Liferay Hungary kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Liferay Hungary

A logisztika digitalizációja a fejlett adatkezelésen alapul

Az online vásárlási lavina hatására a csomagküldő szolgáltatások egy hirtelen megugró, majd viszonylag állandósuló csúcsidőszakkal szembesültek a tavalyi év elején. A kiugró ciklusokat a korábban bevett gyakorlat ellenére is csak megfelelően fejlett informatikai infrastruktúrával lehetett ellátni. A felhőmegoldások, az automatizáció, a micro-zoning eljárás, illetve a track-and-trace felületek segítettek abban, hogy a megnövekedett vásárlói igények ellenére kevesebb reklamáció és telefonos megkeresés érkezzen az ügyfélszolgálatra. 

2021. augusztus 18. 09:58

Az automatizált gyártás lendíti tovább a gyógyszeripar digitalizációját

Habár a válságokkal szemben erősen ellenálló a szektor, a pandémia a gyógyszeripart is próbatételek elé állította. A gyártási folyamatok automatizálása még fontosabbá vált, mint azelőtt. Az emberi hibák lehetőségének csökkentése, a papírmentesség, a kibervédelem, valamint a szellemi tőke optimalizálása is meghatározó pontja az átalakulásnak. A Liferay Digital Talks legújabb adása a gyógyszeripar digitalizációjának kihívásait mutatja be a Richter Gedeon példáján keresztül. 

2021. július 19. 15:41

Az ügyfélélmény uralja a bankszektor digitalizációját

A pénzügyi applikációknak természetükből fakadóan kell egyszerre gyorsnak és könnyen használhatónak lenniük, miközben összetett szabályrendszereknek, biztonsági előírásoknak felelnek meg.  Az intuitív felhasználói felületek, a mesterséges intelligenciára épülő azonosító folyamatok, valamint a szolgáltatások teljes digitalizálása meghatározza a bankszektor fejlődését. Ezen innovációs folyamatok fő mozgatórugója az állandóan formálódó elvárások az ügyfelek részéről, derül ki a Liferay Digital Talks soron következő adásából. 

2021. július 2. 12:25

A Liferay szoftvervállalat rangos nemzetközi elismerést kapott

A Covid-19 járvány kihívásai ellenére is 25%-kal megugrott a dolgozói elkötelezettség a Liferay Hungary-nál. A Kincentric független elemző felmérése alapján, a Liferay 68%-ról 93%-ra tudta növelni a cégen belüli dolgozói elkötelezettséget. Ezzel 11%-kal magasabb értéket ért el, mint Magyarország legjobb munkaadói. A hitelesség, az emberségességes, inspiráló vállalati kultúra, valamint a technológiai felkészültség mind hozzájárulnak ahhoz, hogy a munkatársak a legjobbat hozzák ki magukból.

2021. március 5. 16:28

Civil Díjat nyert a szoftvervállalat

A NIOK Alapítvány a „Legjobb együttműködés” kategóriáját ítélte a Liferay Hungary szoftervállalat számára az InDaHouse Hungary Egyesület több éves anyagi és önkéntes hozzájárulásáért. A jótékonysági kapcsolat azonban kölcsönös, mivel a borsodi gyerekek segítése és a közösségi ház megépítésében való aktív részvétel a vállalat dolgozói számára is pozitív hatást gyakorol. 

2020. október 12. 19:33

Vállalati stratégiává vált a digitális munkahelyek kialakítása

Azok a vállalatok, akik képesek lemondani a klasszikus munkavégzési kontroll kereteiről és képesek a digitális világ adta lehetőségeket rugalmasan kihasználni, ennek köszönhetően a céges munkakörnyezetet át tudják helyezni otthoni környezetbe vagy ügyfeleiket sikerül az online térbe átterelni, tovább tudják működtetni munkafolyamataikat. “A koronavírus okozta rendkívüli gazdasági helyzetben a digitális átalakulás új és szükséges módszerként jelenik meg az üzleti modellek átdolgozásában,” - fogalmazza meg Balogh Zsolt, a Liferay Hungary ügyvezetője.

2020. április 20. 10:26

Már a biztosítók is nekünk kedveznek

A megkérdezett biztosító vállalatok 60%-a mondja azt, hogy olyan kommunikációs felületeket használ, vagy tart azok kialakításánál, amely lehetővé teszi a személyre szabott információk megjelenítését ügyfelei számára, derül ki az IDC és a Liferay közös tanulmányából.  Már megjelentek azok az insurtech cégek is, amelyek az okoseszközök által szolgáltatott adatok felhasználásával ajánlanak kedvezőbb biztosítási árakat ügyfeleiknek. A digitalizáció a kárbejelentő folyamatba is kezd beépülni, azonban még messze járunk attól, hogy a papír alapú dokumentáció megszűnjön. 

2020. március 13. 10:28

A biztosítási iparágat is elérte a digitalizáció

Az IDC és a Liferay közös biztosítási ágazatban végzett legfrissebb tanulmánya szerint az IT-kiadások globálisan 5,2 százalékos éves növekedést vetítenek előre 2022-ig, és elérik a 126 milliárd dolláros határt. 

2020. február 25. 17:55

Évértékelő: Már komolyan veszik a vállalatok a digitalizációt

2019. év markáns változásokat hozott az üzleti élet digitalizációjában. Az omnichannel módszertanon működő digitális platformok alkalmazása jelentősen átalakította a tartalomstratégiát a pénzügyi szolgáltatói, az egészségügyi, a kormányzati, az elektronikus kereskedelmi, illetve a telekommunikációs szektorban. Az év második felében pedig már a gyártási szektor is felfigyelt a digitális platformok nyújtotta előnyökre. A számítási felhő és a Software as a Service (Saas) kombinációja még sok kérdést felvet ugyan, de egyre népszerűbb megoldásnak tűnik a hibrid vállalati környezet kialakítása. 2020-ban mindezek a trendek erősödnek tovább és egészülnek ki a B2B szegmens újabb elvárásaival, foglalja össze Balogh Zsolt, a nyílt forráskódú, digitális élményplatform-keretrendszert fejlesztő Liferay Hungary ügyvezetője.

2019. december 12. 11:35

Lemaradásban a biztosítási szektor a digitális átalakulásban

A McKinsey& Company amerikai tanácsadó cég legutóbbi tanulmánya szerint a biztosítási ágazat vált a digitális átalakulás egyik utolsó állomásává. Ennek okai a pénzügyi szolgáltatókra vonatkozó szigorú szabályozások, a biztosítási szolgáltatások összetettsége, a kárrendezés, az ajánlattétel és az elektronikus aláírási folyamat bonyolultsága, az iparági vezetők magas tőkekövetelménye és a bankrendszerhez hasonlóan, az ügyfelek bizalmának elvesztése. 

2019. szeptember 27. 09:03

Cég, ahol önmagad lehetsz!

Az IT szektorban átlagosan 13-14%-os fluktuáció tapasztalható, míg a Liferay Magyarországnál az új humánmenedzsment modelljüknek köszönhetően ez az érték mindössze 4% alatt mozog. A több mint 900 főt foglalkoztató Liferay, Inc. nemzetközi cégcsoport tagjaként működő magyar leányvállalat, közel 35%-os létszámnövekedést produkált az elmúlt években, emiatt új HR-modellre kellett átállniuk. A Liferay cégcsoport küldetése, hogy pozitív lábnyomot hagyjon a világban, s nemcsak az üzlet és a technológia ötvözésével, hanem a szemléletfejlesztő projektjeiknek köszönhetően is. 

2019. augusztus 30. 10:22

Vállalati támogatással nevelnek önállóságra nehéz sorsú gyerekeket

Összesen 13 ezer euróval, 50 termékadománnyal és mintegy 40 napnyi munkával járult hozzá a Liferay Hungary a hátrányos helyzetű gyermekek életminőségének fejlesztéséhez. Akár magánszemélyként, akár vállalatként is sokat tehetünk a hernádszentandrási gyermekközpont megépüléséért, ami a falu és környező települések gyermekei számára biztosít lehetőséget arra, hogy felzárkózzanak és felnőttkorukban kitörjenek a szegénységi spirálból. 

2019. augusztus 27. 10:35

Buddy, chili, házépítés és lépésszámlálók

Létezik olyan IT-cég Magyarországon, ahol 5 százalék alatt van a fluktuáció. Egy olyan iparágban, ahol naponta 5-6 állásajánlatot kapnak a munkatársak és folyamatosan csábítják őket külföldi pozíciókra. Mégis maradnak, a Liferay sikeresen veszi fel a versenyt a nagy, közismert márkákkal, toborzási és megtartási megoldásai példaként állhatnak mások előtt.

Kulcsszavak: Liferay Hungary +céginfo
2019. július 23. 10:06

Az omnichannel több mint egy banki trend

A kiskereskedelemben már évekkel ezelőtt belefogtak az ún. omnichannel üzleti modell megvalósításába, amely azt jelenti, hogy összehangolták a különböző értékesítési csatornákat az ügyfelek kommunikációs csatornájával a vezetékes, az online, a közösségi média és a mobil technológiák segítségével. Az omnichannel szemlélet szinte minden ágazatot érint, közöttük az egyik, a legnagyobb változáson átmenő bankszektort is. Az "Omnichannel, több, mint trend a bankok számára" című jelentésben foglalja össze a Liferay csoport, hogy miért van szükség a bankszektorban az újszerű üzleti modell bevezetésére.

2019. július 2. 18:11

A felhasználók 60%-a elnavigál a weboldalról, ha nem megfelelő tartalom jelenik meg számára

Hanák Zoltán az idei Financial IT and Disruptive Technologies rendezvényén tartott előadást a pénzügyi rendszer felforgatói által is használt technológiákról. Az “omnichannel” és személyre szabott tartalom megjelenítés már nem csak egy jól hangzó buzzword, hanem a hétköznapok valósága, amelyet egyre több vezető pénzintézet és pénzügyi szolgáltató használ az új ügyfelek bevonzására, illetve a meglévők megtartására. A látogatóknak minden érintkezés alkalmával minőségi ügyfélszolgáltatást kell megtapasztalniuk, hogy egy következetes és megbízható vállalat képét alkossák a szolgáltatóról.

2019. június 3. 09:43

Aki lemarad, az tényleg kimarad?

A digitalizáció terjedésével exponenciálisan növekedő forgalmat várnak az e-kereskedelem szereplői. Az egyik legjelentősebb kutató cég, a Nielsen legfrissebb kutatása szerint az online kiskereskedelem volumene négyszer olyan gyorsan növekszik, mint az offline kereskedelemé, 2022-re pedig a vizsgált országok e-kereskedelem forgalma várhatóan 400 milliárd dollárt tesz majd ki.

2019. május 10. 16:11

Virtuális sétával gyűjtenek a fogyatékkal élők számára

Már alig hétezer kilométer hiányzik ahhoz, hogy a Liferay Hungary csapata Föld-kerülő virtuális sétája végéhez érjen és ezzel támogassa a Kézenfogva Alapítványt. A tavaly tavasszal indult mozgalomban négymillió forintot gyűjtenek össze a fogyatékos emberek munkavállalásának támogatására. 

2019. március 28. 08:53

Négy stratégiai lépés az ügyfélélmény növeléséhez

A digitális világból érkező információk lefordítása, megértése és beépítése üzleti előnyt jelent egy vállalat számára. Ha ráhangolódunk és újra gondoljuk az ügyféligényeket, újszerű és ügyfélközpontúbb üzleti modelleket hozhatunk létre. Amint figyelembe vesszük, hogy a technológiai forradalom hatása, sebessége és mélysége teljesen átalakította egész társadalmunkat és ezeknek a tünetei mutatkoznak meg az üzleti életben is, akkor olyan mikro- és makroszinten növelhetjük meg a cégünkről alkotott ügyfél-véleményeket, amelyekkel kitágíthatjuk hűséges vásárlóink körét.

2019. március 20. 12:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

Bejelentették, hogy 2022. február 17-én rendezik meg a Lurdy Házban Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciáját. Az Ecommerce Expo 2016 óta a magyar internetes kereskedelem csúcstalálkozójának számít, élvonalbeli előadókkal, jövőt formáló trendekkel, mindenki egy helyen, aki számít a magyar e-kereskedelemben.

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

Megnyílt a regisztrációs lehetőség azon kereskedő cégek számára, akik részt kívánnak venni a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) által kezdeményezett mobilkészülék-csere támogatási programban. A program keretében az első időszakban a használatban lévő 3G, majd később a 2G-képes mobileszközök cseréjéhez 20 ezer forintos modernizációs támogatást kaphatnak a felhasználók új, minimum 4G-képes készülék vásárlásakor. A támogatást február 14-től lehet igénybe venni. 

2022. január 7. 13:58