Liferay Hungary kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: Liferay Hungary

Vállalati stratégiává vált a digitális munkahelyek kialakítása

Azok a vállalatok, akik képesek lemondani a klasszikus munkavégzési kontroll kereteiről és képesek a digitális világ adta lehetőségeket rugalmasan kihasználni, ennek köszönhetően a céges munkakörnyezetet át tudják helyezni otthoni környezetbe vagy ügyfeleiket sikerül az online térbe átterelni, tovább tudják működtetni munkafolyamataikat. “A koronavírus okozta rendkívüli gazdasági helyzetben a digitális átalakulás új és szükséges módszerként jelenik meg az üzleti modellek átdolgozásában,” - fogalmazza meg Balogh Zsolt, a Liferay Hungary ügyvezetője.

2020. április 20. 10:26

Már a biztosítók is nekünk kedveznek

A megkérdezett biztosító vállalatok 60%-a mondja azt, hogy olyan kommunikációs felületeket használ, vagy tart azok kialakításánál, amely lehetővé teszi a személyre szabott információk megjelenítését ügyfelei számára, derül ki az IDC és a Liferay közös tanulmányából.  Már megjelentek azok az insurtech cégek is, amelyek az okoseszközök által szolgáltatott adatok felhasználásával ajánlanak kedvezőbb biztosítási árakat ügyfeleiknek. A digitalizáció a kárbejelentő folyamatba is kezd beépülni, azonban még messze járunk attól, hogy a papír alapú dokumentáció megszűnjön. 

2020. március 13. 10:28

A biztosítási iparágat is elérte a digitalizáció

Az IDC és a Liferay közös biztosítási ágazatban végzett legfrissebb tanulmánya szerint az IT-kiadások globálisan 5,2 százalékos éves növekedést vetítenek előre 2022-ig, és elérik a 126 milliárd dolláros határt. 

2020. február 25. 17:55

Évértékelő: Már komolyan veszik a vállalatok a digitalizációt

2019. év markáns változásokat hozott az üzleti élet digitalizációjában. Az omnichannel módszertanon működő digitális platformok alkalmazása jelentősen átalakította a tartalomstratégiát a pénzügyi szolgáltatói, az egészségügyi, a kormányzati, az elektronikus kereskedelmi, illetve a telekommunikációs szektorban. Az év második felében pedig már a gyártási szektor is felfigyelt a digitális platformok nyújtotta előnyökre. A számítási felhő és a Software as a Service (Saas) kombinációja még sok kérdést felvet ugyan, de egyre népszerűbb megoldásnak tűnik a hibrid vállalati környezet kialakítása. 2020-ban mindezek a trendek erősödnek tovább és egészülnek ki a B2B szegmens újabb elvárásaival, foglalja össze Balogh Zsolt, a nyílt forráskódú, digitális élményplatform-keretrendszert fejlesztő Liferay Hungary ügyvezetője.

2019. december 12. 11:35

Lemaradásban a biztosítási szektor a digitális átalakulásban

A McKinsey& Company amerikai tanácsadó cég legutóbbi tanulmánya szerint a biztosítási ágazat vált a digitális átalakulás egyik utolsó állomásává. Ennek okai a pénzügyi szolgáltatókra vonatkozó szigorú szabályozások, a biztosítási szolgáltatások összetettsége, a kárrendezés, az ajánlattétel és az elektronikus aláírási folyamat bonyolultsága, az iparági vezetők magas tőkekövetelménye és a bankrendszerhez hasonlóan, az ügyfelek bizalmának elvesztése. 

2019. szeptember 27. 09:03

Cég, ahol önmagad lehetsz!

Az IT szektorban átlagosan 13-14%-os fluktuáció tapasztalható, míg a Liferay Magyarországnál az új humánmenedzsment modelljüknek köszönhetően ez az érték mindössze 4% alatt mozog. A több mint 900 főt foglalkoztató Liferay, Inc. nemzetközi cégcsoport tagjaként működő magyar leányvállalat, közel 35%-os létszámnövekedést produkált az elmúlt években, emiatt új HR-modellre kellett átállniuk. A Liferay cégcsoport küldetése, hogy pozitív lábnyomot hagyjon a világban, s nemcsak az üzlet és a technológia ötvözésével, hanem a szemléletfejlesztő projektjeiknek köszönhetően is. 

2019. augusztus 30. 10:22

Vállalati támogatással nevelnek önállóságra nehéz sorsú gyerekeket

Összesen 13 ezer euróval, 50 termékadománnyal és mintegy 40 napnyi munkával járult hozzá a Liferay Hungary a hátrányos helyzetű gyermekek életminőségének fejlesztéséhez. Akár magánszemélyként, akár vállalatként is sokat tehetünk a hernádszentandrási gyermekközpont megépüléséért, ami a falu és környező települések gyermekei számára biztosít lehetőséget arra, hogy felzárkózzanak és felnőttkorukban kitörjenek a szegénységi spirálból. 

2019. augusztus 27. 10:35

Buddy, chili, házépítés és lépésszámlálók

Létezik olyan IT-cég Magyarországon, ahol 5 százalék alatt van a fluktuáció. Egy olyan iparágban, ahol naponta 5-6 állásajánlatot kapnak a munkatársak és folyamatosan csábítják őket külföldi pozíciókra. Mégis maradnak, a Liferay sikeresen veszi fel a versenyt a nagy, közismert márkákkal, toborzási és megtartási megoldásai példaként állhatnak mások előtt.

Kulcsszavak: Liferay Hungary +céginfo
2019. július 23. 10:06

Az omnichannel több mint egy banki trend

A kiskereskedelemben már évekkel ezelőtt belefogtak az ún. omnichannel üzleti modell megvalósításába, amely azt jelenti, hogy összehangolták a különböző értékesítési csatornákat az ügyfelek kommunikációs csatornájával a vezetékes, az online, a közösségi média és a mobil technológiák segítségével. Az omnichannel szemlélet szinte minden ágazatot érint, közöttük az egyik, a legnagyobb változáson átmenő bankszektort is. Az "Omnichannel, több, mint trend a bankok számára" című jelentésben foglalja össze a Liferay csoport, hogy miért van szükség a bankszektorban az újszerű üzleti modell bevezetésére.

2019. július 2. 18:11

A felhasználók 60%-a elnavigál a weboldalról, ha nem megfelelő tartalom jelenik meg számára

Hanák Zoltán az idei Financial IT and Disruptive Technologies rendezvényén tartott előadást a pénzügyi rendszer felforgatói által is használt technológiákról. Az “omnichannel” és személyre szabott tartalom megjelenítés már nem csak egy jól hangzó buzzword, hanem a hétköznapok valósága, amelyet egyre több vezető pénzintézet és pénzügyi szolgáltató használ az új ügyfelek bevonzására, illetve a meglévők megtartására. A látogatóknak minden érintkezés alkalmával minőségi ügyfélszolgáltatást kell megtapasztalniuk, hogy egy következetes és megbízható vállalat képét alkossák a szolgáltatóról.

2019. június 3. 09:43

Aki lemarad, az tényleg kimarad?

A digitalizáció terjedésével exponenciálisan növekedő forgalmat várnak az e-kereskedelem szereplői. Az egyik legjelentősebb kutató cég, a Nielsen legfrissebb kutatása szerint az online kiskereskedelem volumene négyszer olyan gyorsan növekszik, mint az offline kereskedelemé, 2022-re pedig a vizsgált országok e-kereskedelem forgalma várhatóan 400 milliárd dollárt tesz majd ki.

2019. május 10. 16:11

Virtuális sétával gyűjtenek a fogyatékkal élők számára

Már alig hétezer kilométer hiányzik ahhoz, hogy a Liferay Hungary csapata Föld-kerülő virtuális sétája végéhez érjen és ezzel támogassa a Kézenfogva Alapítványt. A tavaly tavasszal indult mozgalomban négymillió forintot gyűjtenek össze a fogyatékos emberek munkavállalásának támogatására. 

2019. március 28. 08:53

Négy stratégiai lépés az ügyfélélmény növeléséhez

A digitális világból érkező információk lefordítása, megértése és beépítése üzleti előnyt jelent egy vállalat számára. Ha ráhangolódunk és újra gondoljuk az ügyféligényeket, újszerű és ügyfélközpontúbb üzleti modelleket hozhatunk létre. Amint figyelembe vesszük, hogy a technológiai forradalom hatása, sebessége és mélysége teljesen átalakította egész társadalmunkat és ezeknek a tünetei mutatkoznak meg az üzleti életben is, akkor olyan mikro- és makroszinten növelhetjük meg a cégünkről alkotott ügyfél-véleményeket, amelyekkel kitágíthatjuk hűséges vásárlóink körét.

2019. március 20. 12:30

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Early Bird kedvezménnyel indul ‘Az Év Honlapja’ pályázat

Early Bird kedvezménnyel startol Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázata. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 19. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat és a legjobb digitális megoldásokat várja. Kedvükre csiripelnek a korai madarak, indul 'Az Év Honlapja' pályázat!

2020. augusztus 13. 14:58

Az EU rendkívüli forrásokat biztosít a SZTAKI vezetésű nemzetközi COVID-projektre

A SZTAKI vezetésével 21 tagú EU-s projekt indul, melynek célja az európai gyártórendszerek és beszállítói láncok rugalmasabbá tétele, illetve az átállás megkönnyítése orvosi eszközökre, ha ezt egy világjárvány vagy akár a COVID-19 további hullámai szükségessé teszik.

2020. augusztus 13. 12:16
online sportfogadás