BellResearch kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: BellResearch

Félelmekből előnyök – megkerülhetetlen a felhő a gazdaság digitalizációjában

A magyar nagyvállalati vezetők 72 százaléka szerint a digitalizáció olyan forradalom az üzleti életben, ami túlmutat minden korábbi nagy változáson – derül ki a Microsoft Magyarország megbízásából készített nagyvállalati felhőkutatásból. 

2019. május 2. 08:58

A professzionális infokommunikációs megoldások használata felé kell fordulnia a hazai kis és közepes vállalkozásoknak

Az edukáció kulcskérdés - derül ki a Telekom friss kutatásából, amelyet a BellResearch végzett a cég megbízásából a hazai KKV-ék infokommunikációs helyzetének feltérképezése céljából. 

2016. szeptember 19. 10:45

Bell Research: a teljesítmény a döntő laptopvásárláskor

A magyaroknak a teljesítmény a legfontosabb szempont laptopvásárláskor, ezt a maximálisan adható 10 pontból 9,2 pontra értékelték a fogyasztók - derül ki a Bell Research által készített felmérésből.

2014. március 23. 09:47

A személyes bizalom irányítja a kisvállalatok üzleti döntéseit

Az Invitel és a BellResearch közös fókuszcsoportos kutatásában többek között azt vizsgálta, hogyan gondolkodnak a kisvállalatok döntéshozói az üzleti tele- és infokommunikációról, az ICT szerepéről. Mitől tartanak, mi a legfontosabb számukra és hogyan döntenek, ha tele- vagy infokommunikációs szolgáltatót, vagy szolgáltatást választanak.

2011. szeptember 27. 10:39

Alulértékelik a cégek a informatikai biztonság szerepét

A cégvezetők többsége úgy érzékeli, hogy a magyar kis- és középvállalatok továbbra is alulértékelik az informatikai biztonság szerepét - derül ki az első független magyar IT-biztonsági felmérésből, amit csütörtökön az Informatikai Biztonság Napján (ITBN) ismertettek Budapesten.

2008. szeptember 26. 08:34

Magyarországi kutatás a száznál több pc-vel rendelkező szervezetek adattárolásáról és adatmentéséről

A Symantec tegnap online sajtókonferencián (webcast) ismertette annak a kutatásnak az eredményeit, amelyet a cég magyarországi képviseletének megbízásából a BellResearch végzett a Symantec/Veritas termékek használatáról a száznál több személyi számítógépet működtető magyarországi gazdálkodószervezetek és intézmények körében.

2006. december 1. 10:32

A Skype és társai már minden tizedik céghez betették a lábukat

A hazai vállalati szféra távközlési piacának 2004-2005 terminusban tapasztalt zsugorodása megállt, de a cégek telekommunikációs költségstruktúrájában markáns átrendeződések figyelhetőek meg: a vezetékes telefonkiadások csökkenése és a mobilpiac stagnálása mellett az adatkommunikációs és internetpiacok mérsékelt növekedésének lehetünk tanúi - összegezte a kutatási eredményeket Andrási Tamás, a BellResearch üzletfejlesztési igazgatója.

Kulcsszavak: távközlés BellResearch
2006. augusztus 15. 13:12

BellResearch: csökken a kereslet az asztali PC-k iránt

A PC-piac szűkülését prognosztizálják a BellResearch elemzői a legfrissebb Magyar Infokommunikációs Jelentésben.

Kulcsszavak: PC felmérés BellResearch
2005. június 7. 10:30

Növekszik a mobiltelefonra utaltság a vállalatok körében

[smallimage 1 left] Minden második vállalatnál nőttek a mobilkiadások 2002-ben, ennek ellenére mindössze a cégek alig több mint harmadánál érhető tetten törekvés vagy felülről érkező nyomás a mobiltelefonálás anyagi ráfordításainak csökkentésére - derül ki a Magyar Infokommunikációs Jelentés 2003-as kiadásából.

2003. július 23. 22:50

Felmérés az internetes bankolásról

[smallimage 1 left] A teljes felnőtt lakosság 1,6 százaléka használja pénzügyei intézésére a világhálót, miközben tíz nagyvállalatból csak egy maradt meg az átutalások telefonos vagy személyes intézésénél.

Kulcsszavak: GfK BellResearch bank
2003. május 30. 09:47

Az IT döntéshozók évente csak két-három konferencián vesznek részt

Az IT döntéshozók több mint fele havonta több konferenciára is meghívást kap, azonban csak minden kilencedik-tizedik kelti fel érdeklődését annyira, hogy ellátogasson a rendezvényre - áll a BellResearch által első alkalommal elkészített 2003-as döntéshozói médiakutatásban.

2003. március 17. 14:28

BellResearch: informatikai szemléletváltás az üzleti szférában

Az IT-vezetők mellett már az üzleti döntéshozókban is tudatosodott, hogy az informatika a cég működésének szerves részét képezi, és nem csak egy a többi szervezeti egység közül - áll a BellResearch által első alkalommal elkészített 2003-as döntéshozói médiakutatásban.

2003. március 5. 08:32

A fényképküldés lehetősége marginális szempont a mobilvásárlásnál

A készülékcserét tervező mobilfelhasználók közül csak minden ötödik tartja fontosnak, hogy készüléke képes legyen kezelni a mobil multimédiát. Jelenleg a gazdagabb funkcionalitás és nagyobb memóriakapacitás az elsődleges szempont az átlagos felhasználó számára, de egyre nagyobb igény mutatkozik a kényelmesebb WAP és mobilinternet-szolgáltatások iránt - derül ki a BellResearch és Think Consulting 2002 őszén készített közös felméréséből.

2003. február 18. 14:15

Informatikai Kontrolling: a vállalati információbiztonság ellenőrzésének új módszere

A közelmúltban napvilágot látott felmérések alátámasztják azt a korábbi feltevést, hogy a magyar vállalatok a szükségesnél jóval kisebb jelentőséget tulajdonítanak a számítógépes információvédelemnek.

2003. február 10. 21:54

Távközlési liberalizáció: kit miért nem érint?

A vállalati szektorban már több éve folyik a verseny a telefonbeszélgetéseknek a Matáv hálózatáról való eltereléséért, ennek ellenére a hagyományos vezetékes telefonszolgáltatásból származó bevételek több mint 80%-át továbbra is a Matáv realizálja. Az alternatív szolgáltatók fókuszából kiesett mikro- és kisvállalatok 90%-a egyáltalán nem érzékeli a liberalizáció hatását - olvasható a legfrissebb Magyar Infokommunikációs Jelentésben.

2003. január 6. 12:01

Szélessávú internetet

Legalább 100 ezer modemmel rendelkező internetező háztartás váltana széles sávra, ha a nagyobb sebesség mellett a multimédiára épülő információs szolgáltatásokat, elektronikus távképzési formákat vagy audiovizuális szórakoztató tartalmakat is élvezhetnék - derül ki a BellResearch és a Siemens közös "A szélessávú internet-hozzáférésre épülő alkalmazások piacpotenciálja" című tanulmányából.

2002. november 1. 15:48

Olcsóbb telefonálást és internetezést várnak az IHM-től

A magyarországi háztartások több mint 80 százaléka a vezetékes telefontarifák csökkentését, minden második háztartásfő az otthoni internetezés költségeinek mérséklését várja az új Informatikai és Hírközlési Minisztérium (IHM) tevékenységétől - derül ki a BellResearch által készített felmérésből.

2002. szeptember 28. 09:02

Felmérés az internet-penetrációról a költségvetési szférában

A magyarországi költségvetési szférában a legmagasabb, 90 százalék feletti az internet-penetráció az általános központi közigazgatási intézményeknél, a felsőfokú és középfokú oktatási intézményeknél, valamint a fekvőbeteg-ellátást végző kórházaknál - derül ki a BellResearch és a Think Consulting által készített Magyar Infokommunikációs Jelentés 2002/I. című kiadványból.

2002. szeptember 15. 08:13

Eltérő internetpenetráció a közszférában

A magyarországi költségvetési szférát vegyes internetellátottság jellemzi: a legmagasabb, 90% feletti penetrációval az általános központi közigazgatási intézmények, a felsőfokú és középfokú oktatási intézmények, valamint a fekvőbeteg-ellátást végző kórházak jellemezhetők. A legelmaradottabbak közé, 50% alatti ellátottsággal, az alapfokú oktatási intézmények, a szociális, járóbeteg-ellátást végző és egyéb egészségügyi intézmények sorolhatóak - derül ki a BellResearch és a Think Consulting által készített Magyar Infokommunikációs Jelentésből. Az internetpenetráció a legszorosabb kapcsolatot az intézmények méretével mutatja, a foglalkoztatottak számával egyenes arányban nő: míg a 100 főnél nagyobb intézmények 90% feletti penetrációval jellemezhetők, a 10 főnél kisebb szervezeteknek csak kétötöde kapcsolódik a világhálóra.

2002. szeptember 12. 07:08

Vezetékes liberalizáció: kihasználatlan lehetőségek?

A vezetékes telefonszolgáltatók a távolsági hívásirányokban jellemzően azon háztartásoknak ajánlják a szolgáltatóváltást, ahol a belföldi távolsági, nemzetközi és mobil-hívásforgalom összege meghaladja az 1500 Ft-ot. A BellResearch most publikált hatáselemző tanulmánya szerint jelenleg is mintegy 1,3 millió lakossági telefon-előfizető (a vezetékes telefonnal rendelkezők 45%-a) várja az alternatívok versenyképes ajánlatait, igaz, közülük csak minden második rendelkezik a kritikus, 1500 forintot meghaladó nem helyi irányú havi hívásforgalommal. Ugyanakkor a részleges szolgáltatóváltás iránt érdeklődő háztartások legnagyobb LDV-forgalommal (Long Distance Voice hívásirányok: belföldi távolsági, mobil- és nemzetközi irányú) jellemezhető 25%-a adja az összes LDV-költés mintegy 60%-át; azaz a verseny igen erőteljesen koncentrált piacokért folyik.

2002. szeptember 5. 20:47

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Magyar Telekom 2019. második negyedéves eredményei

A Magyar Telekom ma közzétette 2019. második negyedévre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

2019. augusztus 8. 11:32

Új tulajdonosa van a UPC-nek

Sikeresen lezárult a Vodafone Csoport és a Liberty Global közötti tranzakció, melynek köszönhetően a Vodafone Magyarország lett a UPC Magyarország 100%-os tulajdonosa. A két szolgáltató mostantól egy cégcsoportként közösen bővíti gigabit képes szolgáltatásait, hozzájárulva ezáltal Magyarország digitális fejlődéséhez. A Vodafone és a UPC egyelőre különálló vállalatként működnek tovább,  az ügyfeleket pedig változatlanul, az eddig megszokott ügyfélszolgálati csatornákon szolgálja ki.

2019. augusztus 1. 12:20
online sportfogadás