEA AquaLogic Service Bus dinamikus útvonalválasztást, protokollok közötti konverziót, irányítást, illetve átalakítást nyújt egy olyan metaadat-vezérelt konfiguráció révén, amely megkönnyíti a változások bevezetését, mivel a szolgáltatások kezelésének feladatát átveszi maguktól a szolgáltatási végpontoktól, és így lendületes, az igényekhez alkalmazkodó SOA-infrastruktúrát teremt.
A BEA AquaLogic Service Bus a BEA szolgáltatás-infrastruktúra termékcsaládjának kulcsfontosságú része. Az AquaLogic termékcsalád bármely üzleti informatikai környezetben lehetővé teszi a szolgáltatás-orientált architektúra sikeres üzembe állítását, biztosítja, hogy az egyes szolgáltatások azonosíthatók, rögzíthetők és kezelhetők legyenek, illetve összetett alkalmazásokat és folyamatokat lehessen összeállítani belőlük.
Kapcsolódó cikkek
- A Microsoft házon belül teszteli új szerverszoftverét
- Emberközpontú üzleti rendszerek dinamikus informatikai környezetben
- Eseményvezérelt SOA
- Fiókirodát nyit Budapesten a BEA Systems
- Java EE 5 kompatibilis alkalmazásszerver a BEA-tól
- Web 2.0 termékek a BEA Systemstől
- Szabványok a szolgáltatásorientált fejlesztésért
- Stratégiai szövetséget kötött a CA és a BEA Systems
- Virtualizáció SUSE Linuxon SAP alkalmazásokhoz
- Sikeres tavalyi év, emelkedő SOA-bevételek a BEA Systemsnél
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.
Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás
A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.
Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN
A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.