Marketingtréning Budapesten
Az ITD Hungary programjainak egyike a szoftverexport-marketingprogram, amelyben azok a szoftverfejlesztő cégek vehetnek részt, amelyek saját fejlesztésű vagy adaptált termékeik számára fizetőképes exportpiacokat keresnek, termékeik továbbfejlesztéséhez újabb üzleti kapcsolatokra törekszenek és igényt tartanak egységes - több vállalatot is magában foglaló - szervezett magyar üzleti fellépésre. A program finanszírozása jelentős részben PHARE-forrásokból történik, de a részt vevő cégek saját maguk is fedeznek bizonyos költségeket. A tanulmányutak, üzletember-találkozók, tanfolyamok, klubok, szakanyagok és sok más egyéb mellett szakmai kiállításokra is eljuthatnak a programban részt vevő cégek és azok termékei.
További információ: Kiss Attila, Ipargazdasági Kutató és Tanácsadó Kft. Tel.: 204-2970.
Apropos PR és Kommunikációs Ügynökség: 223-3094.
Kapcsolódó cikkek
- Keresőmarketing: AdGooroo-partner lett az Arcus Search
- A Google versenyre hívja a marketing szakos diákokat
- A Magyar Telekom online marketingkommunikációs tenderének eredményei
- Direkt marketing - etikus adatkezelést várnak el az emberek
- Kihasználatlan csodafegyver a zsebünkben?
- Erősít az LG a globális branding területén
- 4,5 milliárd dolláros Dell-WPP szerződés
- Dinamikus online hirdetések Adobe PDF-ben
- Keresőmarketing - 250 százalékos növekedés az idén
- Hogyan juthatnak el a hirdetések minden felhasználóhoz?
Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől
Sikeres tesztet teljesített a Siemens: töltési rendszere 1 MW teljesítményt adott le.
A német cég prototípusát egy nagy hatótávolságú e-kamionnal tesztelték. Az új készülék több Siemens SICHARGE UC150 töltőberendezésből, ezek kimeneti teljesítményét összefogó kapcsolási kialakításból (switching matrix) és a megawatt-töltésre speciálisan kialakított diszpenzerből állt.
Airpods-tisztítókészlet és új Sandberg headset
Neked is fejtörést okoz, hogy mivel tudnád Apple Airpods fülhallgatódat megfelelően és károkozás nélkül tisztítani? Vagy épp teljesen másban vagy, és azon agyalsz, hogy milyen gaming headsettel tudnál megszabadulni a késleltetéstől? Akkor érdemes továbbolvasnod, mert a Sandberg most mindkét problémára elhozta a megoldást!
Szemben a sztereotípiákkal: a nők, a tudomány jövőjének alakítói
Április negyedik csütörtökén az infokommunikációs szektor női szereplői előtt tisztelgünk. Az immár 15. éve ünnepelt Lányok az információ- és kommunikációtechnológiában (Girls in ICT) nemzetközi napja arra biztatja a fiatal lányokat, hogy merjenek nagyot álmodni és bátran helyezkedjenek el STEM* vagy IKT** szakmában. Idén a női vezetők és elengedhetetlen mentori szerepük kerül középpontba a világnapon, amely a Megoldások a holnapért résztvevőit is megihlette.
Keveset tudnak a magyarok az internetes tér veszélyeiről
Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát – derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb probléma az online térben a bántalmazás, ami akár minden 5. gyereket érinthet. A kitöltők harmada nem szokott a családjával beszélni az internetes tér veszélyeiről, pedig a tudatosítással a legtöbb ilyen helyzet megelőzhető vagy kezelhető lenne.
Minden 5. gyereket érintheti az online bántalmazás
Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát – derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb probléma az online térben a bántalmazás, ami akár minden 5. gyereket érinthet. A kitöltők harmada nem szokott a családjával beszélni az internetes tér veszélyeiről, pedig a tudatosítással a legtöbb ilyen helyzet megelőzhető vagy kezelhető lenne.