Growww Digital kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Growww Digital

Többé nem akadály a nyelvtudás, az AI megkönnyíti az e-kereskedelmi exportot

Egy éve még a magyar e-kereskedők harmada indokolta a munkatársak nyelvtudásának hiányával, miért nem terjeszkedik külföldre*. Mára azonban ez a probléma szinte megszűnt létezni. A mesterséges intelligenciával percek alatt lefordíthatók teljes weboldalak, termékleírások, hirdetések, akár több nyelvre is. A szakértők szerint ezzel az utolsó nagy akadály is elhárult az e-kereskedők exportja elől.

2023. május 24. 11:20

A kisboltok sorsára juthatnak a magyar webshopok

Bár kifejezetten üdítő a magyar e-kereskedelem múlt évi teljesítménye a régiós eredményekhez képest, azonban továbbra is aggasztóan alacsony, mindössze 32 százalék az exportáló magyar e-kereskedők aránya – derül ki egy friss e-kereskedelmi kutatásból. A hazai webshopok könnyen a kisboltok sorsára juthatnak, ha nem veszik fel a versenyt a nemzetközi versenytársakkal.

2023. március 9. 17:26

Külföldi szakmai befektető érkezett a Growww Digitalhoz

Tulajdonrészt vásárolt a Growww Digital Kft.-ben a lengyel Bluerank, a közép- és kelet-európai régió egyik vezető független performance ügynöksége. A december végén létrejött komoly volumenű szakmai befektetés célja a Growww Digital ambiciózus növekedési terveinek és nemzetközi terjeszkedésének támogatása. Az új tulajdonosok érkezésével egy időben távozik az egyik alapító tulajdonos.

Kulcsszavak: +céginfó Growww Digital
2023. január 18. 21:12

Megfordult a csökkenő tendencia, visszapattant az e-kereskedelem

Hathavi gyengélkedés után éledezik, újra növekedési pályán az e-kereskedelmi piac. A következő hónapokon áll vagy bukik az idei év sikere. A szakértők kismértékű éves növekedést prognosztizálnak Közép- és Kelet-Európában, és Magyarországon is.

2022. október 12. 19:49

A mesterséges intelligencia megtanulja, mi kell nekünk

Sokan nem is hinnék, de az interneten elénk kerülő hirdetések egyre nagyobb részéről a mesterséges intelligencia dönt már ma is. A valóság utolérte a sci-fi fantáziavilágát a digitális marketing területén. És ez még csak a kezdet: a technológia őrült tempóban fejlődik és formálja át mind a vásárlók, mind a vállalkozások életét. A magyar vállalkozások élen járnak a technológia alkalmazásában.

2022. szeptember 9. 12:45

Európa legjobbjai között a Growww Digital

Elnyerte a Google CSS Premium Partner minősítését a hazai fejlesztésű ROIshopper, a Growww Digital árösszehasonlító szolgáltatása.

2022. július 6. 14:06

Az szja-visszatérítés látványosan fékezte a hazai e-kereskedelem lassulását

Megtorpant az e-kereskedelem szárnyalása a kelet-közép-európai régióban az év első negyedévében. Az adatok lassulásra figyelmeztetnek – derül ki a Growww Digital 295 e-kereskedelmi hirdetési fiók adatait vizsgáló elemzéséből.

2022. április 20. 13:58

Öt magyar a régió meghatározó e-kereskedői között

1500 milliárd forintnyi árbevételt ért el a 25 legnagyobb nemzetközi piaccal rendelkező cseh, magyar és szlovák e-kereskedelmi webáruház. A növekedés ennél is imponálóbb volt, a cégek 37 százalék növekedést értek el egyetlen év alatt. Sikerük kulcsa az export és a helyi piacok igényeinek figyelembevétele. Öt magyar e-kereskedő fért fel a listára.

2022. február 10. 16:09

Grandiózus karácsonya lesz az e-kereskedelemnek

Történelmi csúcson zárt a hazai e-kereskedelmi forgalom a Black Friday hetében. Az internetes vásárlások száma 22%-kal, árbevétele 5%-kal haladta meg az előző évi eredményeket – derül ki a Growww Digital elemzéséből. A szakértők szerint a napokban csúcsosodó karácsonyi forgalom hasonlóan kedvezően alakul, melynek köszönhetően rekordévet zár az e-kereskedelem.

2021. december 12. 16:25

Jön az Amazon, napról napra nő a magyar webshopok fenyegetettsége

Az Amazon a világ vezető e-kereskedelmi piactere. Tavaszi, lengyelországi piacra lépésével megkezdte terjeszkedését Közép-Kelet-Európában. Már nem az a kérdés, hogy jön-e Magyarországra, hanem hogy mikor. A hazai e-kereskedőknek fel kell készülniük, hogy megvédhessék a piacaikat. Jelentős hátrányt kell ledolgozni, és az idő sürget.

2021. október 13. 14:07

Az új e-kereskedelmi szabályok kedveznek az exportnak

Július 1-jétől egyszerűsödtek az e-kereskedelemmel kapcsolatos áfaszabályok az EU-ban. Szakértők szerint a könnyítés az e-kereskedelem további élénkülését és a hazai export bővülését eredményezheti.

2021. július 3. 16:28

Exportkényszerben a hazai e-kereskedelem

Szédítő növekedésen ment át a hazai e-kereskedelem a pandémia alatt. Az online kiskereskedelem 45%-os rekordbővülést követően 909 milliárd forintos forgalmat ért el tavaly.*  Igen ám, de ennek 41%-a a tizenöt legnagyobb e-kereskedőnél realizálódott, melyek közül mindössze öt magyar. Az öt legnagyobb forgalmú online FMCG, azaz napi fogyasztási cikkeket értékesítő e-kereskedő közül pedig egy sem.**  A külföldi e-kereskedők térnyerése egyre nagyobb; külpiacra lépést sürgetnek a szakértők.

2021. június 15. 11:10

Szlovák példa mutatja, fel fog robbanni a magyar e-kereskedelem

Szlovákia most az e-kereskedelem laboratóriuma. A december óta tartó a lezárások hatására minden elképzelhető e-kereskedelmi rekord megdőlt. Hasonló folyamatokra számíthatunk Magyarországon is a lezárások fejleményeként. A Growww Digital e-kereskedelmi trendriportjának adatai alapján akár duplázhat az e-kereskedelem forgalma a lezárások heteiben.

2021. március 25. 20:35

Elindult a TikTok-hirdetés Magyarországon

Több mint 700 millió felhasználójával a TikTok a világ egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő platformja. Magyarországon is egyre nő az aktív felhasználók száma. A vállalkozások egyelőre ügynökségeken keresztül tudnak hirdetéseket indítani a főként fiatalokból álló felhasználóknak.

2020. december 21. 15:29

Elérte az e-kereskedelmet a második hullám!

Meredek emelkedésnek indult az e-kereskedelmi forgalom szeptember végén. Az e-kereskedelem árbevétele szeptember végén meghaladta a koronavírus első hulláma utáni májusi csúcsot. Pedig a java még ezután jön: ha bejön a papírforma, a „szokásos” év végi szezonális forgalomnövekedés rekordszintű bővülést, valamint számos kellemetlenséget hozhat – derül ki a Growww Digital digitálismarketing-ügynökség 185 e-kereskedelmi hirdetési fiók adatait vizsgáló elemzéséből.

2020. október 16. 09:38

Tartós a koronavírus kereskedelmi hatása

Szemünk láttára változott meg a kereskedelem megszokott rendje, trendje az elmúlt hónapokban. A koronavírus-járvány hatására számottevően élénkült az online kereskedelem Európa-szerte, melynek hatása a korlátozások enyhítése után is megmarad.

2020. május 25. 09:33

Egy kép többet ad el ezer szónál: itt a Google Shopping

A világ számos országa után, mától Magyarországon is elérhető a Shopping-hirdetés, a Google új, termékalapú hirdetési megoldása és fel fogja forgatni a piacot: élénkül a verseny, lesznek nyertesek és vesztesek, de a vevők mindenképpen jól járnak.

2019. június 6. 15:50

A klímaváltozás megváltoztatta az internetes keresési és vásárlási szokásokat

Az időjárás tartós változása mérhetően kihat az online vásárlási szokásokra is. A vállalkozásoknak fel kell ismerni a jeleket, és alkalmazkodniuk kell a klímaváltozáshoz.

2018. november 1. 08:39

Kedvező e-kereskedelmi export kilátások

Amekkora akadály a magyar piac kis mérete, a nyelvi korlátok, a kulturális különbözőség a hagyományos kereskedelemben, éppen akkora lehetőség az e-kereskedők számára. A közép-kelet-európai piacok növekedéssel kecsegtetnek. Tudatos országnyitásokkal tíz-hússzoros piacok válnak elérhetővé. De nem mindig marad így.

2017. július 5. 09:34

Az ígéret földje: nőtt, nő és nőni fog az e-kereskedelem

Az európai e-kereskedelem továbbra is évi 12% körüli ütemben gyarapodik, míg a magyar szereplők ennél valamivel magasabb, 15-20% közötti átlagos növekedéssel számolhatnak – derül ki az  Ecommerce Europe legfrissebb előrejelzéséből. A szakértők szerint a következő évek több iparágban robbanást ígérnek, ma az e-kereskedelem az ígéret földje.

2017. május 8. 11:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Hogyan lopják el adatainkat a hackerek és mire figyeljünk jelszókezelő vásárlásakor?

Egy 2022-es jelentés szerint 24 milliárd felhasználónév és jelszó kombináció kering a kiberbűnözői piacon, ami 65 százalékos növekedést jelent 2020-hoz képest. A felhasználók sajnos gyakran ugyanazokat a belépési adatokat adják meg kényelmi szempontok miatt, amit a hackerek ki is használnak úgy, hogy az ellopott jelszavakat minden népszerű online szolgáltatásban végigpróbálják, így egyszerre akár több fiókhoz is hozzáférhetnek. Kiemelten fontos tehát, hogy egyedi, erős jelszavakat használjunk minden egyes online fiókunk esetében. Egy jelszókezelő pedig remek megoldást nyújt ezek megjegyzésére és kényelmes előhívására. De hogyan válasszunk, hogy biztonságban legyenek az adataink? Az ESET szakértőinek tanácsai.

2023. május 31. 15:40

Itt a legnagyobb webáruházak rangsora

A GKID a Mastercard közreműködésével 2023-ban immár nyolcadik alkalommal publikálja a Magyarországon működő, legnagyobb forgalmú online kereskedők rangsorát. 

2023. május 23. 20:10