Az Alerant a BEA támogatási központja lett

forrás Prim Online, 2006. február 2. 09:03
A BEA Systems különlegesen magas szintű support rendszert vezetett be a BEA alkalmazás infrastruktúrák támogatására. E szolgáltatások nyújtására Magyarországon az Alerant Rt.-t kérte fel.
A BEA termékeihez eddig is számos support szolgáltatást kapcsolt, mint például 24/7 órás rendelkezésre állást, tanácsadást a verzióváltások és karbantartások esetében. Most jelentősen kibővítette szolgáltatásainak körét, és egy olyan rugalmas és teljes rendszert hozott létre, melyben alapos előkészítés és tervezés után, az ügyfelekkel együtt, személyre szabottan alakíthatók ki a támogatási csomagok. A Mission Critical Support Continuum elnevezésű szolgáltatáscsomag a megelőzés, pontos diagnosztizálás és kritikus esetekben a professzionális menedzselés együtteséből épül fel.

Az MCS Continuum keretében minden ügyféllel külön szakértői csapat foglalkozik. A szakembereknek szigorú feltételeknek kell megfelelniük. Többéves fejlesztési, implementálási, diagnosztizálási és menedzselési tapasztalatot, széles körű BEA és J2EE ismeretet várnak el tőlük. A szakértők, azon kívül, hogy nagyon mélyen megismerik az ügyfél informatikai infrastruktúráját, szoros kapcsolatban állnak a BEA support központjával, valamint a termékfejlesztési részleggel is. A support központban található az a világméretű mintagyűjtemény, mely tartalmazza a BEA támogatások során felmerült problémákat és azok megoldásait. Ezek nemcsak kritikus helyzetekben segíthetnek, de a delegált szakértők folyamatosan figyelemmel kísérhetik az új megoldásokat.

Az új support rendszerben kulcsszerepet kap a megelőzés. Ennek érdekében a szakemberek részletesen felmérik az adott alkalmazás infrastruktúrát, és átfogó support stratégiai tervet készítenek. Ezen felül konkrét akciótervek is születnek, például a meghibásodások megelőzésére, illetve a tipikus szolgáltatás menedzsment folyamatok kezelésére. Az MCS Continuumnál az upgrade-ekkel, verzióváltásokkal kapcsolatos információk a döntés meghozatala után elérhetővé válnak, így a szakértők jelentős segítséget nyújthatnak az előkészületekben.

Éles helyzetekben az MCS Continuum keretében több support csapatot is mozgósítanak. Az előre tervezhető esetekben (upgrade-ek, migrációk) az ügyféllel dolgozó szakértők nyújtanak támogatást. Váratlan események alkalmával az ügyfelek azonnal felvehetik a kapcsolatot szakértőikkel. Egy kiemelt menedzsment csapat is megvizsgálja a helyzetet, és további szakembereket küldhet a feladat megoldására. Amennyiben szükséges, egy különleges support team is bekapcsolódik a munkába. A BEA Mission Critical Support Continuum szolgáltatáscsomagjával garantáltan megbízható működés- és teljesítményszintet biztosít.

Magyarországon, a BEA Systems felkérésére a Mission Critical Support Continuum szolgáltatásokat az Alerant Rt. biztosítja. A kiválasztásnál szerepet játszott, hogy az Alerant régiós szinten is kiemelkedően magas számú vizsgázott szakértővel rendelkezik, valamint jelentős tapasztalatot szerzett a support szolgáltatások terén. A HP Magyarországgal együtt, a HP szolgáltatásait kiegészítve is nyújt támogatási szolgáltatásokat, melyek célja a magas rendelkezésre állás és a megfelelő teljesítmény biztosítása a BEA alkalmazásokon, illetve az azokat támogató IT-infrastruktúrán. A kiváló együttműködést jelzi, hogy a tavalyi évben a HP az Alerant Rt.-t kiemelkedő szakmai felkészültsége és munkája elismeréseként Regional Resource Partnerévé választotta.
Kulcsszavak: Alerant BEA Systems

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával

A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.

2024. május 5. 14:17

K&H: Kate tiszta nyereség

Tavasztól a kis- és középvállalkozásokat is segíti Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense. A mesterséges intelligencia-alapú megoldás egyetlenként az országban hangalapú utasításokat is megért és végrehajt, egyben felveszi a versenyt a legfejlett technológiákkal.   

2024. május 5. 11:59

Hannover Messe 2024: A Bosch fenntartható megoldásokat mutatott be

Az ipari gyártás minden gazdaság motorja, a gyártóknak azonban egy jelentős kihívásra is kell megoldást találniuk: a klímaváltozás miatt a gyáraknak fenntarthatóvá kell válniuk és kímélni kell az erőforrásokat. A Bosch, a gyártási és ipari megoldások egyik vezető szállítója, a gyárautomatizáláshoz, a hidrogéngazdasághoz, a digitalizációhoz és a mesterséges intelligenciához (MI) kapcsolódó megoldások széles portfóliójával segíti az ipari vállalatokat a zöld átalakulás megvalósításában.

2024. május 4. 17:02

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55