Ipsos: Megérik a pénzüket az online kampányok

forrás: Prím Online, 2013. július 2. 09:25

Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint a hálóhasználók 62%-a figyelemmel kíséri a netes márkakampányokat. A magyar webhasználóknak 34%-a kíváncsi ezekre.

Gratulálunk azoknak a reklámozóknak, akik ráéreznek a netezők 62%-ának igényeire. Közelebbről: a világhálón közzé tett kereskedelmi üzenetekkel találkozók 46%-a nézte meg alaposabban a márka- vagy termékpromóciókat, 42%-nyian pedig magát az ajánlatra szóló hirdetést is. A magyar netezők érdeklődése ennél lanyhább: 34, illetve 26%.

A felugró ablakoknak kisebb (25%) a „felhajtó ereje”. De még így is minden negyedik ember figyelme felkelthető, ami nem elhanyagolható arány, tudva, hogy sokan letiltották a pop-upokat, mert kéretlen betolakodásnak érzik a random megjelenésüket. A magyar reklámkedvelő netezők 18%-a kíváncsi a felugró ablakok üzeneteire.

Mindenesetre, kedves hirdetők, figyelmet kell fordítani arra a nem szem elől tévesztendő tényre, hogy az online kampányoknak egyre nagyobb a szerepe a felhasználók megszólításában.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Zöld forradalom a Schneider Electric épületeiben

Idén októbertől a Schneider Electric 13 épülete már karbonsemlegesen működik, a társaság ezzel is hangsúlyozza elköteleződését a globális klíma-célkitűzések mellett. A cég 2018-ban 130 ezer tonnával csökkentette CO2-kibocsátását. 

2019. október 14. 10:09

A kvantumfölény IT biztonsági és GDPR kockázatai

Az összeesküvés elméletek rajongói már biztosra veszik, hogy a ma használt technológiát a kvantumszámítógépekkel már vissza tudják fejteni, ha nekünk „pór” népnek már elkotyogták, hogy a Google és az NSA 3,5 perc alatt oldott meg egy feladatot kvantumszámítógéppel amire a mai szuperszámítógépeknek még 10 000 évre lenne szükségük.

2019. október 14. 09:04

Új nyomtatási lehetőségeket kínál a Xerox

A speciális nyomtatási megoldások a digitális szegmens leggyorsabban növekvő ágazata, a Xerox éppen ezért fejlesztette ki az Adaptive CMYK Plus technológiát, amely az új Xerox PrimeLink C9065 / C9070 színes nyomtatóhoz és a Xerox Color C60 / C70 nyomtatókhoz készült.

2019. október 13. 13:30

Az egyik legnagyobb ománi cégcsoporttal kötött együttműködési megállapodást a magyar QUADRON Kibervédelmi Kft.

Exkluzív stratégiai partnerségi megállapodást kötött a magyar QUADRON Kibervédelmi Kft. az egyik legnagyobb ománi cégcsoporttal, a Zubair Corporationnel. A megállapodás keretében a Zubair a QUADRON kizárólagos ománi partnereként értékesíti majd a magyar vállalkozás kibervédelmi szolgáltatásait Ománban. A felek a megállapodástól a következő egy év során közel 300 millió forint (egymillió dollár) értékű üzleti potenciál felderítését várják. 

2019. október 13. 12:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Újabb mérföldkő a hazai digitális oktatásban

2019. október 10. 18:44

Ma 20 éves a Wi-Fi

2019. szeptember 30. 11:26

Az ABB a világ legkorszerűbb robotikai gyárát építi Sanghajban

2019. szeptember 23. 09:37

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34
online sportfogadás