Growww Digital kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Growww Digital

Elindult a TikTok-hirdetés Magyarországon

Több mint 700 millió felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő platformja. Magyarországon is egyre nő az aktív felhasználók száma. A vállalkozások egyelőre ügynökségeken keresztül tudnak hirdetéseket indítani a főként fiatalokból álló felhasználóknak.

2020. december 21. 15:29

Elérte az e-kereskedelmet a második hullám!

Meredek emelkedésnek indult az e-kereskedelmi forgalom szeptember végén. Az e-kereskedelem árbevétele szeptember végén meghaladta a koronavírus első hulláma utáni májusi csúcsot. Pedig a java még ezután jön: ha bejön a papírforma, a „szokásos” év végi szezonális forgalomnövekedés rekordszintű bővülést, valamint számos kellemetlenséget hozhat – derül ki a Growww Digital digitálismarketing-ügynökség 185 e-kereskedelmi hirdetési fiók adatait vizsgáló elemzéséből.

2020. október 16. 09:38

Tartós a koronavírus kereskedelmi hatása

Szemünk láttára változott meg a kereskedelem megszokott rendje, trendje az elmúlt hónapokban. A koronavírus-járvány hatására számottevően élénkült az online kereskedelem Európa-szerte, melynek hatása a korlátozások enyhítése után is megmarad.

2020. május 25. 09:33

Egy kép többet ad el ezer szónál: itt a Google Shopping

A világ számos országa után, mától Magyarországon is elérhető a Shopping-hirdetés, a Google új, termékalapú hirdetési megoldása és fel fogja forgatni a piacot: élénkül a verseny, lesznek nyertesek és vesztesek, de a vevők mindenképpen jól járnak.

2019. június 6. 15:50

A klímaváltozás megváltoztatta az internetes keresési és vásárlási szokásokat

Az időjárás tartós változása mérhetően kihat az online vásárlási szokásokra is. A vállalkozásoknak fel kell ismerni a jeleket, és alkalmazkodniuk kell a klímaváltozáshoz.

2018. november 1. 08:39

Kedvező e-kereskedelmi export kilátások

Amekkora akadály a magyar piac kis mérete, a nyelvi korlátok, a kulturális különbözőség a hagyományos kereskedelemben, éppen akkora lehetőség az e-kereskedők számára. A közép-kelet-európai piacok növekedéssel kecsegtetnek. Tudatos országnyitásokkal tíz-hússzoros piacok válnak elérhetővé. De nem mindig marad így.

2017. július 5. 09:34

Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem

Az európai e-kereskedelem továbbra is évi 12% körüli ütemben gyarapodik, míg a magyar szereplők ennél valamivel magasabb, 15-20% közötti átlagos növekedéssel számolhatnak – derül ki az  Ecommerce Europe legfrissebb előrejelzéséből. A szakértők szerint a következő évek több iparágban robbanást ígérnek, ma az e-kereskedelem az ígéret földje.

2017. május 8. 11:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Idén 20 éves az Adverticum

Az elmúlt év mindenki számára merőben új kihívásokat és a korábbiaktól eltérő feladatokat tartogatott. Az Adverticumnál is be kellett vezetni tavasszal az otthoni munkavégzést, bár a járvány enyhülésétől kezdve mindenki maga dönthette el, hogy hol tud hatékonyabban dolgozni. A napi online értekezleteken, beszámolókon keresztül kézben tartott „home office” meghozta az eredményét: év végére egy igen jelentős fejlesztés készült el: az EasyBID szolgáltatás mely maximalizálja a programmatic megoldásokat használó tartalomszolgáltatók bevételeit. A cég pedig idén már a 20. születésnapját ünnepli.

2021. február 8. 14:49

Kinőtte a határokat a Codecool

Online, angol nyelvű képzésekkel folytatja nemzetközi terjeszkedését a Codecool programozóiskola. Legújabb, tisztán online mentorálással futó, junior front end fejlesztői kurzusuk és a hétvégi full stack tanfolyamuk már kizárólag angol nyelven is elérhető, így minden akadály elhárul az elől, hogy a világ bármely pontjáról csatlakozzanak hozzá diákok. A magyar állampolgárok számára ráadásul áfamentesen vehető igénybe az akkreditált nemzetközi front end kurzus.

2021. február 1. 14:47